• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •



    Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    Help. Een kennis (ik ga vanaf nu zuinig zijn met het woord "vriendin", lol) van mij heeft Fifty Shades of Grey gekocht. Ik bedoel maar, ze is dertien. ;_;


    Ehm, nou ja, het is wat apart, maar als zij het wilt lezen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Why...
    Waarom moet uitgerekend hij weer contact zoeken. Please, kill me )':


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Stop eens met op Rutger te schijten, wees liever blij dat hij deze site heeft geprogrammeerd tot wat het nu is. Jezus, het is zijn site dus hij doet er mee wat hij wilt.
    -,-

    Dat is enkel mijn mening hoor, en naar mijn weten mag ik die nog altijd uiten als ik dat wil. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dat is enkel mijn mening hoor, en naar mijn weten mag ik die nog altijd uiten als ik dat wil. :p


    Toch irriteert het me.:p

    @Erieka
    Zeg hem dan dat je geen contact wilt op dit moment?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Toch irriteert het me.:p

    @Erieka
    Zeg hem dan dat je geen contact wilt op dit moment?(:


    I wish things were that easy :\


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ehm, nou ja, het is wat apart, maar als zij het wilt lezen?

    Ach ja, de meisjes uit mijn klas zijn nu eenmaal apart.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    Toch irriteert het me.:p

    @Erieka
    Zeg hem dan dat je geen contact wilt op dit moment?(:

    Dat is jouw mening en die respecteer ik. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zucht. Lekker hypocriet in dat lucht-je-hart-topic zeggen dat ze wil dat mensen recht in haar gezicht zeggen wanneer hen iets dwars zit over haar. Zij doet exact hetzelfde; niet recht in mensen hun gezicht vertellen wat er scheelt en het gewoon in het lucht-je-hart-topic dumpen in de hoop dat zoveel mogelijk mensen zich erdoor aangesproken voelen. Ik haat dat soort hypocriete mensen.


    26 - 02 - '16

    Ik verdwijn echt nog eens uit dit topic. Stop gewoon over elkaar te zeuren en te roddelen en wees gewoon. . . Weet ik veel. Blij? Vrolijk? Dankbaar? Als er een iemand stopt dan stopt het allemaal, maar als je allemaal zo door blijft gaan komt er geen einde aan nee.


    Novoselic schreef:
    (...)
    Ach ja, de meisjes uit mijn klas zijn nu eenmaal apart.


    Iedereen is apart. Niemand is normaal.:'D

    @Erieka
    Het leven is er niet om gemakkelijk te zijn, dat zou te gemakkelijk zijn.:Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:44 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien moet ik maar verdwijnen. Hebben jullie ook geen negatief gezeur aan je hoofd. Lost een hoop op lijkt mij.


    26 - 02 - '16

    Vandinha schreef:
    Ik verdwijn echt nog eens uit dit topic. Stop gewoon over elkaar te zeuren en te roddelen en wees gewoon. . . Weet ik veel. Blij? Vrolijk? Dankbaar? Als er een iemand stopt dan stopt het allemaal, maar als je allemaal zo door blijft gaan komt er geen einde aan nee.


    Dat heb je niet alleen hier vrees ik.(:

    @Erieka
    NOOOOOO!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    @ Jarne – Helaas niet nee, wat heeft iedereen de laatste tijd toch? Zijn ze allemaal gelijktijdig ongesteld of wat?

    @ Erieka – Het gaat hier niet alleen om jou. Heel Q. schijnt het de laatste tijd nodig te vinden om continu tegen elkaar te katten en "iemands kant" te kiezen.


    Vandinha schreef:
    @ Jarne – Helaas niet nee, wat heeft iedereen de laatste tijd toch? Zijn ze allemaal gelijktijdig ongesteld of wat?

    @ Erieka – Het gaat hier niet alleen om jou. Heel Q. schijnt het de laatste tijd nodig te vinden om continu tegen elkaar te katten en "iemands kant" te kiezen.


    *Kijkt naar beneden.* Nee, ik ben nog niet ongesteld, gelukkig, want tampons gaan bij mij niet lukken vrees ik.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    *Kijkt naar beneden.* Nee, ik ben nog niet ongesteld, gelukkig, want tampons gaan bij mij niet lukken vrees ik.D':

    Oké, dat klonk echt zo ontzettend fout, HAHAHAHA. Sorry. Ik zit hier echt mijn lach te smoren voor mijn grootouders gaan vragen wat er zo grappig is. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it