• The Real Tom Kaulitz
    Sabine van de kolk is een normaal meisje van 17. Na een uit de hand gelopen ruzie met haar beste vriendin [Natascha] komt ze in contact met Tom Kaulitz, de gitarist van Tokio Hotel. Samen met hem wil ze de rest van haar leven door maken. Tenminste, op het moment dat ze hem leert kennen. Maar of dat voor altijd zo zal blijven is nog maar de vraag.

    Ik heb besloten om The Real Tom Kaulitz te herschrijven, omdat het oude verhaal onrealistisch was en er veel [spel]fouten in zaten. Ik hoop dat jullie hem [weer] zouden willen volgen.
    .x Natascha url=http://www.quizlet.nl/users/HeroineTom/]HeroineTom[/url

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 11:55 ]

    Natuurlijk is deze story gewoon geweldig, en geniaal. Maar ik zou een topic voor Natas online zetten zodat zij deel 2 online kon zetten. Dat wou ik zeggen voor als je zou denken: Wtf? Die story is niet van haar?! xP.
    Nou, in ieder geval, Natascha moet snel verder, want je loopt er 500 achter op je oude verhaal x'D.
    <3

    Negerzoenx3 schreef:
    Natuurlijk is deze story gewoon geweldig, en geniaal. Maar ik zou een topic voor Natas online zetten zodat zij deel 2 online kon zetten. Dat wou ik zeggen voor als je zou denken: Wtf? Die story is niet van haar?! xP.
    Nou, in ieder geval, Natascha moet snel verder, want je loopt er 500 achter op je oude verhaal x'D.
    <3

    Whaha, Ja.. x'D
    Dankje trouwens voor Topic aanmaken..(:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Oke ik lees hem weer opnieuw xD


    muziek altijd overal

    barbara schreef:
    Oke ik lees hem weer opnieuw xD


    Dankje (:


    Tom and Georg could write a bad romance.