• San Francisco. Duizenden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    De Betoverden erven het huis van een krachtige, lange lijn heksen en vinden een geheim boek met de titel 'Book of Shadows'. Zo ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit, wat ze helpen in de strijd tegen de demonen en tovenaars – en soms zelfs tegen elkaar. Ze leren allerlei dingen en komen er ook achter dat persoonlijk gewin* niet handig is.
          Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Charmed Ones". Het bestaan van magie als goedwillende en kwaadaardige krachten moet verborgen blijven van de menselijke samenleving, waardoor ze extra goed op moeten letten om niet betrapt te worden door een sterveling.
          Met dat zij hun wereld beschermen tegen het kwaad, is er in de onderwereld een nieuwe Bron* (van alle kwaad) gekozen. De Bron wilt, net zoals al 't andere kwaad, de Betoverden dood hebben en het 'Book of Shadows' in bezit hebben. Zo wordt hij het krachtigste ter wereld en kan het kwaad eindelijk regeren – met hem als meester. Het is dan ook de taak van de Charmed Ones om deze uit te roeien en zijn plannen te laten falen.
    De Bron (van alle kwaad).
    De Bron is een oud demonisch wezen dat geregeld bezit neemt van een andere demon als gastlichaam. Deze overname zorgt ervoor dat hij de krachten van dit wezen kan absorberen, zodat deze krachten van zichzelf worden. Op deze manier word de Bron steeds sterker en kan hij zijn voortbestaan garanderen.
    De Bron (van alle kwaad) is de heerser van de onderwereld en moet worden gekroond door een Donkere Priester in een donkere ritueel, wat hem officieel maakt, waarbij de Grimoire* erbij wordt gehaald. Veel demonen zitten er achter deze titel aan.

    De Grimoire is het tegenovergestelde van de 'Book of Shadows'. De Grimoire is de slechte versie.

    Persoonlijk gewin.
    De heksen zijn niet in staat om hun magie te gebruiken om hun eigen leven te bevorderen en voldoen aan hun persoonlijke belangen. Persoonlijk gewin is verboden. Het doorbreken van deze regel resulteert in een negatief gevolg. De kleine dingen worden teruggekaatst, maar de grote dingen kunnen de toekomst zelfs veranderen. Er kan in een alternatieve toekomst voorkomen dat de magie bekend is en heksen vervolgd worden door stervelingen.

    Je kunt je niet meer inschrijven.

    Het speeltopic wordt pas aankomend weekend aangemaakt, dus je hoeft je niet op te schieten of te haasten. Het moet alleen wel af zijn met het weekend, als we beginnen.


    Rollen:
    Paracosm – Nevada Constance Monet; mens | [1/3]
    Yuimaru – Avalyn Tamora-Jane Halliwell; krachtige heks. | [1/9]
    Hawkins – Amelia 'Amethyst' Halliwell; krachtige heks. | [/1/6]
    Macabre – Ivy Mariah Collins; krachtige heks | [1/1]
    Ourania – Thalia Florance Halliwell; krachtige heks. | [1/13]
    Raava – Angelique 'Annie' Geneviève Beau Moriarty; mens. | [1/6]
    Malt – Mireya Valentina Reyn; Succubus. | [1/12]


    Magnus – Matthew "Matt" Leo Adams; Mannelijke lichtgids. | [1/8]
    Morticia – Zephyr; Zotar, mannelijke demonenjager. [R]
    Hawkins – Blake Devlin; Barbas. [R]

    Yuimaru – Christian Moartenescu; Belthazor | [1/1]
    Avus – Faine Quintin Bourne; Phoenix, mannelijke demon. [R]
    Sigil – Chester 'Ches' Benji Howard; Tempus | [1/4]
    Raava – Sebastien Auguste Louis Moriarty; mens. | [1/7]

    Regels:
    • De rollen voor de Charmed Ones houd ik maar beperkt. Je mag er een rol voor invullen, mits je er goed over nadenkt. Ik wil geen users die zich meteen weer uitschrijven - zeker niet voor een van de krachtige heksen.
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    • Krachten:
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CharmedPaige schreef:
    (...)

    Van mij mag je het sluiten.
    Sorry hoor, maar ik doe niet mee.
    Ik weet van mezelf dat als iemand iets tegen me zegt ik daar heel erg op kan reageren.
    Ik weet -bijna- zeker dat als ik nu mee doe ik ruzie ga krijgen met Morticia.
    Aangezien je geen ruzie mag maken, pas ik deze.

    Ehr, okay. Heel erg jammer.. Misschien geluk voor de volgende keer dan.

