• San Francisco. Duizenden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Charmed Ones". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester. Het is dan ook de taak van de Charmed Ones om deze uit te roeien en zijn plannen te laten falen.
    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
    De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.

    Je kunt je niet meer inschrijven.

    Het speeltopic wordt pas aankomend weekend aangemaakt, dus je hoeft je niet op te schieten of te haasten. Het moet alleen wel af zijn met het weekend, als we beginnen.


    Rollen:
    Paracosm – Nevada Constance Monet; mens | [1/3]
    Yuimaru – Avalyn Tamora-Jane Halliwell; krachtige heks. | [1/9]
    Hawkins – Amelia 'Amethyst' Halliwell; krachtige heks. | [/1/6]
    Macabre – Ivy Mariah Collins; krachtige heks | [1/1]
    Ourania – Thalia Florance Halliwell; krachtige heks. | [1/13]
    Raava – Angelique 'Annie' Geneviève Beau Moriarty; mens. | [1/6]
    Malt – Mireya Valentina Reyn; Succubus. | [1/12]


    Magnus – Matthew "Matt" Leo Adams; Mannelijke lichtgids. | [1/8]
    Morticia – Zephyr; Zotar, mannelijke demonenjager. [R]
    Hawkins – Blake Devlin; Barbas. [R]

    Yuimaru – Christian Moartenescu; Belthazor | [1/1]
    Avus – Faine Quintin Bourne; Phoenix, mannelijke demon. [R]
    Sigil – Chester 'Ches' Benji Howard; Tempus | [1/4]
    Raava – Sebastien Auguste Louis Moriarty; mens. | [1/7]

    Regels:
    • De rollen voor de Charmed Ones houd ik maar beperkt. Je mag er een rol voor invullen, mits je er goed over nadenkt. Ik wil geen users die zich meteen weer uitschrijven - zeker niet voor een van de krachtige heksen.
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    • Krachten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I love her look. She has a dollface.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @charmedpaige. Ik kan je verzekeren dat je het aardig druk gaat krijgen met je hw (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Alsjeblieft! ;D Ik weet niet of het al de high-level demons zijn, maar het zijn er genoeg om uit te kiezen denk ik zo.

    thanks! Zal er morgen even naar kijken en aanpassen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Shimekukuri schreef:
    @charmedpaige. Ik kan je verzekeren dat je het aardig druk gaat krijgen met je hw (:


    Mja, zo'n beetje iedereen uit mijn klas had dat in de 2e al& ik had al mijn hw altijd binnen een uurtje af...
    Daarom twijfel ik dus...
    Ik weet niet of de derde heel veel zwaarder word.
    Als het qua talen echt zwaar wordt wil ik wel graag een Charmed One:)
    Als het qua wiskunde enzo zwaar wordt doe ik wel iets anders

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 7:06 ]


    be gay do crimes

    Mijn mannelijk personage zal een Phoenix (demon) worden. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sigil schreef:



    Rol: Tempus Demon
    • Naam: Chester 'Ches' Benji Howard.
    • Leeftijd : Chester was 26 toen hij "overleed" Hij is echter al ruim 65 jaar Demon, maar ziet er dus nog uit als 26
    • Krachten:
    -Flaming is a fire based type of teleportation, used by high-ranking demons and other evil beings. When a being teleports, they appear to be engulfed in intense flames, though this does not harm anyone who possesses this power.Mortals have been shown to be unaffected when transporting like this, such as when Zankou transported Agent Brody to his apartment. However this might mean that humans will be unaffected if the user chooses it to be.
    -Chronokinesis or Time Manipulation is the ability to move time in any direction, move yourself through time, and control time itself. It is a very rare and dangerous power and as such only a few characters through the series have possessed it. Tempus, the Angels of Destiny and the Cleaners are the only beings who can use this power by themselves, and even then they have to follow certain rules. The Avatars are an entirely different matter because they have to combine their strength to use this power, even then their collective power will be drained.
    -High Resistance is the ability to be resistant to attacks by weapons and various magical powers and magic from other magical beings. This trait allows users to survive attacks that are otherwise lethal. It also grants users protection against their own powers.This ability is not as powerful as Immunity or Invincibility, and demons with this trait can still be vanquished if hurt enough. It's a common attribute among powerful magical beings, most of which are upper-level.

