• De stelling van deze week luidt:
    Homo's zouden ook het recht moeten hebben om bloed te mogen doneren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Overkill schreef:
    (...)

    discriminarie is niet grapig. iedereen = gelijk!!!
    :'D
    Meningen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat hier überhaupt nog over gediscussieerd moet worden. Gelijke rechten? Die horen er gewoon te zijn.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Natuurlijk zouden homo's het recht moeten hebben! Hun hebben ook gewoon normaal bloed, hoor. Homo's zijn gewoon normale mensen. Je wordt verliefd op een persoon, niet op een geslacht. Dat geld voor iedereen, zowel homo's als hetero's.


    Stars can't shine without darkness.


    Ik heb na deze reactie echt officieel opgegeven te zeggen dat het topic doorlezen misschien handig is...

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 17:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kunt veel zeggen over de kwaliteit van de stellingen hier, maar er wordt tenminste wel veel op gereageerd en er wordt gediscussieerd. :')


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Alisos schreef:
    Je kunt veel zeggen over de kwaliteit van de stellingen hier, maar er wordt tenminste wel veel op gereageerd en er wordt gediscussieerd. :')


    Mensen die niet lezen en zonder informatie iets roepen is niet hetzelfde als discussieren -.-'


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, mits ze gecontroleerd worden op ziekten.
    En dat geld voor iedereen en niet alleen voor homo's.


    Tell me about it, stud.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Mensen die niet lezen en zonder informatie iets roepen is niet hetzelfde als discussieren -.-'


    Daar heb je een punt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Deilia schreef:
    Homos zouden helemaal geen rechten moeten hebben.


    Ik mag toch hopen dat dit bericht niet serieus is? want anders, what the fuck??

    Wat het bloed doneren betreft, je kunt uitzoeken of je soa's of wat dan ook bij je draagt, dus als dat allemaal in orde is, waarom niet?


    Be Your Own Anchor

    xStilinski schreef:
    (...)

    Ik mag toch hopen dat dit bericht niet serieus is? want anders, what the fuck??

    Wat het bloed doneren betreft, je kunt uitzoeken of je soa's of wat dan ook bij je draagt, dus als dat allemaal in orde is, waarom niet?


    Het is hartstikke serieus. Als je het topic doorleest zul je ook begrijpen waarom.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Het is hartstikke serieus. Als je het topic doorleest zul je ook begrijpen waarom.


    Soms begin ik te vermoeden dat mensen alleen de eerste pagina + de beginpost kunnen zien en dat de rest onzichtbaar is.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Mensen die niet lezen en zonder informatie iets roepen is niet hetzelfde als discussieren -.-'


    RT.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Het is hartstikke serieus. Als je het topic doorleest zul je ook begrijpen waarom.


    Deilia beweerde dat homo's helemaal geen rechten zouden mogen hebben. Het is me niet duidelijk of het sarcastisch was of ze echt een afkeer tegen homo's heeft, maar het is in ieder geval respectloos om te zeggen, al vermoed ik dat ze dat ondertussen wel vaak genoeg heeft gehoord.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Deilia beweerde dat homo's helemaal geen rechten zouden mogen hebben. Het is me niet duidelijk of het sarcastisch was of ze echt een afkeer tegen homo's heeft, maar het is in ieder geval respectloos om te zeggen, al vermoed ik dat ze dat ondertussen wel vaak genoeg heeft gehoord.


    Het getuigde inderdaad niet van veel respect, maar ik snap niet dat daar ook maar iemand serieus op in gaat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Menma schreef:
    (...)
    Ik hoop dat dit bericht een grap is.
    Wat is dit voor slechte stelling? Natuurlijk zouden homoseksuele mensen evenveel rechten moeten hebben en ook bloed mogen doneren. Bovendien is de kans op hiv even groot als bij heteroseksuele seks. Ik háát die vooroordelen over homo's. Alsof iedere homo geassocieerd wordt met hiv en aids.


    Indeed, als je van te voren getest word is er toch niks aan de hand?


    I'll lick the poison from right off your kiss