• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten
    - Michael's handen
    - Calum's lippen
    - Luke's benen







    Mede doordat Sprayberry en Rojinski te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Luke
    Mother of Michael's Hands Shippers // Rojinski // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton


    Ik heb nog twee dagen schoolvrij xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rojinski schreef:
    (...)

    Ik heb zoveel medelijden. :c *Komt je redden*
    Ik heb dan nog drie weken, ooooooooooooh. *O*


    Jaloeeeers.
    Ik weet nog steeds niet in welke klas ik zit en/of welke mentor ik heb. Ik weet nog niet eens waar ik heen moet als ik morgen op school aankom.
    Dus tja, ik stress 'm nu best wel, want ik kan daar dus echt niet tegen. Grr. :c


    "Family don’t end in blood”

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Jaloeeeers.
    Ik weet nog steeds niet in welke klas ik zit en/of welke mentor ik heb. Ik weet nog niet eens waar ik heen moet als ik morgen op school aankom.
    Dus tja, ik stress 'm nu best wel, want ik kan daar dus echt niet tegen. Grr. :c


    Nog niet? Ik heb daar al aan het begin van de vakantie een brief over gehad. x) Weet ook al waar ik moet zijn en hoe laat, ahaha.
    Mja, ik begrijp je volkomen. Ik kan 'm nu ook al kapot stressen als ik aan school ga denken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Jaloeeeers.
    Ik weet nog steeds niet in welke klas ik zit en/of welke mentor ik heb. Ik weet nog niet eens waar ik heen moet als ik morgen op school aankom.
    Dus tja, ik stress 'm nu best wel, want ik kan daar dus echt niet tegen. Grr. :c


    Ik weet het ook nog niet :/
    Morgen zie ik de klasindeling :o


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wiehie, ik ga even noodles klaar maken, tot zo. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En toen zag ik opeens de Snapchat van Liek, die meer dan 300 secondes lang is -.-


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    En toen zag ik opeens de Snapchat van Liek, die meer dan 300 secondes lang is -.-


    HAHAHA YAY. Ik was al benieuwd hoe lang die was. :'D
    Mja, je kan op 't scherm tikken als je de foto hebt gezien, dan gaat 'ie over naar de volgende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hebben jullie die nieuwste keek van 5SOS al gezien? :'D
    ASHTON'S SIXPACK :o


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rojinski schreef:
    (...)

    HAHAHA YAY. Ik was al benieuwd hoe lang die was. :'D
    Mja, je kan op 't scherm tikken als je de foto hebt gezien, dan gaat 'ie over naar de volgende.


    Weet ik, zo heb ik het overleefd xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rojinski schreef:
    (...)

    Nog niet? Ik heb daar al aan het begin van de vakantie een brief over gehad. x) Weet ook al waar ik moet zijn en hoe laat, ahaha.
    Mja, ik begrijp je volkomen. Ik kan 'm nu ook al kapot stressen als ik aan school ga denken.


    Nee, ik heb alleen een lijstje waar alle lokalen op staan waar je mogelijk heen zou kunnen moeten als je in 4VWO zit, maar dat zijn er een stuk of acht, dus daar heb ik nog niet veel aan. Ik kan ook niet in Magister. Waarschijnlijk hangen er morgen op school lijsten met alle klassen en moet je dan daar kijken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik dat dan pas weet. Ik weet dus totaal niet of ik een leuke klas ga hebben of een klas met alleen maar kutkinderen, dus ik kan me daar totaal niet op voorbereiden en tja. Daar krijg ik vooral stress van.


    "Family don’t end in blood”

    Rojinski schreef:
    ALINIE. U HEEFT BIJNA 11000 POSTS. *O*
    Ik typ automatisch al Alinie, ahahaha.


    Dat was me nog niet eens opgevallen :'3

    Ik heb echt weinig posts vergeleken met jullie :'D


    "Family don’t end in blood”

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Nee, ik heb alleen een lijstje waar alle lokalen op staan waar je mogelijk heen zou kunnen moeten als je in 4VWO zit, maar dat zijn er een stuk of acht, dus daar heb ik nog niet veel aan. Ik kan ook niet in Magister. Waarschijnlijk hangen er morgen op school lijsten met alle klassen en moet je dan daar kijken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik dat dan pas weet. Ik weet dus totaal niet of ik een leuke klas ga hebben of een klas met alleen maar kutkinderen, dus ik kan me daar totaal niet op voorbereiden en tja. Daar krijg ik vooral stress van.


    Das echt kut :c
    Bij mij hadden ze een probleempje met onze rooster-site waardoor de klassen en hun roosters te zien waren. Dus in onze klassenchat van vorig jaar kwam het rooster en de lijst binnen.
    Binnen een uur was alles weer weg van de site en kregen we een mailtje met dat er iets fout was gegaan en dat de klassen nog niet zeker waren en dat er nog veel gewisseld zou worden =.=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Nee, ik heb alleen een lijstje waar alle lokalen op staan waar je mogelijk heen zou kunnen moeten als je in 4VWO zit, maar dat zijn er een stuk of acht, dus daar heb ik nog niet veel aan. Ik kan ook niet in Magister. Waarschijnlijk hangen er morgen op school lijsten met alle klassen en moet je dan daar kijken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik dat dan pas weet. Ik weet dus totaal niet of ik een leuke klas ga hebben of een klas met alleen maar kutkinderen, dus ik kan me daar totaal niet op voorbereiden en tja. Daar krijg ik vooral stress van.


    Ik begrijp je helemaal. Het is dar ik mijn rooster en halve klassen weet, maar amders zoy ik ook doodgaan van de stress. Ik stressnu al :'(

    UnpredictabIe schreef:
    Ik heb echt weinig posts vergeleken met jullie :'D


    Dat komt nog wel, joh (: