• Sinds deze morgen krijg ik deze reclames dus op mijn mobiel (een Samsung), terwijl dat die vroeger achter de webpagina zaten - nu moet ik dus telkens weer door die irritante reclames scrollen die net boven de content te zien zijn. Nou vraag ik me af of dat wel de bedoeling is en of andere mensen dit ook hebben, want ik erger me er echt aan en krijg ze niet weg met de mobiele versie van AdBlock (die werkt gewoon niet) en het is dus echt op iedere pagina, dus het is geen foutje doordat de pagina niet goed geladen is of zo.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 12:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga het direct doorgeven. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn.


    Dit is mijn signature...

    Dat had ik gister dus ook op mijn Tablet.
    Echt heel stom want daardoor is heel Quizlet sloom en moet ik minuten wachten totdat ik in mijn gastenboek kan kijken.
    Daarom heb ik maar op de 'desktop versie' geklikt en toen was het gewoon weer normaal.
    Ik irriteerde me er echt aan, waarschijnlijk is het nu nog steeds zo maarja.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ja, dat heb ik ook sinds gisteren. Behalve dat het lelijk is heb ik er echter weinig last van gelukkig. Niks aan te doen denk ik.
    Haha, ik dacht dat het zo hoorde. Fijn dat het weer verdwijnt (:

    Op de mobiele versie op een pc heb je er géén last van zie ik net.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 12:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rutger schreef:
    Ik ga het direct doorgeven. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn.

    Geweldig, dank je! Ik heb nu even overgeschakeld op de desktopversie, maar ik zie wel als het verandert. (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 12:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh ik dacht dat ik de enige was! Inderdaad erg vervelend, gelukkig dat Rutger het nu heeft opgemerkt en er iets aan gaat doen. (:

    Dit heb ik ook, zowel op mijn iPod als op mijn Samsung. Fijn dat Rutger er iets aan gaat doen!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik had het ook op mijn iPad, maar bij mij was het na even herladen op een of andere manier weer normaal...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    J4NOSKIANS schreef:
    Oh ik dacht dat ik de enige was! Inderdaad erg vervelend, gelukkig dat Rutger het nu heeft opgemerkt en er iets aan gaat doen. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    J4NOSKIANS schreef:
    Oh ik dacht dat ik de enige was! Inderdaad erg vervelend, gelukkig dat Rutger het nu heeft opgemerkt en er iets aan gaat doen. (:


    wat was dit ookalweer