• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.





    Lijstje
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Als ze die hebben
    Geslacht:
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen)
    Welk vak:(Alleen docenten. Denk eraan er wordt niet alleen muziek gegeven op deze school het wordt alleen als hoofdvak gezien en het word vaker gegeven)
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.)
    Favoriete Quote:
    Extra:

    Leerlingen. Max. 4 jongens en 4 meisjes.

    Jongens

    -David Deconinck|Drums en akoestische gitaar| Kamer 1 Lenny_jwz
    - Caleb Connor O'Neill | elektrische gitaar en Drums | Kamer 2 Mashtonx
    -Chase Kay Norwin| Akoestische Gitaar en Elektrische Gitaar| Kamer 1 Fireprooff
    - Robin Küster | Drum en Piano| Kamer 2 WingsOfFreedom

    Meisjes

    -Jeannine Blanchard|Saxofoon en akoestische gitaar|Kamer 3 ~Briar
    -Alexandra May Schneider|Akoestische gitaar en Keyboard|Kamer 4 Thaluke
    -Malencia Loreena Bennett|Akoestische en Elektrische Gitaar| Kamer 4Mashtonx
    -Annalynn Jeane Aegers| Akoestische Gitaar en Piano| Kamer 3 Piaffe

    Docenten
    - Anthony Ivan Ridley|Gymdocent AsshiexIrwin
    -Maryse Kate Valentine| Frans en ZangdocentBriar















    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:29 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Piaffe schreef:
    (...)

    Als Chase en Jeane dan beste vrienden zijn zullen Annalynn, Chas e en Jeane dan een vriendengroepje vormen? Of is dit een dom idee wat jullie plan laat mislukken?


    Ik vind het wel een leuk idee en het laat niks mislukken. ;)
    Maar jouw personage kent Jeane dan zo goed, dat ze soms erg doodirritant kan zijn. Haha. :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een leuk idee en het laat niks mislukken. ;)
    Maar jouw personage kent Jeane dan zo goed, dat ze soms erg doodirritant kan zijn. Haha. :P


    Haha. Kennen Jeane en An. elkaar al erg lang of..?


    take me back to the basics and the simple life

    Mashtonx schreef:


    "Stars can't shine without darkness."


