• Hee!

    Zoals jullie lezen ben ik als hobbie begonnen met het bewerken van " normale " foto's, naar fantasie foto's. Ik gebruik 1 programma maar ik ben niet 100% tevreden met het resultaat, helaas. Wie heeft tips voor goede foto programma's etc. De foto's zijn door vrienden zelf gemaakt, waren gewoon " normale " foto's, en ik heb ze voor hun geprobeerd te bewerken. Hun vinden ze cool, maja vele vrienden zeggen dat toch vaak gewoon als uiting van dankbaarheid voor de moeite die ik ervoor heb gedaan, dus ik ben opzoek naar een eerlijk antwoord!






    Tot nu toe zijn het dus vampier foto's, er komen nog wel andere soort foto's, maar voor nu " hebben jullie tips, ik kan ze goed gebruiken! " Alvast bedankt! :)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 1:19 ]

    Ik heb dit nog niet zo vaak gezien, dus origineel bedacht! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Thnx! Ik had de titel inderdaad wel even moeten veranderen naar creatief foto's bewerken :) Hoewel ik de foto's ook zelf gemaakt heb , is het bewerken het meeste werk!

    Dit is mijn laatste creatie tot nu toe. Camera op standaard gezet en ik ben mijn ding gaan doen haha. Ik doe dit puur als hobby en deze was/is ook gewoon bedoelt als fb profielfoto. Aangezien ik Disney films en muziek nog steeds geweldig vindt, heb ik mij daarop laten inspireren hihi. Ik kan nog heeeeel veel leren want ik " doe nu gewoon nog maar wat "