    • Karakter: Ooit was Chester een aardige, beleefde jongeman. Inmiddels is hij dat al heel erg lang niet meer. Chester is een sadistische, gemene psychopaat. Sinds hij een demon is houd hij van alles, wat andere mensen pijn en leed toe brengen. Als iemand zich stoot of valt moet hij al lachen al hoopt hij altijd nog dat ze zich wat meer bezeerd hebben dan te zien is. Ook is er altijd een sadistische grijns op zijn gezicht te zien als hij andere bezeerd of in een gevecht is met iemand anders.
    Chester is daarnaast een womanizer. Hij houd van vrouwen en vrouwelijke vormen. Zijn voornaamste prooi zijn dan ook vrouwen. Hij praat met ze, verleid ze tot ze met hem mee gaan en dan doet hij met ze wat hij wilt. Vaak komen daar wat vleselijke lusten bij kijken. Hoe dan ook, de vrouwen overleven het nooit. Er is een stem in hem dat altijd zegt dat hij ze moet vermoorden, nadat hij klaar is met ze. Op de meest gruwelijke en brute manier.
    Chester is absoluut niet te vertrouwen, hij liegt ook zo, zonder dat het van hem af te lezen is. Je moet ook niet bij hem komen met geheimen want hij maakt daar alleen maar gebruik van.
    Vrienden vind hij ook alleen maar een last want hij deelt dingen toch niet. Echter gaat hij wel om met mensen of demons die net zo bruut, gruwelijk en sadistisch zijn als hij.
    Natuurlijk heeft Chester ook een zwakte, zijn prooien zijn ook zijn zwakte. Hij houd van vrouwen en hun vormen, het leid hem af dus mochten mensen hem in de val willen lokken lukt dat ten alle tijden met vrouwen.
    • Uiterlijk: Chester is een jongen met een gemiddelde lengte van ongeveer 1.87 lang met een blanke toch zongebruinde huid. Zijn lichaam is lichtelijk gespierd, maar niet té. Al heeft hij wel een sixpack.
    Chester heeft een vrij hoekig hoofd, waarbij zijn kaaklijn en jukbeenderen erg uitkomen. Chester heeft volle rozige lippen waarachter witte tanden schuilen. Hij heeft een rechte neus en donkere wenkbrauwen. Chester heeft amandelvormige ogen en zijn irissen hebben een licht groene kleur. Echter, als hij zich bekend maakt als Demon, of als hij 'exposed' word als Demon, word zijn oog geheel zwart Zowel zijn irissen als zijn oogwit.
    Chester heeft halflang donkerblond haar. Hij doet hier vrij weinig mee en laat het vaak op een natuurlijke manier vallen, soms warrig, soms niet, ligt net aan zijn bui.
    Chester kleed zich vrij cashual, om niet op te vallen. Spijkerbroek, en t-shirt of tank top is meestal wat hij draagt. Al is hij gek op zijn leren jasjes.
    • Geschiedenis: Chester is opgevoed als een beleefde jongeman. Echter was hij een durfal. Hij was altijd bezig met gevaarlijke dingen en stunts. Hoewel hij beleefd was en vriendelijk, was hij dat ook altijd vooral tegen zijn ouders, broers en zussen. Hoewel ze hem altijd waarschuwden voor zijn stunts en zijn liefde voor vrouwen sloeg hij dat vaak in de wind en deed wat hij wilde.
    Zo is Chester ook aan zijn einde gekomen. Echter was hij bang voor de dood en maakte een deal. Zo is hij al ruim 65 jaar Demon. Aan het begin was hij nog vrij vriendelijk en zachtaardig. Vooral omdat zijn familie nog leefde en hij ze stiekem in de gaten hield. Sinds die zijn overleden word Chester alleen maar sadistischer en gemener.
    • Extra: Overal waar Chester gaat, gaat hij op zijn motor. Hij is nog steeds geobsedeerd met gevaar en stunts. Hij zoekt nog steeds altijd de grenzen op. Maar zijn motor is zijn ding, hij verzorgd dat ding goed en gaat overal heen op dat ding. Vaak zelfs zonder helm, tenzij hij zich onherkenbaar wilt houden.
    verder is Chester single en een womanizer.
    Hij heeft áltijd zijn zandloper bij zich. Het is zijn magische item.