    @ Raava: Wilde je nog de jongen erbij? Ik weet niet of je nog mijn berichtje gezien had.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 20:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Hoezo? De meeste demonen bevinden zich in de Onderwereld, :'D. Je kunt natuurlijk ook het beroep doen wat C. Turner had in Charmed. Altijd handig, and makes it very sexy.


    Hehe ik dacht daar ook al aan ;3
    En ja naja hij is een half demoon en bevindt zich meestal wel op de aarde ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    CharmedPaige schreef:
    (...)
    Van mij mag je het sluiten.
    Sorry hoor, maar ik doe niet mee.
    Ik weet van mezelf dat als iemand iets tegen me zegt ik daar heel erg op kan reageren.
    Ik weet -bijna- zeker dat als ik nu mee doe ik ruzie ga krijgen met Morticia.
    Aangezien je geen ruzie mag maken, pas ik deze.

    Het is toch al voorbij? Ik zal er sowieso niet op reageren, tenzij je het opzettelijk zal beginnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Ehr, okay. Heel erg jammer.. Misschien geluk voor de volgende keer dan.

    @ Raava: Wilde je nog de jongen erbij? Ik weet niet of je nog mijn berichtje gezien had.


    Of course. :3


    help

    Shimekukuri schreef:
    (...)

    Hehe ik dacht daar ook al aan ;3
    En ja naja hij is een half demoon en bevindt zich meestal wel op de aarde ;3

    Hehehe, true true. Daarom kwam ik met dat idee :]. Ik ga zijn uiterlijk wel denk ik voor mijn demon gebruiken ;d.

    En Raava, ik zal je erbij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ~ Rol:
    Phoenix – demon.


    ~ Naam:
    Faine Quintin Bourne.

    ~ Roepnaam:
    Wolf.

    ~ Leeftijd:
    Wolf is vijfentwintig en verjaart op 2 mei.

    ~ Krachten:
          • Shapeshifting – De kracht om de fysiologische functies van zowel zichzelf als anderen, dit tweede is echter nog niet bij Wolf van toepassing, te herschikken. Het veranderen kan zowel langzaam gaan als pijn doen. Ook heeft deze kracht een beperkte tijdsduur en door het overschrijden van deze tijdsduur kan er hevige pijn veroorzaakt worden, wat uiteindelijk zal lijden tot blijvend letsel.

          • Empathic Teleportation – De kracht om iemand waar je een sterk gevoel voor hebt, bijvoorbeeld haat of liefde, naar jou te teleporteren of jezelf naar diegene waar je een sterk gevoel voor hebt te teleporteren.

          • Fireballs – De kracht om vuurballen te creëren zonder zijn of haar handen te verbranden en om deze op de desbetreffende persoon te richten.

          • Adaptability – De kracht van je lichaam om verwerende stoffen aan te maken tegen andere krachten. Deze kracht moet worden opgebouwd en om de verwerende stoffen voor een bepaalde kracht aan te maken, zal deze kracht al een aantal keren op jou moeten zijn gebruikt.

    ~ Karakter:
    Wolf is een geduldige jongeman en zal nooit opeens uit zijn slof schieten. Dit zorgt er echter wel voor dat wanneer zijn geduld is opgeraakt, je zult dan wel veel hebben moeten doen wat bij hem in het verkeerde keelgat schiet, hij snel genoeg van je heeft en wel uit zijn plaat kan gaan. Als iemand dit voor elkaar heeft gekregen, zal zijn of haar band met Wolf niet meer zo sterk worden als voorheen, aangezien hij zeer lang boos en onvriendelijk kan blijven tegen diegene die hem op zijn zenuwen heeft gewerkt. Dit is wel degelijk een van Wolf zijn negatieve eigenschappen, dat hij rancuneus is, en het zit zowel hemzelf als anderen in de weg.
          Dat Wolf rancuneus is, heeft niet alleen betrekking op zijn geduld, maar op vrijwel alles. Wanneer je hem slecht behandeld hebt, zal hij dit niet snel vergeten. Zo is dit ook het geval als je onbetrouwbaar bent geweest. Wolf beschouwd zichzelf namelijk als iemand die je als betrouwbaar kunt bestempelen, wanneer Wolf je iets beloofd zal hij zich hieraan houden. Omdat Wolf als iemand die betrouwbaar is, gezien kan worden, heeft hij er een hekel aan zodra mensen hun woord niet houden tegenover Wolf. Dit heeft een van zijn ooms, de broer van zijn moeder, eens bij hem uitgehaald door zijn belofte niet na te komen en dit is hij nog steeds niet vergeten. Zijn oom wordt hier dan ook iedere keer aan herinnert door zijn neef en dan voornamelijk door de blikken die Wolf hem toewerpt. Al zijn het kleine en zinloze beloftes, Wolf kan er niet tegen.


