• Weer een suggestie!
    En deze keer luid deze: zoek uit wanneer een user voor het laatst zijn profiel aanpaste! Handig, toch?

    Daar ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar...
    Je zou vast wel eens willen weten wanneer een user voor het laatst zijn profiel aanpaste.
    Daar heb ik de oplossing voor! Quizlet moet de datum aanpassen wanneer het profiel word aangepast.
    Dat zal ook wel handig zijn als er een mooiste profiel wedstrijd word gegeven!
    Een voorbeeld: -> Laatst aangepast op: 13 augustus 2014 19:36
    Dit is ook handig om te zien dat iemand niet valsspeelt of als je nieuwsgierig bent!

    Tja, ik ben eigenlijk voor, maar ik lijk tot nu toe de enige te zijn die er geen probleem in ziet. Het maakt mij om eerlijk te zijn niet veel uit, dus ik vind het ook prima als het er niet komt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dysphoria schreef:
    Ik zie het nut echt niet in van deze suggestie. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dysphoria schreef:
    Ik zie het nut echt niet in van deze suggestie. :')


    16 - 09 - '17

    Wat bedoel je met vals spelen?

    Ik zie het nut er niet van in en ik vind het ook niet echt een toegevoegde waarde voor een profiel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tegen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Scandal schreef:
    Wat bedoel je met vals spelen?

    Ik zie het nut er niet van in en ik vind het ook niet echt een toegevoegde waarde voor een profiel.


    Ik denk dat ze bedoeld met valsspelen dat als je meedoet aan een profielwedstrijd.. vind het ook een beetje vaag.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    oke, meeste hebben nee...
    slotje?

    Slotje op aanvraag.


    Deep inside, I've never felt alive