• Weer een suggestie!
    En deze keer luid deze: zoek uit wanneer een user voor het laatst zijn profiel aanpaste! Handig, toch?

    Daar ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar...
    Je zou vast wel eens willen weten wanneer een user voor het laatst zijn profiel aanpaste.
    Daar heb ik de oplossing voor! Quizlet moet de datum aanpassen wanneer het profiel word aangepast.
    Dat zal ook wel handig zijn als er een mooiste profiel wedstrijd word gegeven!
    Een voorbeeld: -> Laatst aangepast op: 13 augustus 2014 19:36
    Dit is ook handig om te zien dat iemand niet valsspeelt of als je nieuwsgierig bent!

    Nee. Gewoon niet.
    Als iemand dit wilt, zet die dit erop. En anders niet. Punt uit.
    Ik wil het niet hebben, want het gaat heel Quizlet niets aan wanneer ik hem aanpas, want wie zou dat willen weten?!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 19:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tegen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Valsspeelt? Hoe kun je "valsspelen" dan?

    Ik vind het overbodig. Bovendien, als je profiel bijvoorbeeld niet aan de regels voldoet en wordt aangepast door een moderator, dan lijkt het me ook niet leuk dat iedereen "laatst aangepast door een moderator" op je profiel kan lezen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben tegen. Ik zou het zelf niet fijn vinden en ik vind persoonlijk dat dat ook afdoet aan hoe een profiel er uit ziet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tegen. Ik vind het eerlijk gezegd overbodig en niemand hoeft wat mij betreft te weten wanneer ik mijn profiel voor het laatst aanpaste.


    :)

    Ik zie het nut echt niet in van deze suggestie. :')


    Take me to wonderland

    Daggers schreef:
    Nee. Gewoon niet.
    Als iemand dit wilt, zet die dit erop. En anders niet. Punt uit.
    Ik wil het niet hebben, want het gaat heel Quizlet niets aan wanneer ik hem aanpas, want wie zou dat willen weten?!


    Je hoeft niet zo fel te reageren ^^'. 't Is maar een suggestie ;]
    Hoe dan ook, ik ben neutraal. Het maakt me niet zoveel uit, al zie ik er het nut niet helemaal van in.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo fel te reageren ^^'. 't Is maar een suggestie ;]
    Hoe dan ook, ik ben neutraal. Het maakt me niet zoveel uit, al zie ik er het nut niet helemaal van in.


    Zo bedoel ik het ook niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Overkill schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo fel te reageren ^^'. 't Is maar een suggestie ;]
    Hoe dan ook, ik ben neutraal. Het maakt me niet zoveel uit, al zie ik er het nut niet helemaal van in.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dysphoria schreef:
    Ik zie het nut echt niet in van deze suggestie. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoda schreef:
    Ik ben tegen. Ik zou het zelf niet fijn vinden en ik vind persoonlijk dat dat ook afdoet aan hoe een profiel er uit ziet.


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    Ik ben tegen. Ik zou het zelf niet fijn vinden en ik vind persoonlijk dat dat ook afdoet aan hoe een profiel er uit ziet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yoda schreef:
    Ik ben tegen. Ik zou het zelf niet fijn vinden en ik vind persoonlijk dat dat ook afdoet aan hoe een profiel er uit ziet.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vermoed dat dit in samenhang is met je vorige suggestie. Sowieso ben ik er geen fan van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tegen. Ik zie het nut er niet echt van in.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel