• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat


    Bowties were never Cooler

    En anders zaterdag overdag als dat beter uitkomt


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Is iedereen het er mee eens als morgen we doorschuiven naar het diner?(Dit punt wordt nog met een duidelijk bericht in het speeltopic aangegeven)


    Ehh I dunno.. De persoon waar ik in gesprek zit heeft nog niet echt gereageerd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    pb of gb diegene anders even, vaak werkt het. Dan kan jij ook weer lekker door


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    pb of gb diegene anders even, vaak werkt het. Dan kan jij ook weer lekker door

    Vandaag al gedaan ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geef m nog even tijd en anders kan je, je altijd bij een ander gesprek aansluiten/perrongeluk binnen struikelen


    Bowties were never Cooler

    Oeps, ik had je reactie niet gezien Phortion.:x Ik ga nu terug reageren. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Geeft niet ^^ Rustig aan ;3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iemand voor Alicia? Degene waar ze mee praatte is vervallen haha..

    Ik probeer vandaag te reageren, maar ik kom net terug van een bbq/slumberparty,.. Dus ik haal misschien eerst wat slaap in..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zoizo wachten we even op de rollen voor t diner en de timers


    Bowties were never Cooler

    Hi mensen ik ben een beetje ziek en heb echt ongelofelijke hoofdpijn. Ik kan dus eventjes niet posten. sorry.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Beterschap


    Bowties were never Cooler

    Ik zal zo snel mogelijk reageren, maar vandaag denk ik niet dat het zal lukken. Ga vanavond mijn ouders van Schiphol ophalen ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hi, ik ben er eventjes tussen uit geweest (was ziek), maar het is nu heel veel lees werk om weer bij te komen. (pagina 5 is het laatste wat ik gelezen heb)
    zou iemand me even een korte samenvatting willen geven of is dat echt niet te doen en moet ik het gewoon lezen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Het zijn gewoon wat gesprekken. (:
    Eigenlijk hoort je personage de gesprekken van anderen ook niet, dus eigenlijk hoef je het niet persé na te lezen. We zijn nog niet aan het diner, dus belangrijke dingen heb je niet gemist. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”