• Mijn beste vriendin is vandaag jarig en hoewel dat natuurlijk erg leuk is zit me toch nog iets dwars. Vanavond viert zij haar verjaardag en ik ben ook uitgenodigd. Nou is de vriendengroep van mijn ex ook uitgenodigd. Nou is dat niet zo'n heel groot punt behalve het feit dat ze een hekel aan mij hebben. En dan niet van 'oh ik mag jou niet' maar echt gewoon haten. Een van hun heeft ook vaker gezegd dat ik makkelijk voor een trein zou kunnen springen. Ook heb ik ruzie met vrijwel iedereen van hun. Ik zie er echt tegenop en dan metname omdat zij de enige zijn die op de verjaardag komen. Iemand enig idee wat ik kan doen?

    Thanks for reading my bullshit.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Gewoon heengaan en als het vervelend wordt, een smoes verzinnen en naar huis gaan.


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat een klootzakken.
    Heb je misschien een andere vriendin die mee kan?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 12:17 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Wauw, wat een klootzakken.
    Heb je misschien een andere vriendin die mee kan?


    Nee helaas niet, we zijn met z'n 19e en 18 van hun horen bij dezelfde vriendengroep.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Doge schreef:
    Gewoon heengaan en als het vervelend wordt, een smoes verzinnen en naar huis gaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iVoteForVodka schreef:
    (...)

    Nee helaas niet, we zijn met z'n 19e en 18 van hun horen bij dezelfde vriendengroep.


    Holy fuck o.o
    Ik denk dat je het inderdaad gewoon kan proberen en als het vervelend wordt gewoon naar huis gaan.
    Weet je vriendin wel dat die vriendengroep zo tegen jou doet?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Holy fuck o.o
    Ik denk dat je het inderdaad gewoon kan proberen en als het vervelend wordt gewoon naar huis gaan.
    Weet je vriendin wel dat die vriendengroep zo tegen jou doet?


    Jaa half, het probleem is vooral dat ik eigenlijk alleen zit en ik slaap als het goed is bij die vriendin.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hoezo haten ze je dan? Vanwege je ex?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gewoon denken: Ik ben verstandiger.
    Reageren ze rot, en doet het jou wel pijn? Laat dit niet zien! Dit vinden mensen altijd leuk.
    Gewoon zeggen; Oké. Of niet eens reageren.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Barnabas schreef:
    Hoezo haten ze je dan? Vanwege je ex?


    Ik heb serieus geen idee, ze hebben gewoon echt een hekel aan me. Terwijl het eerst nog wel vrienden van me waren.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Doge schreef:
    Gewoon heengaan en als het vervelend wordt, een smoes verzinnen en naar huis gaan. schreeuwen en gooien met spullen


    i put the fun in funeral