• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten
    - Michael's handen
    - Calum's lippen
    - Luke's benen







    Mede doordat Sprayberry en Rojinski te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Luke
    Mother of Michael's Hands Shippers // Rojinski // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton


    UnpredictabIe schreef:
    Ik heb echt weinig posts vergeleken met jullie :'D


    Haha. Ik heb er ook nog echt weinig, maar goed. Dat vind ik.
    Ik heb wel de meeste van mijn vrienden in het andere topic. Niet dat dat raar is ofz.
    Eerst had ik er even veel als iemand anders, maar die was toen gestopt met Q en heeft nu een ander acc (ze heeft in totaal nu 10 accs hier ofzo, hahaha :'D )


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Juanita schreef:
    (...)

    Ik begrijp je helemaal. Het is dar ik mijn rooster en halve klassen weet, maar amders zoy ik ook doodgaan van de stress. Ik stressnu al :'(


    Mja. Ik bereid me qua klas dan ook maar voor op het ergste, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen, hoop ik. Bijna iedereen van mijn vriendinnen heeft een heel ander profiel gekozen dus tja, daar kom ik waarschijnlijk sowieso niet bij.


    "Family don’t end in blood”

    Juanita schreef:
    (...)

    Dat komt nog wel, joh (:


    Hahaha, jup c;

    NOEK VERPESTTE TOEN ZE BIJ MIJ WAS MIJN 2500e POST. NIET LEUK. D:


    "Family don’t end in blood”

    Naharis schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb er ook nog echt weinig, maar goed. Dat vind ik.
    Ik heb wel de meeste van mijn vrienden in het andere topic. Niet dat dat raar is ofz.
    Eerst had ik er even veel als iemand anders, maar die was toen gestopt met Q en heeft nu een ander acc (ze heeft in totaal nu 10 accs hier ofzo, hahaha :'D )


    Vergeleken met mij, heb jij er alsnog veel, hahaha.


    "Family don’t end in blood”

    Voor de mensen die een One Shot willen aanvragen, kan dat nog steeds in mijn Stand Alone story!
    Let niet op Juuls aanvragen, want die doe ik er tussendoor en niet achter elkaar!


    Danmarks Dynamite.

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Nee, ik heb alleen een lijstje waar alle lokalen op staan waar je mogelijk heen zou kunnen moeten als je in 4VWO zit, maar dat zijn er een stuk of acht, dus daar heb ik nog niet veel aan. Ik kan ook niet in Magister. Waarschijnlijk hangen er morgen op school lijsten met alle klassen en moet je dan daar kijken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik dat dan pas weet. Ik weet dus totaal niet of ik een leuke klas ga hebben of een klas met alleen maar kutkinderen, dus ik kan me daar totaal niet op voorbereiden en tja. Daar krijg ik vooral stress van.


    Unf, sommige scholen zijn echt waardeloos. En ze snappen dan niet dat kinderen zenuwachtig zijn voor de eerste dag, nou dat krijg je wel door zoiets, ugh. Ik zal aan je denken morgen. :c
    - Aan iedereen trouwens die naar school moet, als ik nog in bed lig, mwuhahaha. -


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rojinski schreef:
    (...)

    Unf, sommige scholen zijn echt waardeloos. En ze snappen dan niet dat kinderen zenuwachtig zijn voor de eerste dag, nou dat krijg je wel door zoiets, ugh. Ik zal aan je denken morgen. :c
    - Aan iedereen trouwens die naar school moet, als ik nog in bed lig, mwuhahaha. -


    Jup :c
    En dankje, haha.
    Ik hoef trouwens pas 14:15 op school te zijn, dus kan nog wel uitslapen.


    "Family don’t end in blood”

    Sprayberry schreef:
    Voor de mensen die een One Shot willen aanvragen, kan dat nog steeds in mijn Stand Alone story!
    Let niet op Juuls aanvragen, want die doe ik er tussendoor en niet achter elkaar!


    HAHAHAHAHAHAHA :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Jup :c
    En dankje, haha.
    Ik hoef trouwens pas 14:15 op school te zijn, dus kan nog wel uitslapen.


    Oh, dat is ook wel weer een verrotte tijd, want dan ga je je 's ochtends ook nog stressen.
    Ik moet om 9u15 al op school zijn op 8sep, dus heb daar dan niet zoveel tijd voor, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gaba, we staan in de top. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rojinski schreef:
    (...)

    Oh, dat is ook wel weer een verrotte tijd, want dan ga je je 's ochtends ook nog stressen.
    Ik moet om 9u15 al op school zijn op 8sep, dus heb daar dan niet zoveel tijd voor, haha.


    Ja, dat is ook wel weer waar. Mijn zus moet om 11:00, dat had ik liever gehad, want dan hoef je niet extreem vroeg je bed uit maar heb je ook niet echt de hele ochtend nog ervoor.


    "Family don’t end in blood”

    Als iemand nog nieuwsgierig is naar de meeting van ons vorige week, ik ga zo de foto's op mijn laptop gooien en als jullie willen kan ik er hier een paar opzetten. (wbw)
    Als Gaba en Essie daar geen bezwaar tegen hebben. - Koekje is op vakantie, dus ja. -


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rojinski schreef:
    Als iemand nog nieuwsgierig is naar de meeting van ons vorige week, ik ga zo de foto's op mijn laptop gooien en als jullie willen kan ik er hier een paar opzetten. (wbw)
    Als Gaba en Essie daar geen bezwaar tegen hebben. - Koekje is op vakantie, dus ja. -


    Haha, dat had ik ook kunnen doen. Maar nee, ik vind het niet erg. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook wel weer waar. Mijn zus moet om 11:00, dat had ik liever gehad, want dan hoef je niet extreem vroeg je bed uit maar heb je ook niet echt de hele ochtend nog ervoor.


    Ja, precies, dat is echt een mooie tijd. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rojinski schreef:
    Als iemand nog nieuwsgierig is naar de meeting van ons vorige week, ik ga zo de foto's op mijn laptop gooien en als jullie willen kan ik er hier een paar opzetten. (wbw)
    Als Gaba en Essie daar geen bezwaar tegen hebben. - Koekje is op vakantie, dus ja. -


    Mij maakt het niet uit (:
    Ik denk dat Koekje het ook niet erg vind, want toen ik haar voor het eerst had gemeet had ze ook een tijdje de foto van ons samen als pf.


    "Family don’t end in blood”