• HAMTARO!



    Dit liedje is zeer toepasselijk op de rest van het topic. Zoals jullie misschien wel weten, is Alwin afgelopen maandag 22 geworden. Nou is het ondertussen een beetje een traditie van mij uit om een taart voor hem te bakken voor zijn verjaardag. Gezien hij maandag bij zijn familie was, kon ik die vandaag pas voor hem maken. En, zoals jullie misschien al geraden hebben, is het een Hamtaro taart geworden!

    Het is een vanilletaart met een vulling van chocomousse, gedecoreerd met fondant en marsepein :Y)



    En eentje met de gebreide hamster van zijn zusje erbij:



    Ik vind hem persoonlijk best awesome geworden :Y) Even Hamtaro would be pleased.



    Dus.. Hebben jullie al eens taarten gemaakt waar jullie heel trots op waren? :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik vond die 'serie' zo geweldig. Ik keek daar zelf nog naartoe toen ik behoorlijk oud was gewoon omdat ik het supercute vond. Waarom maak jij voor mij nooit zo'n lekker taart?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I knew it wasn't Gandalf..

    Ik heb voor de verjaardag van een vriendin die naar Amerika gaat voor een jaar cupcakes gebakken ^^.



    En een ponytaart voor mijn eigen verjaardag, maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden :c


    i put the fun in funeral

    Kit schreef:
    Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kit schreef:
    Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    AAH! Wat geweldig ;3

    Ik heb geen taart, maar ik ben trots op deze foto, gewoon om hoe ik er op sta. ;3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 20:15 ]


    26 - 02 - '16

    Kit schreef:
    Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    mijn beroemde aarbeien benestich taart! famous onder mijn vrienden:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kit schreef:
    Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Je taart is trouwens superleuk!
    Ik heb met een vriendin een Teen Wolf taart gemaakt (zij de gezichten, ik de letters) en ik ben best trots, want ik ben daar super slecht in.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 20:38 ]


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    Je taart is trouwens superleuk!
    Ik heb met een vriendin een Teen Wolf taart gemaakt (zij de gezichten, ik de letters) en ik ben best trots, want ik ben daar super slecht in.




    Die is zo vet!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb eens een New York taart gebakken :Y)

    Kan er alleen niet zo snel een foto van vinden haha.

    Hamtaro, ik heb dat nooit gekeken (had er ook nog nooit van gehoord) totdat een jongen uit mijn klas continue de titelsong liep te zingen waardoor ik hem nu uit mijn hoofd ken -.-

    Maar die taart is echt leuk :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Die is zo vet!!!


    Thank you. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Kit schreef:
    Oh, die taart ziet er super lekker uit! Echt leuk gedaan. (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ooh wat mooi (H)