• Waarschuwing: druk niet op de spoilers als je gevoelig bent
    Die heb ik! Mijn linkerhand is echt vreemd bezig. Ik bijt namelijk op mijn duim in mijn slaap, echt hard. Zo hard dat er een flinke snee in zit elke keer. Dat ziet er dus zo uit nu. Niet op zijn ergst. (er zitten ook al van die vreemde, bruine vlekjes)


    Maar dat is niet het enige. Ik kreeg ineens drie vreemde bultjes op de zijkant van mijn vinger. Mijn moeder dacht aan vochtbultjes, zo zagen ze er ook uit. Maar ze begonnen er vreemd uit te zien, rode striemen en al. Toen begon de huid los te laten en alles werd heel erg rood. Nu is het dus zo.


    En er beginnen vreemde bruine vlekken op de rest van mijn vingers te verschijnen. :'D Die zitten dus niet op mijn andere hand.



    Oh en mijn teennagel was er ook nog eens afgevallen, hahaha. Nu ga ik mijn hand in een bak warm water met soda stoppen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 15:00 ]


    Your make-up is terrible

    Misschien een soort eczeem?
    Ik zou het niet weten, maar ik zou er inderdaad even mee naar de dokter gaan als het langer aanhoudt. :Y)
    Succes ermee!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Je hand gaat afsterven:3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Schurftrot!
    Zo noem ik dus altijd onverklaarbare 'huiduitslag' of wat het ook is :'D

    Geen idee wat het kan zijn. Als het langer aanhoudt, inderdaad eens naar de huisarts gaan ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    NiallerBoo schreef:
    Je hand gaat afsterven:3


    Aaah nooo. D:


    Your make-up is terrible

    Dankjewel voor het onder de spoiler zetten en het waarschuwen x).

    Ik heb hier absoluut geen verstand van, dus ik kan je niet helpen. Ik wens je veel beterschap!

    Heeft de soda geholpen trouwens?


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Heeft de soda geholpen trouwens?


    Ik weet het niet. ;x Het lijkt wel iets minder, maar daar houdt het ook op.


    Your make-up is terrible

    Het is iets minder, maar nu ben ik vanmorgen geworden met dit op mijn hoofd. Het doet pijn en ik weet niet wat er nou met me aan de hand is, haha.


    Your make-up is terrible

    Hm, dat ziet er uit als een zeer ernstige vorm van EbolaLepraPolio. Ik zou alvast een testament laten maken als ik jou was :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Hm, dat ziet er uit als een zeer ernstige vorm van EbolaLepraPolio. Ik zou alvast een testament laten maken als ik jou was :Y)


    Good idea!


    Your make-up is terrible

    Ik herken die tweede foto wel, dat had ik ook eens op mijn vingers.
    Toen was ik ergens door gestoken ofzo, en uiteindelijk ging dat er ook zo uit zien.

    Maar dat was wel snel weer weg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hand-les heeft handproblemen :3

    Oké sorry, dat was flauw. Ik ga zeggen wat je al zo vaak hebt gehoord: probeer eens met handschoenen aan te slapen, of bezoek je huisarts eens.
    Of, het schiet me ineens te binnen: heb je de laatste tijd vaak last van stress of angsten? Misschien is het een gevolg daarvan.


    Not all those who wander are lost.

    Erynil schreef:
    Hand-les heeft handproblemen :3

    Oké sorry, dat was flauw. Ik ga zeggen wat je al zo vaak hebt gehoord: probeer eens met handschoenen aan te slapen, of bezoek je huisarts eens.
    Of, het schiet me ineens te binnen: heb je de laatste tijd vaak last van stress of angsten? Misschien is het een gevolg daarvan.


    Hahaha, omg.

    Ik ben toevallig gister naar de huisarts geweest! Hij vond het er ook vreemd uitzien, maar wist niet precies wat het was. Hij heeft nu een crème voor een schimmelinfectie meegegeven en ik moet kijken of het er minder van word, aangezien het even aftasten is, haha.
    Ik slik medicijnen tegen angsten, dus dat is al veel minder geworden dan vroeger. ;3


    Your make-up is terrible