• Gebaseerd op de game InFamous: Second Son.





    Na een aantal jaren van vrede onder de Conduit, is opnieuw de hel losgebarsten. Het volk met hun speciale krachten, degene die het voor het goede gebruiken worden de Conduit genoemd, die het voor het slechte gebruiken de Bio-terroristen. Een mysterieuze man, die toevallig ook een Bio-terrorist is, is van mening dat alles waar de Conduit voor staan slecht is, dat ze niet horen te bestaan en enkel een stel mislukte mutanten zijn. Hun krachten zouden gebruikt moeten worden voor iets groters, niet dat liefdadige gezwam. Een voor een werden ze neergehaald, genadeloos omgelegd voor de neus van familie of vrienden, terwijl anderen verdwenen en simpelweg nooit meer teruggekeerd zijn. Op een gegeven moment leek het zelfs alsof alle Conduit waren uitgeroeid, nergens werden ze meer gezien en de hoop was verloren. Dat was eigenlijk helemaal niet zo, er waren nog een paar over, al dan niet veel. Om eerlijk te zijn was het nog maar een klein groepje jongvolwassenen die zich staande hielden, altijd op de vlucht om zichzelf veilig te houden en met elkaar te proberen om te overleven. Ze moeten leren hun krachten te beheersen en ze te trainen, willen ze een kans maken om het sterke regime omver te blazen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, want de verschillende karakters en meningen binnen de groep willen nog wel eens voor spanningen zorgen, en soms zelfs dreigingen dat de groep uit elkaar zou vallen.

    Hier wat informatie over de verschillende krachten en hoe ze werken. Vragen mag altijd!

    Rollen:
    Meisjes •
    • [R] Smoke • Pursuer
    • [R] Neon • Schuld
    • [R] Video • Shinohara
    • Concrete

    Jongens •
    • Smoke
    • Neon
    • Video
    • Concrete


    Invullijstje:
    • Rol •
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis •
    • Extra •


    Regels:
    • Minimaal 250 woorden schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Shinohara of Pursuer maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 17:21 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Mijn topics.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik twijfel... weet niet of ik er nog genoeg tijd voor zal hebben als school weer begint.

    Natuurlijk wordt er rekening gehouden met school. Ik ga zelf ook een belangrijk jaar in, en als je dan een keertje niet reageert wordt dat niemand kwalijk genomen.
    Met de regel zonder een week een reactie geven geeft meer om het feit dat je ook niet op GB'tjes en PB'tjes reageert omrent de RPG, maar zo streng reken ik dat echt niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oke (;

    Doe dan maar een Neon meisje.
    Ik ken het allemaal niet maar okaayy.

    Praattopic.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.