• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat


    Bowties were never Cooler

    Gwyn schreef:
    Je hoeft niet noodzakelijk af te haken. Een samenvatting vragen kan ook gewoon. (:
    Het lijkt me dat, als de grote dingen op een goed tijdstip en rustig gebeuren, het allemaal wel haalbaar is niet? Ik snap dat je moeilijk kan meedoen als je al diner en een activiteit hebt gemist en het al de volgende dag is plots, bijvoorbeeld. Maar als het gewoon gesprekken tussen mensen zijn die zo snel gaan, terwijl de grote gebeurtenissen wel rustig aan gaan, kan het wel volgens mij. (:


    Stiekem lees ik de gesprekken tussen personen niet eens.. Ik bedoel, mijn personage weet niks van het gesprek, waarom ik dan wel?
    Of ik lees er vluchtig over heen zodat ik weet waar ze zijn :'D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 13:57 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dus bij grote gebeurtenissen wordt met iedereen rekening gehouden. (:
    Ondertussen kunnen mensen gesprekken voeren zoveel en zo lang als ze willen, niet?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Shuuya schreef:
    (...)

    Stiekem lees ik de gesprekken tussen personen niet eens.. Ik bedoel, mijn personage weet niks van het gesprek, waarom ik dan wel?
    Of ik lees er vluchtig over heen zodat ik weet waar ze zijn :'D

    Haha, ik lees dat ook niet hoor! Enkel belangrijke posts (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Dus bij grote gebeurtenissen wordt met iedereen rekening gehouden. (:
    Ondertussen kunnen mensen gesprekken voeren zoveel en zo lang als ze willen, niet?

    Mweh ligt er ook weer aan.. Ik vind het namelijk ook niet fijn als er 2 of 3 pagina's vol zit met een gesprek tussen 2 personen :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^Ik heb daar persoonlijk geen probleem mee.
    RPG'en heeft de laatste tijd veel te veel regels. Vroeger kon er een heel topic volgepost zijn, als je maar één dag niet online was. Dan kreeg je een samenvatting van de actieve mensen en je kon weer mee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik lees het vaak ook niet behalve toen iedereen aan kwam. Mijn personage die hoort alleen dingen met de mensen waarmee hij praat dus dan kan ik me beter inleven als ik zelf ook in het donker tast


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga geen beperkende post regels invoeren. Het loopt eindelijk en dat is erg fijn voor de verandering. Een samenvatting vragen als je dingen hebt gemist is waarschijnlijk de beste optie en de grote dingen worden idd met iedereen overlegt en gebeuren op een afgesproken tijdstip. Dat er 2 of 3 pagina's worden volgespeelt door 2 personen is nou eenmaal zo en dan kan ik alleen blij zijn dat zij de rpg leuk genoeg vinden om dat te doen.

    Het ontdekken van de timers en het diner gebeuren op een tijdstip die wordt afgesproken als iedereen op het kamp is.


    Bowties were never Cooler

    Maar nu moeten we dus wel wachten totdat de vervallen rol is opgevuld voordat we verder kunnen met het diner etc.?

    Tot de rol is opgevult


    Bowties were never Cooler

    Ik ben het er zeker mee eens dat rpg tegenwoordig te veel regels hebben enzo... Het is vaak geeneens meer leuk, maar ik dacht dat het misschien handig was. Samenvattingen vragen heb ik geen problemen mee, dat ben ik nog gewend van toen ik begon met rpg'en.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik snap je punt zeker, maar ik ben erg bang dat hij anders doodloopt, wat ik liever niet heb.


    Bowties were never Cooler

    Ik snap het, ik vind het een leuke rpg, dus zal niet zo snel stoppen omdat ik het niet bij kan houden^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fijn(flower)


    Bowties were never Cooler

    Is iedereen het er mee eens als morgen we doorschuiven naar het diner?(Dit punt wordt nog met een duidelijk bericht in het speeltopic aangegeven)


    Bowties were never Cooler

    Ik in ieder geval wel (;


    “To live will be an awfully big adventure.”