• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen zijn voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn



    Topics
    speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:17 ]

    I loved life and I hope that life loved me back


    Naam:


    Lucia Dorné
    Leeftijd:
    17 jaar, 14 Augustus
    Uiterlijk:
    (FC Bella Thorne) Lucia heet van nature oranje haar, waar ze erg trots op is. Het is niet knaloranje, sommige mensen noemen het zelf kastanjebruin, al vertoont het toch echt oranje trekjes. Lucia doet dan ook haar best om de oranje kleur te accentueren, want ze vindt ze best wel bijzonder aangezien en niet zo heel veel mensen oranje haar hebben. Ook heeft ze er een pony in laten knippen, waar ze erg tevreden over is. Vroeger vond ze het een beetje kinderachtig staan en ze wilde hem ook laten uitgroeien, maar uiteindelijk zijn haar gedachten daarover veranderd en geniet ze er juist van. Het hoort bij haar persoonlijkheid, vindt ze. Haar ogen bestaan uit een mix van groen en licht bruin en worden omringd door lange wimpers waar altijd een laagje mascara op zit. Wat make-up betreft is Lucia erg bescheiden. Oogschaduw zal je nooit bij haar zien, maar ze is wel behoorlijk verslaaft aan mascara en lipgloss. Zonder zal ze zichzelf ook echt niet vertonen. Verder gebruikt ze soms ook wel een beetje blush, maar dat hoeft niet perse. Lucia heeft een redelijk bleke huid. Het voordeel is dat ze niet zo heel erg snel verbrandt, maar erg bruin wordt ze ook niet. Soms wel een beetje en daar is ze dan ook erg blij mee, hoewel het soms niet zo mooi staat in combinatie met haar haarkleur. Lucia's kledingstijl is aan de ene kant een beetje simpel, maar ook zeker niet kinderachtig. Ze heeft wel een goed gevoel voor mode en ze kiest vooral kleding die haar goede kanten benadrukt, die ze zeker heeft. Ze is altijd al erg dun geweest, wat ze zelf ook erg fijn vindt.
    Innerlijk:
    Lucia is op de eerste plaats erg vrolijk en sociaal. Lol is voor haar een zeer hoge prioriteit in het leven. Als het ergens gezellig is voelt het voor haar al gelijk aan als thuis. Ze houdt erg veel van lachen en gek doen en dan nog het liefst samen met iemand. Ze kan het echt niet hebben om alleen te zijn.

    Op die momenten praat ze meestal tegen zichzelf, om maar iets te kunnen doen. Ze kan echt niet lang alleen blijven, want dan wordt ze, volgens zichzelf, gek. Ze heeft een hele hoop kletsbuien en op die momenten heeft ze het liefst iemand naast haar tegen wie ze urenlang kan praten. Ze is meer dan een flapuit en zegt echt alles wat ze denkt. Ze heeft veel vrienden, maar toch zijn er wel een paar mensen die ze echt helemaal vertrouwt en die voor haar alles betekenen. Haar meeste vrienden heeft ze enkel voor de gezelligheid en om mee te lachen, maar bij haar beste vrienden kan ze echt alles kwijt en andersom ook. Meestal is ze niet echt het luisterend oor, maar bij haar echte vrienden kan ze de lol even aan de kant laten om ze te helpen, ook al is ze niet heel goed in problemen oplossen. Meestal doet ze wel haar best. Ze heeft er totaal geen problemen mee om een gesprek aan te knopen met iemand en als je met haar praat, zal het gesprek niet snel stilvallen.Lucia heeft een grote fantasie en verzint meestal dan ook de raaste dingen waar ze iedereen van doet opkijken. Ze kan nogal zelfverzekerd overkomen. Dat is ze ook een beetje, maar niet meer dan goed voor haar is. Zodra iemand haar niet zo leuk vindt, kan ze zelfs een beetje onzeker zijn, al zou ze dat nooit laten merken. Je zou het ook niet weten als ze onzeker is, tenzij je haar heel goed kent. De meeste mensen vinden wel iets van Lucia. Of je vindt haar leuk om haar humor en gezelligheid, of je vindt haar maar raar om haar grote aanwezigheid. Want als Lucia ook maar iets is, is het wel aanwezig zijn. Ze is niet de persoon die je stil in een hoekje zal aantreffen en zo zal ze zich ook niet voor doen. Ze is erg oprecht en gedraagt zich dan ook niet als iemand anders. Ze wil vooral gewoon haarzelf zijn. Ze zal zich ook niet snel een blad voor de mond houden en ze zegt dan ook eerlijk wat ze van je vindt, ook al vindt ze je niet aardig. Als ze boos is kan ze echt heel hard schreeuwen, zonder rekening te houden met anderen. Ze wil vooral zelf haar eigen leven bepalen en ze houdt er niet van als iemand haar de wet probeert voor te schrijven. Daar zal ze dan ook klakkeloos tegen in gaan. Op school heeft ze hier ook een aantal problemen mee gehad, omdat ze het niet kon hebben dat docenten haar werk bepaalden. Dat wilde ze zelf doen. Ze is niet lui, juist actief. Ze zal haar schoolwerk dan ook wel doen, maar alleen als zij het zelf mocht bepalen, wat natuurlijk niet gaat op een school. Ze maakte haar huiswerk expres niet omdat de leraren dat van haar zouden eisen en dat wilde ze niet. Ze is dan ook vroeg gestopt met school en zoekt nu overal en nergens een baantje. Erg druk maakt ze zich er niet om. Ze ziet zichzelf al een carriere krijgen met haar gitaat, waar ze onafscheidelijk van is, of ze wilt lerares worden op een basisschool. Ze is namelijk erg goed met kinderen en dan met name haar kleine broertje. Ook houdt ze van tekenen en dan vooral schilderen. Alleen is dat meer een hobby dan iets waar ze later serieus mee verder wilt. Ze is er ook niet zo goed in.
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: X
    Extra’s:X

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 15:14 ]

    Twijfel geval.

