• Op een zonnige dag in New York City komen 4 vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de 4 vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de twee overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierrook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "diabolus, diabolus
    fac mea maxime cupiditas ubi
    Tuus sum, et in perpetuum"


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn 3 zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Jay, Junior & Ivory
    - 3 van de 4 elementen, water, aarde en lucht.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Blake
    - 4 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie (uitgeschakeld)
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 1 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – godmodden en powerplayen zijn niet toegestaan.
    – 16+ is toegestaan.
    – Er moet minimaal een post tussen zijn voor je weer mag reageren.
    – Topic's worden alleen aangemaakt door CavalierYouth
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Wensen:
    AnnaSophia: heeft gewenst dat haar ouders weer bij elkaar zouden komen.
    Bess: heeft gewenst dat haar leven zou gaan veranderen
    Gweneth: heeft gewenst om de perfecte match
    Lucia:

    Invullen:
    Naam: (de demonen hoeven geen achternaam. Anders de achternaam van Satan omdat het zijn kinderen zijn)
    Leeftijd: (16 t/m 19) (20 t/m 25)
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Slaaf/meester: (Word uitgekozen door het lot -loting-)
    Kracht: (alleen voor demonen het element gaven)
    Extra’s:

    Koppels
    Jay Aiden Barnett- Gweneth Arabella Belcourt
    Blake Junior Barnett - Bess Adeline Marchon
    Blake Chase Barnett - AnnaSophia Thompson
    Ivory Barnett - Lucia Dorné


    Rollen:
    Vol!
    Meiden:
    Annasophia Thompson // Monstrous 1.1
    Bess Adeline Marchon // Banshees 1.6
    Gweneth Arabella Belcourt // Halter 1.3
    Lucia Dorné // Nuevo 1.2

    Jongens:
    Satan: Blake Chase Barnett // DarkAng3l 1.1 Water Aarde Vuur Lucht
    Ivory // Seto 1.3 Lucht
    Blake 'Junior' Barnett // OutlawQueen 1.2 Aarde
    Jay Aiden Barnett // Torquay1.4 Water

    De vertaling van de spreuk klopt niet helemaal,
    maar wat er staat is.
    Duivel, Duivel
    Maak mijn diepste wensen waar.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn



    Topics
    speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:17 ]

    Naam:
    Jay Aiden Barnett

    Leeftijd:
    23

    Uiterlijk:


    Jay heeft fel blauwe ogen, ondanks dat ze op de foto bruin zijn zolang hij geen intense emotie voelt in zijn lichaam. Hij is lang en een ruime 1.90 daarbij is hij erg gespierd, maar niet perse super breed. Hij heeft wel een lichaam en de spieren om bijna ieder menselijk meisje in katzwijm te laten vallen. Jay heeft Zwart haar en een stoppelbaardje en dat blijft hij hebben ondanks dat hij zich wel scheert.
    Zijn kleding is vaak in donkere kleuren maar het meeste toch wel echt Zwart.

    Innerlijk:
    Jay kan vriendelijk zijn als hij dat wilt en goed met mensen meeleven ondanks dat hij dat niet is. Jay kan dan vaak nogal bypolar zijn. Op het ene moment is hij wel te toleren, maar het andere moment kan hij compleet harteloos zijn. Aan zijn zo gezegde "goede" kant is hij dus vriendelijk medelevend en grappig, maar aan zijn "slechte" kant word hij gewelddadig, agressief en harteloos. Je kan het bijna een gesleten persoonlijkheid noemen. Jay zijn slechte kan kan nogal angstaanjagend zijn. Hij heeft agressie problemen en zal zichzelf dan ook sneller verliezen. Zodra hij zich dus op die kant bevind moet je uitkijken wat je zegt aangezien hij een kort lontje heeft. Jay is niet bang om geweld te gebruiken en vooral bij woede kan hij zichzelf niet eens tegenhouden. Over het algemeen valt hij dus wel mee als hij zich kalm en geconcentreerd houd. Jay is niet erg praatgraag, maar dat vind hij niet erg. Hij vind luisteren belangrijk dan zelf te praten ondanks dat hij zelf wel heel sociaal is. Jay kan heel sarcastisch zijn als hij probeert normaal te blijven en iemand hem probeert te beledigen. Als het moet zegt hij wat hij denkt en is hij niet bang om iemand te kwetsen. Hij denkt dan ook vaak niet na over de consequenties.

