• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat


    Bowties were never Cooler

    Laatste keer dat ik checkte missie wel alleen Belphoebe nog...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik vragen hoe lang nog tot het avondeten? En tot dat de rpg dus verder gaat dan dit punt?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als iedereen er is komt er een duidelijk bericht over het avondeten en de timers


    Bowties were never Cooler

    Hi, sorry ik was op een quizlet logeerparty achtig iets. Ik ga vandaag schrijven, maar heb heel veel leeswerk te doen, want het gaat allemaal echt onwijs snel :') Wel leuk dat iedereen zo enthousiast is ^^
    Op zich is een samenvatting van waar iedereen is en zo welkom, want dan kan ik sneller reageren, maar anders lees ik alles wel door.

    Edit: Gosh, het zijn ook echt 7 pagina's aan middelgrote tot grote posts. Ik vraag mij af of ik dit bij ga kunnen houden 0.0

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 11:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Je timer blijft die alrijd de zelfde telling aanhouden of verschilt hij ook met welke keuze je maakt?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oké, gezien er ook al een discussie is geweest over de snelheid en ik ook nog een leven heb en dus niet nogmaals even bezig wil zijn en vervolgens weer een stortvloed aan posts moet lezen, schrijf ik mij uit. Ik had niet verwacht dat dit zo'n sneltrein RPG zou worden dat ik het niet meer bij kan houden en hoe leuk ik het idee ook vind, ik weet nu al dat door de snelheid ik alleen maar in de stress ga schieten om het feit dat ik het niet bijhoud. Je kan dus aan één van de liefhebbers in het rollentopic een vrouwelijke of mannelijke rol geven. Nogmaals sorry.


    Happy Birthday my Potter!

    Je timer houd altijd dezelfde telling aan


    Bowties were never Cooler

    Jammer, maar ik zal t in t topic gooien


    Bowties were never Cooler

    Kunnen we anders niet de regeling dat er altijd minimaal twee andere users tussen moeten zitten voordat je weer mag posten? Dan blijft het rustig...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja dat wilde ik dus ook al voorstellen..

    Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo slim. Deze RPG is eindelijk eens goed van start, er wordt veel in gepost, hij heeft eindelijk kans op overleven. Als je dan zo'n regel invoert, is er veel kans dat hij binnen een week dood ligt. Teveel RPG's lijden de laatste tijd onder overgebruik van regels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo slim. Deze RPG is eindelijk eens goed van start, er wordt veel in gepost, hij heeft eindelijk kans op overleven. Als je dan zo'n regel invoert, is er veel kans dat hij binnen een week dood ligt. Teveel RPG's lijden de laatste tijd onder overgebruik van regels.


    I know, daarom starten de meeste rpg geeneens op de laatste tijd... Maar zoals ik, vanaf volgende week ben ik wss niet elke dag online, dit weekend ook alleen maar sporadisch... Dus als mensen dan te veel posten moet ik helaas ook afhaken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gwyn schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo slim. Deze RPG is eindelijk eens goed van start, er wordt veel in gepost, hij heeft eindelijk kans op overleven. Als je dan zo'n regel invoert, is er veel kans dat hij binnen een week dood ligt. Teveel RPG's lijden de laatste tijd onder overgebruik van regels.

    Ik denk dat dan de regel handig is dat er of minstens 2 personen tussen moeten zitten, of er een bepaald tijd aan vast moet zitten?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je hoeft niet noodzakelijk af te haken. Een samenvatting vragen kan ook gewoon. (:
    Het lijkt me dat, als de grote dingen op een goed tijdstip en rustig gebeuren, het allemaal wel haalbaar is niet? Ik snap dat je moeilijk kan meedoen als je al diner en een activiteit hebt gemist en het al de volgende dag is plots, bijvoorbeeld. Maar als het gewoon gesprekken tussen mensen zijn die zo snel gaan, terwijl de grote gebeurtenissen wel rustig aan gaan, kan het wel volgens mij. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maar zoals nu moeten voor het diner al weer wachten tot wel een nieuw meisje hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.