    Zal ik shailene woodley als fc doen of dat plaatje die ik nu heb?

    Zo, Lucia is af!

    CavalierYouth schreef:
    Twijfel geval.

    Zal ik shailene woodley als fc doen of dat plaatje die ik nu heb?


    dat is inderdaad een twijfel geval. Ik vindt Shailene Woodley wel iets meer pit hebben, maar ik weet niet hoe je je personage verder wilt maken. Ik maak mijn personages meestal aan de hand van een foto.

    Nuevo schreef:
    (...)

    dat is inderdaad een twijfel geval. Ik vindt Shailene Woodley wel iets meer pit hebben, maar ik weet niet hoe je je personage verder wilt maken. Ik maak mijn personages meestal aan de hand van een foto.


    Ik denk dat ik toch voor Shailene kies, om de pit maar ook omdat ze er ouder uit ziet. Meer als een 19 jarige.

    CavalierYouth schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik toch voor Shailene kies, om de pit maar ook omdat ze er ouder uit ziet. Meer als een 19 jarige.


    Jep, ze ziet er wel ouder oud.

    Nuevo schreef:
    Zo, Lucia is af!


    Lucia is goed gekeurd

    CavalierYouth schreef:
    (...)

    Lucia is goed gekeurd


    Yes!

    "Everything I touch isn't dark enough"





    Naam:
    Blake Barnett ||
    Leeftijd:
    22
    Uiterlijk: (Met foto)
    Blake heeft donkerbruine ogen die je al snel aan aarde doet denken. Hij is gespierd en doet er dan ook veel aan om zijn lichaam zo te krijgen. Daarom loopt hij als het maar kan het liefst zonder shirt rond. Blake heeft bijna geen tattoos die je zo kan zien. Hij heeft er eentje op zijn rechter bovenarm met het teken van satan, als eer voor zijn vader en nog wat andere kleine tatoeages met betekenissen. Als iets belangrijk voor hem is dan wil hij dat voor altijd bij zich houden. Op zijn gezicht zul je niet snel een lach zien, hoewel hij wel vaak een lach faked. Als hij echt moet lachen dan krijgt hij twinkelingen in zijn ogen.
    Innerlijk:
    Blake is niet iemand die je graag tegen wilt komen. Hij is heel snel boos en kan zichzelf dan ook niet meer onder controle houden. Dat is dan ook de rede dat hij zo min mogelijk met mensen omgaat en zo vaak mogelijk thuis is. Hij is van mening dat hij veel beter is dan de mensen, in ieder opzicht. Hij is dan ook erg arrogant. Als hij iets fout doet dan zal hij dat nooit toegeven en is het altijd de schuld van iemand anders. Vergeven vindt hij iets nuttoloos, als iemand anders iets tegen hem doet dan zal hij dat die persoon nooit vergeven. Met zijn familie is dat anders omdat hij weet dat hij er altijd mee zal moeten leven. Diep van binnen voelt Blake zich soms schuldig als hij iemand iets aandoet, maar hij houdt zich voor dat hij dat niet mag voelen aangezien hij een demoon is. Hij is ten slotte de zoon van de duivel. Soms gaat hij naar de mensenwereld en doet hij even gewoon alsof hij een mens is. Het probleem is dat hij snel gehecht raakt aan anderen en daardoor zichzelf of anderen pijn doet. Daarom komt hij daar nu bijna niet meer en probeert hij zo alleen mogelijk te blijven.
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Komt
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Aarde
    Extra’s:
    /

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 17:00 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^^Hij ziet er goed uit!

    Satan is af (pagina 1)


    eum, denk enkel dat we probleempje gaan hebben met voornamen :S
    (voornaam Satan en een van z'n zonden is beide Blake (LeoValdez))


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Satan is awesome en goed gekeurd

    dank je :D

    eum, wat doen we met de twee gelijke voornamen? (beide vader en zoon zijn blake)
    (moet wel zeggen dat mijn profielpost (met naam) er stond voor de reservatie van zoonlief)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Nou als zoonlief het er mee eens is word dan gewoon zijn tweede naam gebruikt.

    DarkAng3l schreef:
    dank je :D

    eum, wat doen we met de twee gelijke voornamen? (beide vader en zoon zijn blake)
    (moet wel zeggen dat mijn profielpost (met naam) er stond voor de reservatie van zoonlief)


    O haha ik had het niet gezien:X
    Eh ik ga even op zoek naar een nieuwe naam.

    Edit: aangepast

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 17:27 ]


    Spoiler alert: you will save yourself