          Wolf was niet alleen rond zijn zes jaar aanhoudend. Hij is het al die tijd gebleven en hoe hij het toentertijd een week vol kon houden met zeuren over een bepaald iets wat hij graag zou willen hebben, doet hij er nu alles om het voor elkaar te krijgen. Dit heeft echter niet alleen te maken met het feit dat hij aanhoudend is, maar ook zijn vastberadenheid. Wolf is er bijna altijd zeker van wat hij doet en staat er dan ook meestal honderd procent achter. De keren dat hij er niet honderd procent achter staat, zal komen door het feit dat zijn intuïtie en zijn gedachtegang tegen elkaar in gaan. Dit heeft hij voornamelijk bij het vermoorden van zowel mensen als anderen wezens. Zijn drang naar het vermoorden van wezens is tot nu toe altijd sterker geweest dan zijn onderbewustzijn die deze drang tegen probeerde te houden.
          Wolf is iemand die snel jaloers is en meestal laat hij dat op een bepaalde manier merken. Hier kan hij echter niets aan doen, aangezien het iets is wat hij niet kan verbergen. Verdere emoties zijn voor hem geen moeite om te verbergen, maar jaloezie kan zowel zijn gedrag als gedachtegang overnemen. Wat gepaard gaat met het feit dat Wolf jaloers is, is dat hij bezitterig is. Niet alleen qua voorwerpen, maar ook als het gaat om andere wezens. Hoewel het wel een storende factor is, krijg je er wel zijn bescherming voor terug.
    ~ Beschermend – liefdevol

    ~ Uiterlijk:
    Wolf is in het bezit van kastanje bruine haren die een redelijke lengte hebben bereikt. De kastanjebruine haren van Wolf zijn in vorm naar boven gebracht, wat een grote bijdrage levert aan zijn imago. Met een kortgeschoren hoofd zou hij heel anders overkomen dan met zijn redelijk lange haren. Eens heeft hij dit gedaan en als hij er niet met zijn lengte bovenuit zou steken, zouden mensen hem niet hebben herkend.
          De kleur van zijn haren gaat over naar zowel zijn wenkbrauwen als zijn wimpers, al hebben zijn wenkbrauwen wel een wat donkerdere kleur. Wolf zijn wenkbrauwen zijn vrij breed, maar zijn niet volledig gevuld en dus is de volume van zijn wenkbrauwen niet vol. Bij zijn wimpers is dit echter een ander verhaal, aangezien deze wel gevuld zijn met haartjes. Als zijn wimpers dit niet waren geweest, zouden ze veel minder opvallen door het feit dat ze een korte lengte hebben.
          Wolf heeft vrij aparte ogen door het gegeven dat zijn ogen zowel blauw als bruin zijn. Echter zijn deze kleuren niet met elkaar vermengd en valt er een duidelijk onderscheid te maken tussen de blauwe heldere kleur die zowel de lucht als de zee weerspiegelt en de bruine kleur die zowel de blauwe lucht als de blauwe zee gevangen houd in een cirkel. Dit contrast zorgt ervoor dat zijn ogen opvallen. Hij heeft eens gehoord dat iemand de bruine rand als een strand zag die aan de zee lag, het blauwe deel van zijn iris.
          Wolf zijn lippen hebben geen ideale vorm, aangezien de onderkant van zijn lippen een stuk voller is dan zijn bovenlip. Ze bevatten echter wel een kleur die goed uitkomt in combinatie met zijn lichte huidskleur, aangezien zij een donker rode kleur bezitten.
          Wolf heeft een slanke neus, maar heeft evenals zijn oren een redelijke grote. Bij zijn oren valt dit echter minder op door het feit dat ze dicht tegen zijn hoofd aan staan.
          Er valt wel te zeggen dat Wolf een slank gezicht heeft. Dit kun je ook duidelijk aan zijn gezicht zien, door de jukbeenderen die duidelijk te zien zijn en ook zijn kaaklijn.


