• De 25 jarige [naam] heeft het helemaal gehad met Nederland, maar bovenal met mannen. Haar vriend [naam], die nu natuurlijk haar ex is, heeft haar keihard bedrogen met haar beste vriendin [naam]. Ze zit helemaal in de knoop met zichzelf en begint allerlei problemen te krijgen. Ze krijgt onder andere een klein [insert probleem]-probleem en begint ruzie te krijgen met iedereen om haar heen. Op een gegeven moment raakt ze zo geïsoleerd dat ze haar huis niet meer uitkomt. Alles verandert als ze een liedje op de radio hoort. Het is het liedje 'Budapest' van George Ezra. Ze besluit naar Boedapest te verhuizen en een nieuw bestaan op te bouwen.
    Aan het begin lijkt alles goed te gaan. Ze krijgt een leuk appartementje in het hart van de stad en een leuk baantje bij een ijssalon. Ze komt er echter achter dat een nieuw begin maken niet over rozen gaat, als ze verliefd wordt op een klant die regelmatig bij de ijssalon komt. Ze krijgt te maken met het gevoel van onbereikbaarheid, de jongen heeft immers een vriendin, en een gebroken hart. Wat als haar ex-vriend toevallig op vakantie is in Boedapest? Zal alles goed komen, of zal haar droom in het water vallen?


    Ik wou er een tweedelige story van maken waarschijnlijk. Alles komt in één story. Dus.. Wat denken jullie? Hebben jullie misschien nog tips? :3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 23:30 ]


    26 - 02 - '16

    Aidan schreef:
    Ik vind het persoonlijk een beetje raar dat ze door 1 liedje van al haar problemen af is.


    Dit is nog maar een grove schets. Ik ga dit nog wel beter uitwerken.


    26 - 02 - '16

    Ja stuur mij maar een GB als je Story online staat.

    xHybrid schreef:
    Ja stuur mij maar een GB als je Story online staat.


    Okido ;3
    Ik zal jou, en alle anderen die dat willen, waarschuwen

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 10:30 ]


    26 - 02 - '16

    Klinkt goed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Soe schreef:
    Ik weet niet goed of het mij heel erg gaat interesseren, maar ik hou van je schrijfstijl en ik volg/volgde een paar stories van je die ik elke keer weer goed vond. Als je story online komt zal ik zeker een kijkje nemen.


    Stenenlikker

    Klinkt leuk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Novoselic schreef:
    Misschien dat een tweedelige story nét iets te lang is voor sommigen, maar ik vind het in ieder geval een heel leuk idee en ik houd van je schrijfstijl, dus ik zeg doen en houd me op de hoogte als je begint. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Klinkt wel leuk, laat maar weten als je begint!


    The universal language of art.

    nee


    Godverdomme

    DownieKut schreef:
    nee


    Oké.


    26 - 02 - '16

    DownieKut schreef:
    nee


    En waarom niet? Ik bedoel, je mag het best niet leuk vinden, maar c'mon geef dan op z'n minst wat tips of zo.


    26 - 02 - '16

    Ik zou niet de nadruk leggen op het eerste deel van het verhaal, maar op het tweede deel, dus als ze haar nieuwe leven in Boedapest gaat beginnen. Ik zal wel een kijkje nemen als je eenmaal begonnen bent, dus je mag me waarschuwen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Wonderlust schreef:
    Het lijkt mij juist erg leuk!
    Het is een keer wat anders en ik denk dat het prachtig is om te lezen hoe ze een bestaan opbouwt midden in Budapest.
    Als je story online komt heb je hier al een Abo te pakken.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Corday schreef:
    Ik zou niet de nadruk leggen op het eerste deel van het verhaal, maar op het tweede deel, dus als ze haar nieuwe leven in Boedapest gaat beginnen. Ik zal wel een kijkje nemen als je eenmaal begonnen bent, dus je mag me waarschuwen. (:


    Daar heb je een punt. Ik denk dat ik maar een verdeling ga maken van hoe ik mijn verhaal ga verdelen over het aantal hoofdstukken. Ik ga een soort van schema maken wat er in ieder hoofdstuk ongeveer gebeurd en geef mezelf nog een klein beetje uitloop, zodat er ook ruimte is voor spontane inspiratie ;3


    26 - 02 - '16

    Wil je me waarschuwen? Klinkt erg leuk!