• vanaf morgen middag mezelf echt opsluiten in mijn kamer, met mijn kop onder de dekens en mijn muziek aan.
    Nee echt, ik heb helemaal geen zin in kerst. Sowieso heb ik er niks mee, maar nu heeft mijn vader zijn nieuwe vriendin, die ik niet bepaalt mag, ook nog voor eerste kerst dag uitgenodigd. Gezellig. Weer een avondje het gelukkige gezin uithangen. Met een fake smile en vooral niks zeggen. De rest van de dagen ben ik alleen met mijn zus. Leuk.
    Man, ik haat kerst.

    Wie heeft ook zo'n zin in kerst?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er best zin in
    We hebben kerstdiner enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    O steekt hand op!
    Ik dus echt totaal niet, ik zit mezelf in de weg. Ik vind dat ik te dik ben en ben continu verdrietig. Waarschijnlijk omdat ik 2 kutjaren heb gehad. En het komt er nu waarschijnlijk uit vanwege kerst. AAAAAAAA maar sinds ik op nieuwe school zit gaat het gelukkig wel beter maar toch. Ik wil net zoals jij het liefste gewoon de hele dag in mijn kamer opgesloten zitten man.


    Where words fail, music speaks

    Ik heb er heel veel zin in en ik kan niet haten. Ik vind het vervelend dat mensen zoveel negatiefs zeggen over kerstmis en dan hun mening doordrukken, aangezien het VERVELEND is voor de mensen die het wel heel leuk vinden. Ik ga tweede kerstdag met mijn vriend naar een kerstgala, en ik heb daar héél erg veel zin in.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ik heb er heel veel zin in en ik kan niet haten. Ik vind het vervelend dat mensen zoveel negatiefs zeggen over kerstmis en dan hun mening doordrukken, aangezien het VERVELEND is voor de mensen die het wel heel leuk vinden. Ik ga tweede kerstdag met mijn vriend naar een kerstgala, en ik heb daar héél erg veel zin in.

    En ik vind het VERVELEND dat de mensen die er wel zin in hebben overal hun mening doordrukken en dat je niet eens je kont kan keren zonder ook maar iets van kerst te zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Flickerman schreef:
    Ik heb er best zin in
    We hebben kerstdiner enzo

    Nooit van gehouden, althans de afgelopen jaren niet meer. Maar ik denk altijd: 'Dit is de ergste kerstmis nog niet.' Misschien ook iets voor jou om te denken, want dit valt nog wel mee, eerlijk gezegd.


    Let it come and let it be

    Ugh bah :/. Succes en vooral, sterkte. Misschien kun je d'r wegjagen met death metal D:. Of dubstep.
    Ikzelf heb wel zin in kerstavond :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Countenance schreef:
    Nooit van gehouden, althans de afgelopen jaren niet meer. Maar ik denk altijd: 'Dit is de ergste kerstmis nog niet.' Misschien ook iets voor jou om te denken, want dit valt nog wel mee, eerlijk gezegd.

    Je kent de rest van het verhaal ook niet. Dit is mijn ergste kerst tot nu toe, tuurlijk het kan altijd erger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Je kent de rest van het verhaal ook niet. Dit is mijn ergste kerst tot nu toe, tuurlijk het kan altijd erger.

    Ja, dan moet je het niet zo beschrijven want dan krijg je 'misplaatste' opmerkingen.


    Let it come and let it be

    Eerste kerstdag kan nog wel leuk worden. Bij mijn oma en opa.
    Tweede kerstdag heb ik echt geen zin in. Want ik ga eten bij mijn vaders kant --' Ben verplicht om mee te gaan terwijl mijn zus gezellig naar haar vriend kan. Met andere woorden, ik neem mijn telefoon mee en ga de hele dag op Q zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kruip bij je onder je dekens.. want ik moet met kerst suprises doen, en mijn stiefzus heeft mij.. en ik weet wat ze heeft gemaakt.. no way dat ik kom opdagen met suprises! D':


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vier geen kerst. :Y)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Jesus, wat een depresiviteit :S

    Met kerst moet je juist feesten. Dat is nog een beetje vrede in het leven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Larten schreef:
    Ik kruip bij je onder je dekens.. want ik moet met kerst suprises doen, en mijn stiefzus heeft mij.. en ik weet wat ze heeft gemaakt.. no way dat ik kom opdagen met suprises! D':

    Oe gezellig.
    Nu ben ik benieuwt wat ze gemaakt heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Larten schreef:
    Ik kruip bij je onder je dekens.. want ik moet met kerst suprises doen, en mijn stiefzus heeft mij.. en ik weet wat ze heeft gemaakt.. no way dat ik kom opdagen met suprises! D':


    Wat heeft ze gemaakt?

    Ik vindt kerst juist heel leuk en gezellig (:


    (Be)lieve in (you)rself