          Wolf heeft een robuust gebouwd lichaam die overal wordt voorzien van een massa spieren. Echter is hij niet iemand die snel met zijn spieren zal pronken, hij maakt alleen gebruik van zijn robuuste lichaam, redelijke lengte en spieren om mensen te intimideren. Met zijn lengte is hij namelijk langer dan de meeste mensen en wanneer zijn lichaam er niet alleen lang uit ziet, maar ook breed, druipen enkele mensen al snel af. Ook zijn er mensen die zijn tatoeages intimiderend vinden, maar daar heeft hij nooit iets van begrepen. Eerlijk gezegd ziet Wolf zijn tatoeages als een zwakte, aangezien ze allemaal een betekenis hebben en hij zich op deze manier aan mensen blootstelt. Hij heeft er echter geen spijt van en zal wanneer hij de behoefte er toe heeft zonder twijfel weer een tatoeage laten zetten, zo lang niemand het als een zwakte erkent.
    ~ Geschiedenis:

    ~ Extra:









    Alvast een begin.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 22:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je mag mijn rol eruit halen, ik doe niet meer mee.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Shimekukuri schreef:
    Christian Moartenescu



    Rol:
    Half Demon, Belthazor
    Naam:
    Christian Moartenescu
    Leeftijd:
    26, 13 Januari 1988
    Steenbok


    Krachten:
    Christian kan zich ontwikkelen tot vele gave’s. Het probleem alleen is, hij is een half demoon. Het belemmert Christian zijn powers optimaal te gebruiken en hierdoor moet hij er langer over doen om of een gave onder de knie te krijgen of heeft hij gewoon simpel weg mankementen zoals het niet verder ontwikkelen, of alleen gave’s te kunnen gebruiken wanneer hij in gevaar is.

    • Energy Balls:
    De gave om elektrisch geladen ballen te gooien.
    • Super Strength:
    Een standaard gave van een demoon. Demonen zijn fysiek sterker dan mensen.
    • Shimmering:
    Demonische vorm van zichzelf teleporteren, Christian kan zich alleen teleporteren wanneer hij in gevaar is en wordt aangevallen of aangevallen dreigt te worden. Wanneer dit niet het geval is, kan hij er geen gebruik van maken. De enige plek waar Christian zich altijd naar toe kan teleporteren zonder enig probleem is de onderwereld, de plek waar alle demonen zich bevinden. Dit ontwikkelt zich misschien.
    • Telekinesis:
    De gave om objecten te laten bewegen door middel van gedachte.
    • Apportation:
    De gave om objecten te teleporteren. Eigenlijk een onderdeel van zijn Telekinese, Christian oefent hier op, zijn gave om dit te doen is niet sterk genoeg en moet zich nog ontwikkelen.
    • Shapeshifting: (limited)
    De gave om te veranderen van gedaante. Christian kan zich alléén veranderen van demoon naar mens en andersom. Deze gave ontwikkeld zich verder ook niet.
    • Illusion Casting:
    De gave om illusies te creeëren. Deze gave heeft Christian geleerd van de Demon of Illusion. Dit kan hij gebruiken wanneer iemand slaapt en zo een droom te beïnvloeden. Verder heeft hij niet de gave om het verder uit te breiden of zelfs op iemand angst te spelen.

    Karakter:


    • EIgenwijs en koppig:
    Christian staat bekend om zijn koppig- en eigenwijsheid. Hij heeft de neiging om het advies van andere te negeren. Hij trekt vaak genoeg zijn eigen plan en wilt alles ook vaak genoeg zelf bereiken. Verder heeft hij de neiging om door deze eigenschappen zich vaak in de nesten te werken.
    • Flirt:
    Hij staat erom bekend, zowel als demoon als mens dat hij iemand is die wel van wat flirten houdt. Hij flirt met veel vrouwen, zowel mensen als demoon. Het is één van de manieren waardoor hij veel voor elkaar krijgt.
    Door deze eigenschap is hij ook erg romantisch ingesteld, hij manipuleert vrouwen meestal zo, dat het altijd in zijn voordeel werkt.
    Qua relaties heeft Christian eigenlijk nooit echt aan gedacht. Zijn demoon kant belemmert veel dingen, zoals een relatie. Er zijn maar weinig vrouwen die het zouden accepteren dat hij een demoon is en dit is dan gebasseerd op de mensen.
    • Agressief:
    Hij toont geen genade naar ieder ander wezen, mens, demoon, heks of ander magisch wezen is veilig voor Christian. Wie hem ook belemmert voor zijn doel kan een zekere dood verwachten.
    • Serieus, kalm, down to earth:
    Christian is van nature een rustig persoon, iemand die zich niet snel door stress laat leiden en iemand die doelgericht is. Wanneer hij bezig is met zijn werk, zo wel als mens als demoon is hij erg serieus ingesteld.
    • Chagrijnig:
    Christian heeft een enorm ochtend humeur en kan erg chagrijnig worden wanneer hij niet optijd eet of zijn plannen worden gedwarsboomd.

    Uiterlijk:


    Als mens heeft Christian een hele lichte en bleke huid die door de zon erg bruin kan worden. Hij is 1.91 m lang en heeft een gespierd lichaam. Zijn postuur is niet al te breed, maar breed genoeg om geen lange slungel te zijn. Hij heeft donkerbruin haar dat vaak wat warrig zit. Chris is vaak genoeg te lui om zijn baardje te scheren dus laat hij die soms groeien, zijn baard is net zo donker als zijn haar en ogen. Hij heeft donkerbruine ogen.
    Als Demoon heeft Chris pikzwarte grote ogen die er levenloos uitzien. Alsof er geen ziel in zijn lichaam zit. Hij heeft net zo’n bleke huid alleen heeft hij zwarte littekens over zijn gezicht en lichaam die beginnen bij het middelpunt van zijn rug. Verder heeft hij een scherpe tong en een kokende huid.

    Geschiedenis:
    • Familie:
    Christian komt uit een streng gelovige familie. De Rooms-Katholieke Moartenescu’s hebben ook sinds het begin van de Moartenescu tak een eigen kerk gehad in het kleine dorpje Bezid in Roemenië. De familie van Christian was van zichzelf al een aardig gelovige familie, maar door de vloek die op hun familienaam rust, proberen ze de verdere bevolking er van te overtuigen dat dit niet waar is.
    • Geboorte:
    Christian is geboren in Bezid, een Roemeens dorp dat behoort tot de stad Sângeorgiu de Pădure.
    De moeder van Christian

    • Gezin:
    Christian komt uit een klein gezin, door de vloek is de familie niet al te vruchtbaar waardoor er weinig kinderen worden geboren. Zijn gezin bestaat uit zijn vader Viktor, moeder Rhea, jongere broertje Lucas, tante Alyssa en opa en oma Denis en Yulia Moartenescu.
    Christian heeft zijn jongere broertje niet goed gekend. Hij is weggegaan uit het dorp op zijn zestiende, toen Lucas twee jaar oud was.

    • Vloek:
    Sinds het begin der tijden rust er al een eeuwenoude vloek op de Moartenescu familie. Er is ooit voorspeld dat er een demonisch schepsels, of Strigoi zou worden geboren. Het was bekend dat het een ‘Strigoi Mort’ zou zijn. Roemeens voor Dode Strigoi.
    In Roemenië heb je drie soorten Strigoi. De eerste is Strigoaică, beter bekend als ‘Witch’ of heks. De tweede zijn Strigoi Viu of te wel ‘Sorcerers’ En als laatst heb je de Strigoi Mort, de gevaarlijkste van allemaal. Deze Strigoi zijn zowel menselijk als demonisch.

    De naam van de Moartenescu’s betekent al dood. Er werd gezegd dat ze, deze naam de grote oorzaak was voor de vloek. Er zouden twee demonische schepsels geboren worden die het grote kwaad met hen mee zou dragen.
    Nadat Christian was geboren, wilde zijn ouders hem dopen om te bewijzen dat er geen vloek op hen rustte. Een demoon kan namelijk geen kerk of kathedraal binnen komen. Christian kon echter de kerk gewoon betreden, maar toen de Priester hem wilde dopen gebeurde er iets vreemds. Christian veranderde in zijn demoon gedaante en weer terug naar zijn menselijke. De priester begon te schreeuwen. Hij schreeuwde woorden zoals : ‘Strigoi’, ‘Strigoi Mort’, ‘Blestem’.
    • Woonsituatie:
    Christian is op zijn 16e verhuist naar de VS, samen met zijn tante. Die ook niet helemaal zuiver was qua demoonbloed. Tante Alyssa Zijn tante heeft de gave gehad om te shimmeren en energy balls te kunnen gooien. Dit heeft ze alleen altijd verzwegen, de enige die het weet is Christian.

    Extra:
    • Phoenix:
    Christian heeft een speciale band met een demoon. Hij en Christian zijn net broers en hebben elkaar leren kennen toen zij een stuk jonger waren en toevallig achter dezelfde heks zaten. Beide jongens kwamen tot de conclusie dat het niet verstandig zou zijn, als de twee alleen maar ruzie zouden maken en om de heks zouden gaan strijden. Dit is één van de weinige keren geweest dat Christian ook daadwerkelijk sympathie toonde voor een ander wezen. Sinds dien zijn de twee vaak samen wanneer het op heksenjagen aankomt.
    • Onderwereld:
    Christian heeft een groot netwerk in de onderwereld en is ook niet bepaald een laag geplaatste demoon.
    • Baan:
    In het dagelijks leven werkt Chris als rechercheur.