    Zijn uiterlijk is natuurlijk wel wat anders dan de echte tempus demon :')


    Zo, finito. Beter zo?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 12:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Mja, zo'n beetje iedereen uit mijn klas had dat in de 2e al& ik had al mijn hw altijd binnen een uurtje af...
    Daarom twijfel ik dus...
    Ik weet niet of de derde heel veel zwaarder word.
    Als het qua talen echt zwaar wordt wil ik wel graag een Charmed One:)
    Als het qua wiskunde enzo zwaar wordt doe ik wel iets anders


    Dan moet je wel heel slim zijn en dingen snel in de gaten hebben, het lukt mij in ieder geval niet om mijn huiswerk in een uur af te hebben. Al helemaal niet als ik erg veel huiswerk heb en toetsen in die week. Dit jaar krijg ik er nog vakken bij, dus dat word voor mij nog drukker. Ik weet niet hoe dit bij jou zit?
    Maar hoe bedoel je dat - dat als je het met talen zwaar krijgt je een charmed one wil?
    Bij mij worden te talen dit jaar juist minder. Ik heb 2 periodes frans en volgens mij drie periodes duits.
    Maar het wordt wel zwaarder dan vorig jaar omdat je dit jaar natuurlijk ook een vakpakket, of hoe het ook heet, voor volgend jaar moet kiezen. Voor welke kant je met je opleiding op wil gaan. En ik kan me herinneren dat je bij sommige pakketten, een bepaald cijfer voor wiskunde moet staan.
    Dus het wordt sowieso nog zwaarder. Ik zou er goed over nadenken. Omdat ikzelf al aan het begin van het jaar volgeboekt zat met toetsen, vorig jaar. En zo het hele jaar door.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Dan moet je wel heel slim zijn en dingen snel in de gaten hebben, het lukt mij in ieder geval niet om mijn huiswerk in een uur af te hebben. Al helemaal niet als ik erg veel huiswerk heb en toetsen in die week. Dit jaar krijg ik er nog vakken bij, dus dat word voor mij nog drukker. Ik weet niet hoe dit bij jou zit?
    Maar hoe bedoel je dat - dat als je het met talen zwaar krijgt je een charmed one wil?
    Bij mij worden te talen dit jaar juist minder. Ik heb 2 periodes frans en volgens mij drie periodes duits.
    Maar het wordt wel zwaarder dan vorig jaar omdat je dit jaar natuurlijk ook een vakpakket, of hoe het ook heet, voor volgend jaar moet kiezen. Voor welke kant je met je opleiding op wil gaan. En ik kan me herinneren dat je bij sommige pakketten, een bepaald cijfer voor wiskunde moet staan.
    Dus het wordt sowieso nog zwaarder. Ik zou er goed over nadenken. Omdat ikzelf al aan het begin van het jaar volgeboekt zat met toetsen, vorig jaar. En zo het hele jaar door.


    Als het met talen zwaarder wordt is dat voor mij niet zo'n probleem, vooral omdat dat veel grammatica is en dat hoef ik gewoon niet te doen.
    Dan moet je wel nog woordjes leren, maar dat kijk ik twee keer over en weet ik dan ook.
    Voor wiskunde moet ik wel wat meer doen, maar ook dat is redelijk snel klaar.
    Mja...
    Ik denk dat ik dan maar voor iets anders ga, als het echt veel zwaarder wordt, kan ik het wel nog volgen, maar is het persoontje niet zo belangrijk;)

    Ik ga ff brainstormen


    be gay do crimes

    Ik heb Nevada helemaal af – ze staat helemaal aan het einde op pagina drie. Ik hoor het wel mocht er iets moeten veranderen.


    Meh. Wat jammer dat deze vol zit. :') Ik wil hem wel gaan volgen, tho. :Y)


    help

    Raava schreef:
    Meh. Wat jammer dat deze vol zit. :') Ik wil hem wel gaan volgen, tho. :Y)

    Deze zit nog niet vol, denk ik, en ik zou het gaaf vinden als je mee zou doen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Als het met talen zwaarder wordt is dat voor mij niet zo'n probleem, vooral omdat dat veel grammatica is en dat hoef ik gewoon niet te doen.
    Dan moet je wel nog woordjes leren, maar dat kijk ik twee keer over en weet ik dan ook.
    Voor wiskunde moet ik wel wat meer doen, maar ook dat is redelijk snel klaar.
    Mja...
    Ik denk dat ik dan maar voor iets anders ga, als het echt veel zwaarder wordt, kan ik het wel nog volgen, maar is het persoontje niet zo belangrijk;)

    Ik ga ff brainstormen

    Okay. Want ik denk wel dat 4 krachtige heksen genoeg zijn. Je mag alsnog een vrouw of man nemen, maar de heksen zijn nu uitgesloten.

    @ Raava: Eh, huh? Hoe kom je erbij dat deze rpg vol zit? ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word gek van mijn faceclaim. Ik ben nergens echt tevreden mee :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered