• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •



    Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Juanita schreef:
    Bedankt voor de oppeppers, haha. Ik doe gewoon mijn best en ga zelfverzekerd overkomen. Voelde me vorig jaar niet altijd heel lekker in mijn klas doordat twee kinderen me pestten, maar als dat nu weer gebeurt dan gaan mijn ouders meteen ervoor zorgen dat ik in een andere klas kom.

    Het komt vast allemaal goed.
    Ik maak maandag kennis met mijn klas, die gedeeltelijk uit mijn klas en uit de andere MV-klas bestaat. Er zullen vast ook nog zittenblijvers tussen zitten, maar dat zie ik maandag wel.
    Ook krijg ik een nieuwe coach, waar ik het meest benieuwd naar ben.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:17 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soe schreef:
    (...)

    Goed en met jou?


    Mooi c:
    Met mij ook wel goed (:

    Barlliams schreef:
    (...)
    Het komt vast allemaal goed.
    Ik maak maandag kennis met mijn klas, die gedeeltelijk uit mijn klas en uit de andere MV-klas bestaat. Er zullen vast ook nog zittenblijvers tussen zitten, maar dat zie ik maandag wel.
    Ook krijg ik een nieuwe coach, waar ik het meest benieuwd naar ben.


    I hope so.
    Hopelijk ga je het naar je zin hebben! (:


    Ik heb me kapot gelachen xDxD


    -

    Goodmorning.

    Hebben jullie ook zo'n vreselijk verticake lange reclame bovenaan de pagina als je op je mobiel op Quizlet zit? Het is zwaar irritant en ik heb het sinds eergisteren plotseling. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me echt dom vandaag!D':

    Eerst laat ik het poortje openstaan waardoor de hond ontsnapt, dan koop ik het verkeerde brood en een krant die we al hebben en nu heb ik ietd verward op quizlet. Slaag me alstublieft.>.<


    Queer zijn is gewoon alles

    *slaat Jarne*
    Goed zo?


    16 - 09 - '17

    Trés bon!(Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Trés bon!(Y)

    *très

    Sorry, mijn grammarnaziheid breidt zich nu ook uit tot fouten in het Engels of Frans. Mij mag je dus ook slaan. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zucht. Zo belangrijk vinden mensen het dus als ik een topic maak. Drie pagina's met off-topic shit.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Zucht. Zo belangrijk vinden mensen het dus als ik een topic maak. Drie pagina's met off-topic shit.


    Heb je niet gezien hoeveel mensen je gaan missen, die dat in datzelfde topic hebben betuigt?:c
    Ik moet bekennen dat ik ook drie berichtjes off ben gegaan. Sorry daarvoor.

    @Lotta De nazi's werden na vijf jaar verslagen, het is een kwestie van tijd eer de grammarnazi's ook worden verslaan!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 19:46 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Doge schreef:
    Zucht. Zo belangrijk vinden mensen het dus als ik een topic maak. Drie pagina's met off-topic shit.

    Nu voel ik mij schuldig dat ik me ook heb laten meeslepen daardoor. Ik vind het niet leuk voor je in ieder geval.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heb je niet gezien hoeveel mensen je gaan missen, die dat in datzelfde topic hebben betuigt?:c
    Ik moet bekennen dat ik ook drie berichtjes off ben gegaan. Sorry daarvoor.

    @Lotta De nazi's werden na vijf jaar verslagen, het is een kwestie van tijd eer de grammarnazi's ook worden verslaan!

    Meh, ik begin al te beteren, ik zeur niet meer om de haverklap, maar ik ben gewoon irritant. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Willen jullie nog tips geven?(A)


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nu voel ik mij schuldig dat ik me ook heb laten meeslepen daardoor. Ik vind het niet leuk voor je in ieder geval.


    Dat maakt niets uit, ieder laat zich wel eens meeslepen.

    Ik zal eens kijken in je topic, Jarne.


    26 - 02 - '16