    Volledige Naam: Malencia Loreena Bennett
    Bijnaam: Cia, zo stelt ze zich dan ook meestal voor.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Zestien, bijna zeventien. Ze is geboren op zevenentwintig september.
    Nationaliteit: Cia komt uit het grootste eiland ter wereld wat tevens heel erg dunbevolkt is, Groenland.
    Innerlijk: Cia zou je kunnen beschrijven in drie woorden. Deze zijn eerlijkheid, enthousiasme en als laatste dominantie.
    Eerlijkheid is iets wat bij Cia op de eerste plaats staat. Mocht je ooit tegen haar liegen en ze zal daar achter komen dan ben je niets meer in haar ogen. Doordat eerlijkheid voor haar zo belangrijk is, ziet ze meestal het verschil niet tussen eerlijk zijn en mensen beledigen. Sommige van haar opmerkingen komen dan ook hard aan hoewel ze dit lang niet altijd zo bedoelt. Dit is een reden waarom sommige mensen haar wat bitchy vinden. Cia is altijd recht voor de raap en zal ook nooit iets verzwijgen. Ze is redelijk impulsief en denkt nooit echt goed na bij acties die ze verricht.
    Als tweede hebben we haar enthousiasme. Als ze iets leuk vind om te doen zal ze er voor de volle honderd procent voor gaan en daar ook niet over uitgepraat raken. In een grote groep is zij vaak ook de persoon die het meeste opvalt, hoewel dit lang niet altijd op een goede manier is. Wel is ze vaak al blij om de kleinste dingen en heeft dan ook bijna altijd een glimlach op haar lippen staan. Veel mensen zien in het eerste opzicht vaak niet dat dit een redelijk gevoelig meisje is.
    Als laatste dominantie. Als ze iets in haar hoofd heeft zal ze daar niet snel van afwijken. Al haar doelen moeten dan ook bereken worden anders kan ze hier redelijk chagrijnig om zijn. In discussies wil Cia altijd gelijk hebben en zal ze niet van haar standpunt af gaan. Als deze discussie echter later weer op wakkert en ze weet dat ze de vorige keer fout zat, zal ze net doen alsof ze dat nooit heeft beweerd.
    Uiterlijk: [FC: Gabrielle Aplin] Cia is een een redelijk tenger meisje van maar 1.59 meter groot, hierdoor zal ze dan ook qua uiterlijk niet zo heel erg opvallen. Haar donkerbruine haren zijn iets waar ze zeer gehecht aan is. Ze komen tot net iets boven haar schouders en krullen van zichzelf. Hoewel ze het nu deze lengte heeft -heeft ze haar haren ook wel eens korter en langer gehad. Haar redelijk rechte pony verhullen haar voorhoofd en wenkbrauwen. Hij komt tot net iets boven haar ogen. In vergelijking met haar iets wat ronde gezicht, smalle lippen en kleine neus vallen haar in verhouding grote ogen goed op. De irissen van haar kijkers zijn hazelnoot bruin van kleur. Ze zijn omringt met duidelijk zichtbare wimpers die ze meestal verhult met een laagje mascara. Dit is dan meestal ook de enige soort make-up die ze gebruikt. Een kledingstijl houdt ze er niet echt op na. De ene keer verschijnt ze in een stoere broek en shirt maar de andere dag kan ze zo weer een rok dragen. Iets wat ze wel elke dag aan heeft en dan ook niet zonder kan, zijn haar vertrouwde sneakers.
    Geschiedenis: Cia is geboren op het grootste eiland te wereld, Groenland. Haar geboortestad is de hoofdstad van dit eiland, genaamd Nuuk. Voor haar was er al een jongen in het gezin geboren, Aden. Ze waren een gelukkig gezin en Cia had een hele goede band met haar drie jaar oudere broer, waar ze nu nog steeds regelmatig contact mee heeft. Op haar elfde is ze verhuist naar Amerika met het hele gezin. De verschillen tussen haar vaderland en dit nieuwe land waren gigantisch voor Cia. Niet alleen het klimaten maar ook de talen verschillen compleet van elkaar. Gelukkig pikte ze de taal redelijk snel op en kon ze binnen twee jaar dan ook naar school. Hier kon ze echter haar draai niet goed vinden en werd ze regelmatig gepest door de verschillen die duidelijk aanwezig waren. Op haar 15e hoorde ze van Euterpe High, een school waar muziek centraal staat. Al vanaf kleins af aan had Cia een passie voor muziek en besloot zich dan ook voor deze school in te schrijven. Na een paar weken kreeg ze het bericht terug dat ze was aangenomen waardoor ze door het dolle heen was. Doordat ze in Groenland is opgegroeid en ze daar Groenlands spreken, wat heel erg lijkt op de Deense taal, is Engels dus niet haar moedertaal geweest. Ze heeft nu dan op school ook veel moeite met deze taal. Het lezen gaat haar makkelijk af, maar de spelling is voor haar een grote ramp. Aan haar accent kun je ook heel erg goed horen dat ze niet officieel uit Amerika komt, maar ze is nog steeds goed verstaanbaar.
    Bespelende instrumenten: Cia kan zowel akoestische als elektrische gitaar spelen. Akoestische gitaar speelt ze al vanaf haar zevende verjaardag, waarin ze direct al een natuurtalent bleek te zijn. Op haar 14e is ze ook begonnen met het spelen van elektrische gitaar, wat haar ook goed af ging. Hoewel ze beide goed kan spelen gaat haar voorkeur uit naar het bespelen van de akoestische gitaar. Nadat ze aangenomen was op Euterpe High is ze naast alleen gitaar te spelen ook begonnen met daarbij te zingen wat haar ook wel bevalt. Zelf schrijft ze soms ook liedjes als ze daar tot in de stemming is.
    Kamer nummer: Kamer nummer vier is haar slaapkamer.
    Extra: ~ Voor Engels zou Cia eigenlijk bijles nodig hebben, maar dit is iets waar ze totaal geen zin in heeft en het dan ook maar zo laat. Ze is veel liever met de muziek bezig dan dat ze zich druk maakt over hoe je 'ridiculous' schrijft.
    ~ Naast muziek heeft Cia nog 1 grote hobby, dit is tekenen. Meestal is ze hier dan ook mee bezig in de les als alles haar te saai wordt. Ze heeft altijd een schetsboek en potloot in haar tas zitten. Maar ookal vindt ze teken echt super leuk, muziek blijft haar enige grote passie en hier is ze dan ook het aller liefste mee bezig.


    Malencia is nu ook klaar :)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:46 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Piaffe schreef:
    (...)

    Haha. Kennen Jeane en An. elkaar al erg lang of..?


    Als jij het goed vindt, wat langer. :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb er erg zin in. Ook als docente, sowieso omdat die docente van mij zo een streng geval is. >:)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)

    Als jij het goed vindt, wat langer. :P


    Primaa :P


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb er ook zin in!!

    Iemand die nog op wat voor manier dan ook een relatie wilt met Alex? Ze staat op pagina 5.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan is het wat vertrouwelijker. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    Dan is het wat vertrouwelijker. ;3


    Primaa (:


    take me back to the basics and the simple life

    Briar schreef:
    Ik heb er erg zin in. Ook als docente, sowieso omdat die docente van mij zo een streng geval is. >:)

    Fijn dat je zo enthousiast bent! En ik heb nu al het gevoel dat Robin er vaak bij haar uitgestuurd wordt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik heb er ook echt super veel zin in! ;3

    Is er trouwens nog iemand die een relatie in welk opzicht dan ook met Malencia wel hebben?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Yay ;3

    Zometeen kunnen we beginnen. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Yayy. Ik heb zin het beginnen!


    take me back to the basics and the simple life

    Een vraagje.
    Begint het in de ochtend, dat iedereen wakker wordt ? Of ergens onder schooltijd ?
    :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oke, ik ga nu de laatste rollen erbij zetten (en het uiterlijk van mijn eigen rol af maken) en dan maak het speeltopic!


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!