    Eindelijk. Klaar. Hij staat op Pagina 1.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 23:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voordat ik ga; wie wilde er nog een lichtgids aanmaken (mannelijk)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    “I believe I have no other choice then. . . to kill you.”


    " My name is Zephyr, but you lil' doll, can call me Azaiah Gates "
    † † †

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):

    Zotar —— Demonic Bounty hunter ;
    Volwaardig, upperlevel demon.
    • Naam:
    Zijn demonennaam is Zephyr, hoe hij tevens in de Onderwereld benoemd wordt. Bovengronds echter, bij de mensen, gaat hij bij de naam Azaiah - Azaiah Gates.
    Alias † Zotars.
    Species † Demons.
    Demonische Bounty Hunters zijn demonen die jagen en vangen van andere demonen als zowel magische wezens, met het oog om de premie te verkrijgen welke verbonden is aan het doelwit. Ze deinzen nergens voor terug om hun premie te verzamelen. Premiejagers sporen voortvluchtige duivels op, als de prijs echter juist is, zullen ze achter iedereen aangaan.
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 20):
    26 jaar, uitziende als een mens. Een demon echter, is hij al meer dan 809 jaar oud.
    • Magical characteristics:
    Active powers ——
    » Glistening ;
    De mogelijkheid om te teleporteren door middel van licht, waardoor er een glinsterende contour van het lichaam voor een moment achterlaat.
    » Electrokinesis ;
    Het vermogen om elektriciteit- en bliksemschichten te maken als zowel te manipuleren.
    » Energy Balls ;
    De capaciteit om ballen van energie te gooien, welke vergelijkbaar zijn met elektrische schokken.
    » Super strenght ;
    De kracht om op magische wijze fysieke kracht als zowel uithoudingsvermogen versterkt te hebben.

    Inactive powers ——
    » High Resistance ;
    Het vermogen om zeer goed bestand te zijn tegen fysieke en magische schade, overlevende welke anderszins dodelijke aanslagen zijn.
    » Enhanced Senses ;
    De capaciteit om de geur en het bloed van demonen ofwel andere wezens op het spoor te verkrijgen. Hij kan ze echter niet aanvoelen op het kerkhof en tevens niet wanneer de desbetreffende demon in menselijke vorm rondloopt, mits degene er een heeft.
    » Immortality ;
    De mogelijkheid om een oneindige levensduur te hebben.


    • Karakter:
          Stille razernij ——
    Het is een feitelijke eigenschap van de demon dat hij bekend staat om zijn felle karakter, waardoor hij liever gemeden wordt. Hij is een heethoofd en zijn kalme gelaat kan een illusie zijn, gezien dit met een verkeerde handeling binnen enkele seconden kan ontvlammen. Bij de mensen echter, is hij wel gedwongen om deze schijn op te houden, wat resulteert in een explosie het ogenblik dat hij alleen is. Op zulke soorten gelegenheden kan hij dan tevens enorm destructief zijn, hij kan nooit lang kalm blijven tenzij het genoodzaakt is.
          Azaiah is een man die nooit ofte nimmer iemand heeft vertrouwt, want er zal altijd wel een mes in je rug gestoken worden. Hij is dan ook niet anders gewend, wat veroorzaakt heeft dat hij het liefst alleen werkt. Hij houdt niet van regels en treed daarom op als eigen baas. Er is geen gebruiksaanwijzing bij hem, zelfs als je er één in elkaar probeert te steken, komt hij nog voortdurend onvoorspelbaar uit de hoek. Wanneer je denkt dat je hem "getemd" hebt, is dat al direct de eerste fout; hij kan niet ingetoomd worden. Hierdoor raakt hij enkel tegendraadser en heb je binnen de kortste keren zijn razernij over je heen gekregen, je mag van geluk spreken als je het daglicht nog te zien krijgt. Deze man is niet iemand waar je gemakkelijk over hoort te denken, hij is haatdragend en zijn hart is kil.
          Hij heeft een ongelofelijke hekel aan figuren die enkel hun beklag kunnen doen en het idee hebben alles te zijn. Wanneer hij het onzin vindt, zal het hem verder niets uitmaken dat iemand tegen hem aanpraat, dan is het gesprek snel afgelopen. Deze demon is geen type "klaar en zand erover", alles behalve zelfs. Hij kan enorm lang kwaad blijven en zelfs een immense wrok koesteren richting de personen die hem wat dan ook hebben aangedaan. Zijn honger naar wraak groeit op dat moment alleen maar, en zonder enig gebrek aan spijt zal hij de ergste plannen bedenken om deze te vervullen. Het interesseert hem allemaal bar weinig wat er met de desbetreffende persoon ofwel wezen gebeurd.
          Op zich is hij redelijk te pruimen wanneer hij iemand mag; hij is opmerkzaam, geestig en buitengewoon loyaal. Desalniettemin schijnt het eerder een cover te zijn bij de mensen dan dat hij het daadwerkelijk meent, maar dat wil hij de demonen simpelweg laten denken. Hij houdt zich ten alle tijden aan zijn beloftes en heeft een heleboel over voor iemand wanneer hij deze als vriend ziet, iets wat hij absoluut niet snel doet. Soms kan hij wel wat wantrouwig uit de hoek komen, wat ervoor zorgt dat hij teveel achter dingen zoekt.