    Slaaf/meester:
    loting

    Kracht:
    Water, Dit element kan hij goed besturen en hij is nu zo ver dat hij water moleculen of stoom probeert te sturen. Ook is hij bezig met het water van het lichaam te besturen aangezien het lichaam voor 70% uit vocht bestaat. Jay heeft met lichamelijk vloeibare stoffen nog wel moeite terwijl hij bij de andere delen (afgezien van de monuculaire delen sturen) al praktisch volleerd is.

    Extra’s:
    Als er echte levens verschillen zijn tussen de zonen en de andere het goed vinden, is hij de oudste van de drie.
    Jay vind mensen interessant en is nieuwsgierig naar ze ook al geeft hij het niet graag toe. Hij vind het ook leuk om zich onder de mensen te begeven, maar dat doet hij niet vaak.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 19:05 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je bent niet de enigste, de mijne moest zo nodig een update doen en toen was ik ook alles kwijt xd

    Word of soortgelijk) en Ctrl+S

    dat zouden een schrijvers beste vrienden moeten zijn mensen :p
    neem het van mij aan, ze kunnen je redden van de totale ondergang ;)
    heb me er zelf al menig keer voor vervloekt als ik ze niet gebruikte


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Eigenlijk vind ik het nooit echt erg. Want mijn tweede keer is altijd beter vind ik ;)

    bij mij meestal niet. Dan verdwijnen er dingen die ik er echt in gewild had ofzo en ben ik kwaad op mezelf


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    bij mij meestal niet. Dan verdwijnen er dingen die ik er echt in gewild had ofzo en ben ik kwaad op mezelf


    Haha achja soms ben ik ook wel gewoon pissig hoor.

    Voor degene die gisteren hebben gereserveerd. Morgen graag de rol afmaken! :)

    Hoe ga je eigenlijk loten en heb je enig idee wanneer de RPG van start gaat? Dan kan ik er een beetje rekening mee houden ; school is voor mij alweer begonnen en mijn rooster is allesbehalve zachtaardig. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    leave
    succes ermee
    ik zit momenteel eigenlijk midden in m'n herexamens en zou nu bezig moeten zijn met oefenen van javascript voor morgen :S


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Je mag me best Gabriëlle/Gaby noemen hoor. :')

    Ziet er naar uit dat jij het succes beter kunt gebruiken. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Hoe ga je eigenlijk loten en heb je enig idee wanneer de RPG van start gaat? Dan kan ik er een beetje rekening mee houden ; school is voor mij alweer begonnen en mijn rooster is allesbehalve zachtaardig. ^-^


    Via een site, weet even de naam niet meer.
    Ik hoop morgen avond en anders overmorgen.

    CavalierYouth schreef:

    Via een site, weet even de naam niet meer.
    Ik hoop morgen avond en anders overmorgen.


    Ah, oké. De avond moet lukken. Ik ben morgen wel jarig, dus als het voor mij niet lukt is dat daarom. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ach, ik sla me er op een of andere manier wel door heen, zoals altijd. Meestal komt het wel allemaal op z'n pootjes terecht
    enkel weet ik al zeker dat ik volgend jaar een aantal vakken moet hernemen, heb ik net nog discussie over gehad met m'n ouders beneden, maar goed, dat zijn zorgen voor halfweg september


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    De loting heb ik stiekem al gedaan.
    Al moet ik eerst de vaatwasser uit en in ruimen en daarna zal ik de uitslag delen.

    CavalierYouth schreef:
    De loting heb ik stiekem al gedaan.
    Al moet ik eerst de vaatwasser uit en in ruimen en daarna zal ik de uitslag delen.


    Ik hoop dat je heel snel bent in vaatwassers in en uit ruimen. Ben echt benieuwd!

    CavalierYouth schreef:
    De loting heb ik stiekem al gedaan.
    Al moet ik eerst de vaatwasser uit en in ruimen en daarna zal ik de uitslag delen.



    Jeeej :D


    Everyone is good as it is, do not change people