• De stelling van deze week luidt:
    Homo's zouden ook het recht moeten hebben om bloed te mogen doneren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Homo's hebben net zo vel rechten als andereren! En iedereen moet zijn bloed laten controleren als je het wil doneren

    Waarom luisteren mensen niet gewoon. ;_;


    'The best way to predict the future is to create it'.

    natuurix schreef:
    ik verbaasde toen ik dit las
    hoezo mogen ze geen bloed doneren
    wat heeft homo zijn en bloed doneren met elkaar te maken?
    ik vind dit gewoon belachelijk

    Heel veel.


    Take me to wonderland

    Waarom is er uberhaubt een tweedeling? We zijn allemaal mensen, en mensen hebben recht op 't doneren van bloed. Punt uit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Debbaut schreef:
    (...)

    Pssst, misschien is het minder belachelijk als je volledig het topic doorleest.(Y)


    Ik wil niet vervelend doen, maar ik ga niet voor de lol even 15 pagina's tekst doorlezen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend doen, maar ik ga niet voor de lol even 15 pagina's tekst doorlezen :'D


    In dat geval, blijven scrollen en zoeken naar de reacties van SolidSnake hij legt alles mooi uit!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    In dat geval, blijven scrollen en zoeken naar de reacties van SolidSnake hij legt alles mooi uit!(:

    Denk je nou echt dat mensen van te voren weten dat SolidSnake dat daar heeft neergezet :') Natuurlijk niet. Ik snap je irritatie, maar ik snap ook dat mensen niet van te voren het hele topic door gaan zoeken om een bepaalde reactie te vinden terwijl ze niet eens weten dat er zo'n reactie bestaat :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    (...)
    Denk je nou echt dat mensen van te voren weten dat SolidSnake dat daar heeft neergezet :') Natuurlijk niet. Ik snap je irritatie, maar ik snap ook dat mensen niet van te voren het hele topic door gaan zoeken om een bepaalde reactie te vinden terwijl ze niet eens weten dat er zo'n reactie bestaat :'D

    Het wordt al op de tweede pagina aangegeven dat deze stelling niet klopt, op de vijfde pagina staat een uitgebreide uitleg met cijfers. Twee pagina's moet kunnen, vijf is ook niet heel veel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Menma schreef:
    (...)
    Denk je nou echt dat mensen van te voren weten dat SolidSnake dat daar heeft neergezet :') Natuurlijk niet. Ik snap je irritatie, maar ik snap ook dat mensen niet van te voren het hele topic door gaan zoeken om een bepaalde reactie te vinden terwijl ze niet eens weten dat er zo'n reactie bestaat :'D


    Dat is wel de bedoeling bij een discussieonderwerp, want stellingen zijn om te discussiëren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Daar hebben jullie wel een punt :') Ik denk dat 5 pagina's wel het maximale is tho.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sjawn schreef:
    Waarom is er uberhaubt een tweedeling? We zijn allemaal mensen, en mensen hebben recht op 't doneren van bloed. Punt uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mochten homo's dat eerst dan niet?
    Waarom zou je er onderscheid in willen maken wie er bloed mogen doneren en wie niet?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lol, lees het topic terug. Zelfs op deze pagina staat uitleg.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Menma schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend doen, maar ik ga niet voor de lol even 15 pagina's tekst doorlezen :'D


    Wat doen mensen dan uberhaupt in een topic dat voor discussie bedoeld is? Als je alleen een ongefundeerde mening wilt roepen zou je ergens anders moeten zijn. Helaas keuren de mods dit soort drive by posting blijkbaar goed want dat is het merendeel van de afgelopen 15 paginas -_-'


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wat doen mensen dan uberhaupt in een topic dat voor discussie bedoeld is? Als je alleen een ongefundeerde mening wilt roepen zou je ergens anders moeten zijn. Helaas keuren de mods dit soort drive by posting blijkbaar goed want dat is het merendeel van de afgelopen 15 paginas -_-'


    Voor zover ik weet is dit ten eerste een stelling topic waar mensen hun mening mogen plaatsen, en daar kan dan eventueel discussie uit onstaan wat jij bedoelt (; 't is logisch dat iemand z'n mening uit aan de hand van alleen 't lezen van de stelling, dan is 't denk ik niet nodig om iemand hierop uit te foeteren met dat dat zeker niet de bedoeling is omdat op pagina nummer 86 een uitleg stond.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"