    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdikkeme. Ik heb 'em gemist. Ga 'em wel volgen though!


    A girl who wonders.

    Hawkins schreef:
    Voordat ik ga; wie wilde er nog een lichtgids aanmaken (mannelijk)?


    Me. Me. Me. Van de charmed ones.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Malt schreef:
    Verdikkeme. Ik heb 'em gemist. Ga 'em wel volgen though!

    Hawkins: De lichtgids is net ingenomen door Magnus, maar demonen zijn nog altijd gewenst (:


    † Love? I want to sleep.

    Matthias "Matt" Leo Adams



    Rol
    Lichtgids van de Charmed Ones

    Leeftijd
    Op de leeftijd van 26 is hij gestorven. Hij is een lichtgids echter alweer 80 jaar.
    Krachten

    Orbing: Het verplaatsen van zichzelf, mensen of objecten naar een andere plaats door middel van dematerialisatie en materialisatie in de vorm van blauwe lichtbollen (orbs).
    Levitation: Het voor korte tijd boven de grond zweven.
    Biokinesis Healing: Het menselijk genezingsproces op magische wijze versnellen door gebruik te maken van liefde. Men kan ook voorwerpen repareren met deze kracht.
    Cloaking: Jezelf of een protegé onzichtbaar en magisch onmerkbaar maken. Dit kan duren tot de lichtgids zelf gewond raakt wordt of sterft.
    Glamour: Een typische kracht van lichtgidsen; met een handbeweging jouw of iemand anders uiterlijk (totaal) kunnen veranderen.
    Protégé Detecting: De mogelijkheid een protegé te vinden door in jezelf een plek vol met liefde te zoeken.


    Karakter
    Matthias is iemand die zoveel mogelijk voor mensen, van wie hij weet dat ze te vertrouwen zijn, klaar staat. Hij is nu al weer een tijdje bij de Charmed ones en naast dat hij hun lichtgids is, ziet hij ze ook als vrienden.
    In zijn ogen is er overal wel een oplossing voor, alleen moet die nog gevonden worden. Hij geeft hoop niet zo snel op. Matthias is dan ook een koppig persoon en gaat door tot alles weer goed is. Al moet hij soms naar de realiteit gehaald worden omdat niet overal altijd een oplossing voor is.
    Hij helpt zijn proteges zoveel mogelijk en doet dan ook zijn uiterste best. Matt is een dapper persoon die niet bang is om het hol van de leeuw in te gaan. Dit komt omdat hij weet dat hij bijna onsterfelijk is. Wat hij wel eens lijkt te vergeten is dat hij wel gewond kan raken.
    Matthias vertrouwd anderen dan wie hij al kent niet snel. En je moet dan ook zijn vertrouwen winnen om te zorgen dat hij je meer dan zeven meter in de buurt laat van de Charmed ones. En hij vertrouwt al helemaal geen demonen. Als je echter wel zijn vertrouwen wint, dan zou hij nog voor je door vuur gaan als je het zou vragen. Verpest het dus niet bij hem.
    Hij is iemand die wel eens lak heeft aan de regels ook al weet hij dat dit niet altijd even slim is. Hij zou willen dat er niet van die regels zouden zijn.
    Matthias is wel een vredelievend persoon die ruzies zo snel mogelijk wil oplossen. Al kan hij er zelf soms ook in eentje komen. Dit is niet vaak, maar het kan soms voorkomen.
    Matthias spreekt anderen vaak moed in wanneer het nodig is. Hij kan dit als het ware aanvoelen. Hij is iemand die veel vertrouwen heeft in de Charmed ones en weet dat als ze het maar willen, ze alles zouden kunnen.
    Matthias is iemand die ook boos kan worden en woedend als je degene om wie hij geeft kwaad doet. Naast dit is hij ook iemand die van een grapje houdt, hij kan serieus zijn maar is altijd wel in voor wat plezier. Hij houdt dan ook heel erg van lachen. Al weet hij wanneer iets geen grapje meer is en zal hier dan ook niet meer aan mee doen of het proberen te stoppen.
    Al is Matt is een aardig persoon die geen ruzie wil, is hij een strijdkrachtig persoon. Hij weet wanneer dingen gebeurt moeten worden en kan lichtelijk geïrriteerd worden als dit niet gebeurt. Hij probeert anderen dan hierbij ook te stimuleren om het wel te doen. Hij weet wanneer hij hetgeen wat hij zelf wil aan de kant moet schuiven voor iets wat belangrijker is. Hoe zeer hoe dit misschien dan ook niet wil.
    Ook al is het al een lange tijd geleden, toch heeft hij soms nog verdriet om zijn vriendin met wie hij getrouwd zou zijn als hij niet zou zijn overleden. Dit is vooral op de dagen als haar verjaardag of op de dag waarop ze zouden trouwen. Soms gaat hij nog steeds bij haar langs, kijkt hij naar haar zonder dat ze het weet. Ondertussen is Alysha al erg oud en is op het punt om te sterven. Matthias zou uit zijn doen zijn als dit zou gebeuren. Doordat hij iedereen toen hij dood ging achter zich liet, heeft hij er soms een leeg gevoel van. Hij mist zijn familie nog wel en zal dit waarschijnlijk nog altijd blijven doen. Niet al te min is Matthias een vrolijk persoon die het beste uit het leven probeert te halen.

