• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat


    Bowties were never Cooler

    Gwyn schreef:
    Het zijn gewoon wat gesprekken. (:
    Eigenlijk hoort je personage de gesprekken van anderen ook niet, dus eigenlijk hoef je het niet persé na te lezen. We zijn nog niet aan het diner, dus belangrijke dingen heb je niet gemist. (:


    Oké thanks. Is er iemand of een groepje waar mijn personage naar toe kan/zich bij aan kan sluiten?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Als degene van Blake het goed vind mag hij daar wel heen

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 12:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Is er nog iemand die een gesprekspartner zoekt? Holly is beschikbaar (:


    Credendo Vides

    Waar is trouwens iedereen? :'D.. Ben weer beetje lui geweest met het lezen van alles ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Djozie staat nogsteeds met Blake te praten


    Bowties were never Cooler

    Mirela en Chris zijn ergens anders dan de hele groep


    We've lived in the shadows for far too long.

    sorry ik zl asap reageren, maar ik vind school op dit moment belangrijk en ik ben morgen pas half 6 klaar en dan moet ik nog een verlsag maken D: ik zal dus (sorry) pas vrijdag reageren.
    Sorry maar voor mij gaat het eerste semester in ieder geval school voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Holly zit in haar toegewezen cabin.


    Credendo Vides

    Torquay schreef:
    sorry ik zl asap reageren, maar ik vind school op dit moment belangrijk en ik ben morgen pas half 6 klaar en dan moet ik nog een verlsag maken D: ik zal dus (sorry) pas vrijdag reageren.
    Sorry maar voor mij gaat het eerste semester in ieder geval school voor.


    Tuurlijk. Heel veel success en ik wacht geduldig af


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Heel veel success en ik wacht geduldig af

    Heel erg bedankt voor je geduld. Ik kan anders wel kijken of ik nu snel kan schrijven, maar ik ben moe en ik wil zo slapen dus ik ga kijken of ik tevreden zal zijn en het goed is voor ik het post. Als ik het vanavondd dus niet post is het morgen of vrijdag (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alvast weltruste en ik zie het wel. Laat je niet opjagen door mij


    Bowties were never Cooler

    Alicia is alleen, vlakbij het bord.

    DanielInTheDen schreef:
    Alvast weltruste en ik zie het wel. Laat je niet opjagen door mij

    Zal ik je niet laten doen, het is niet het beste ooit maar gaat er mee door. Ik ben moe en voel me altijd schuldig als ik mense laat wachten. Ik ga slapen Slaap lekker :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je bent geweldig!!!(K)
    Weltruste en voel je niet schuldig. Volgende week begin in zelf aan mijn studie, dus dan zal ik ook niet zo snel meer zijn


    Bowties were never Cooler

    Zaterdag gaan we verder naar het diner, goed? Dan komt er ook een bericht over de timers.


    Bowties were never Cooler