    Uiterlijk

    Klik ||

    Klik ||

    Klik ||

    Matthias is een man die een lichtelijk getinte huid heeft. Het hele jaar door. Zijn haar heeft een donkerbruine kleur van haar. Zijn ogen hebben een kastanjebruine kleur, die glinsteren als hij iets amusant vindt. Als Matt lacht krijgt hij kuiltjes in zijn wangen, iets wat hem een wat jongensachtig uiterlijk geeft. Vaak vindt hij dit vervelend. Hij had gewild dat hij dit niet had.
    Matt is een redelijk lange man van 1.89 m lang. Hij heeft een redelijk gespierd lichaam, maar naast dat is hij ook slank. Hij heeft een kleine six pack die duidelijk te zien is.
    Hij draagt vaak shirts met korte mouwen. In korte broeken zul je hem niet zien, omdat hij hier niet van houdt. Matthias draagt meestal lichte kleuren, zoals geel, rood of blauw. Al kun je hem ook rond zien lopen in donkerdere kleuren.
    Voor een jongen heeft hij redelijk lange wimpers, die hem als kind een schattig uiterlijk hadden gegeven. En waardoor veel meiden hem ook leuk vonden.
    Je kunt hem vaak met een ketting om zien. Die heeft hij nog van zijn vader. Zijn vader heeft die ketting vlak voor zijn dood aan hem gegeven. Hij was een soldaat in het leger, net als Matthias later.
    Matthias is half Amerikaans en half Italiaans. Vandaag zijn donkere haren en getinte huid.

    Geschiedenis
    Matthias werd geboren op 15 februari, 1908. Hij groeide op in een gezin van acht; vader, drie broers - waaronder één zijn tweelingbroer was -, en vier zussen. Zijn moeder overleed een paar jaar na de geboorte van zijn laatste zus. Sindsdien hebben ze veel voor elkaar gezorgd. Ze waren een hecht gezin en konden altijd wel bij elkaar komen. Al hadden ze natuurlijk van tijd tot tijd ruzie. Hun familie had een band met de magische wereld. Matthias's tantes waren heksen.
    Jaren later, op 18 november 1934, overleed Matthias. Op het moment was hij op straat. Matt had een vriendin; Alysha. De laatste tijd gebeurde er vreemde dingen en Alysha had het gevoel alsof ze gevolgd werd. Toen ze samen over straat liepen, kwam er een man aangereden. Hij begon op ze te schieten, maar voor hij de kans kreeg om Alysha te raken was Matthias voor haar gesprongen. Hij overleed gelijk. De man werd aangereden en had de kans niet meer om op Alysha te schieten. Net als Matthias overleed de man gelijk. Daarna is hij een lichtgids geworden. Een week later hadden ze samen moeten trouwen.

    Extra

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 20:32 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki