• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 4 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten mogen ! Spreek het af.


    Hier is de plattegrond.

    Lijstje
    De rollen moeten trouwens best lang zijn AUB ;)
    Naam :
    Leeftijd : tributen 12-20 jaar, mentors 22 +
    District :
    Innerlijk :
    Uiterlijk + foto :
    Goed in :
    Slecht in :
    Bondgenoot(en) :
    Vijand(en) :
    Extra :

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Rose Natalia Clarke | Levinia
    - Pyralis 'Pyr' fianna Velarde | XY390
    - Kris Dion| Nuevo
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Sofia Natalia Horsell | Phortion
    - Skyler Jordan Mouthen | Mevalina
    - Lucas 'Luke' Schneider | Caeden
    - Thormund “Thor” Odius Beorn |Asmodom
    District 3 - Technologie:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annalynn Jeane Aegers | Piaffe
    - Gereserveerd | StoryWriterx

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | Torquay
    - Matthew ''Matt' Tyler Jones. | LoveHemmings

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | StoryWriterx
    - Joseph 'Josh' Gerrans |Lenny_jwz

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Callie ”Cal” Selenia Bennett | Mashtonx
    - Oliver Ivar Nelsons | Phortion

    District 7 - Hout:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Vanessa Megan McAllister | LoveHemmings
    - Gereserveerd | Torquay

    District 8 - Textiel:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annabeth Kane | CharmedPaige
    -

    District 9 - Graan:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Dawnelle “Dawn” Eguskine | Asmodom
    - Alicia Menarc Dhor | Levinia
    - Flynn Poynter | XY390

    District 10 - Vee:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Olivia Heather Colton | Solise
    - Cole Granger | WillNotLearn

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Makela Clairson| Nuevo
    - Noah Hirriss | Ring

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Yva "Yv" Gray. | Quamar
    - Xy Arias |Sketches



    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa


    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 8:59 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Wat heb ik gemist qua extra tributen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.





    Thormund “Thor” Odius Beorn

    ”You’d better call me a machine. Humans have feelings and I don’t.”


    Thormund = Thor’s bescherming.
    Odius = afgeleid van Odious wat gehaat betekent.
    Beorn = Krijger.


    Leeftijd: 20, verjaard op 22 December, de kortste en donkerste dag op het noordelijk halfrond.

    District: District 2, het wapen district.

    Innerlijk: Thormund is een jongeman met slechts drie echte behoeftes waar hij niet zonder kan: Eten, slapen en moorden. Gecompliseerd zit hij dus niet in elkaar. Hij is dan ook een doener en zeker geen denker. Plannen maken alles alleen maar lastig in zijn ogen. Het kost tijd en uiteindelijk zal je toch altijd moeten improviseren, want de dingen zullen nooit exact gaan zoals je denkt of verwacht dat ze zullen gaan. Dit maakt hem natuurlijk ontzettend stoer en dapper, maar het is ook ondoordacht, roekeloos en soms misschien zelfs ontzettend dom. Dat mag ook best van hem gezegd worden, hij heeft daar geen problemen mee. Hij doet het toch wel op zijn eigen manier en het boeit hem vrij weinig wat anderen ervan vinden. Schaamte kent hij ook niet. Eigenlijk kent hij amper emoties. Emoties (dus niet alleen liefde of verdriet, maar ook haat en woede) staan in zijn ogen gelijk aan zwakte en dit vermijd hij dus zo veel mogelijk. Hij houdt van zijn jongere zusje en daar houdt het ook bij op. De rest van de wereld kan hem geen flikker schelen. Een beetje vreemd is dat wel, want iedereen heeft gevoelens, maar Thormund is zijn hele leven getraind om ze uit te schakelen en doet dit nu dus standaard. Het toelaten hiervan zou hem waarschijnlijk nu ondertussen ook tot waanzin leiden en is dus zeker geen goed plan.
    Thormund is dus een medogeloze moordmachine die niks geeft om de pijn van anderen. Hij kikt op de adrenaline die hij krijgt door het vermoorden van anderen, maar kikt niet echt op hun pijn. Een sadist kan je hem dus ook niet noemen. Hij werkt snel en het liefst ook meteen netjes, maar dat is niet het eerste vereiste. Zolang zijn doelwit maar uit de weg is gewerkt. Bij Thormund moet je niet aankomen met zielige verhalen. Verhalen over het algemeen eigenlijk sowieso niet. Hij zou je uit ergernis nog de nek omdraaien. Behulpzaamheid ligt niet in zijn aard en een luisterend oor is hij ook niet echt. Ook dit heeft hij namelijk nooit geleerd bij zijn opvoeding. Hij is gemaakt voor de spelen en toen even was hij dus ook bang dat hij nooit mee kon doen, want hij was al achtien geweest, maar toen kwam de kans om als twintigjarige ook mee te doen. Zijn moment om te stralen.
    Thormund is niet iemand die makkelijk bevelen opvolgt of luistert. Hij kan prima samenwerken, als hij binnen die samenwerking maar wel gewoon zijn eigen ding kan doen en de anderen hem verder niet in de weg lopen. Alles wat in de weg loopt, ruimt hij namelijk op brute wijze op. Leider is hij echter ook niet, want hij maakt geen plannen en heeft geen gevoel van verantwoordelijkheid tegenover de rest van de groep. Moet er iets gebeuren, dan kan dit gewoon tegen hem gezegd worden en doet hij het zonder problemen op zijn eigen manier. Makkelijk inzetbaar voor de beroepstroep dus.

    Uiterlijk + foto: Thormund heeft korte donkerblonde haren en blauwgrijze ogen. Hij is 1,85m lang, wat hem niet de allerlangste maakt, maar zijn brede gespierde bauw geeft hem al met al toch een zeer imponerende uitstraling. Bovendien zit hij door de trainingen ook al onder de littekens en heeft hij een paar tatoeages. Al met al past zijn uiterlijk prima bij zijn karakter, hoewel hij met kleren aan en twinkelende ogen en een speelse glimlach ook nog best schattig genoemd zou kunnen noemen. Dat is echter niet aan te raden in zijn buurt te zeggen en komt het niet vaak voor dat hij er zo uitziet. Op dat met kleren aan na dan.



    Goed in: Hoewel Thormund geleerd heeft met alle wapens om te gaan, is zijn specialiteit de strijdvlegel. Hij kan hier meesterlijk behendig mee omgaan en je kan als vijand dus maar beter niet in de buurt komen als hij deze tot zijn beschikking heeft. Helaas is het wapen niet heel handig op de lange afstanden. Dan gebruikt hij dus liever pijl en boog of kruisboog, waar hij ook zeer goed mee om kan gaan. Verder kan Thormund ook goed camoufleren, is hij ontzettend sterk en heeft hij door het vele trainen de conditie van een topsporter.



    Slecht in: Waarschijnlijk is het grootste minpunt aan Thormund dat hij geen gevaar kent –dit eet hij volgens zichzelf als ontbijt en schijt het ’s avonds zonder blikken of blozen weer uit- en zich dus roekeloos en zonder nagedacht te hebben in gevaarlijke situaties kan werken. De kans dat dit zijn dood wordt, is hierdoor dus redelijk groot, ondanks dat hij een haast onoverwinnelijke vechtmachine is als je een op een met hem vecht. Andere minpunten zijn zijn gebrek aan planten en dierenkennis, het feit dat zijn spiermassa hem veel te zwaar maakt om in bomen te klimmen en het feit dat hij nooit heeft geleerd te zwemmen. Ook kan hij nogal luidruchtig zijn, vooral omdat hij zichzelf onoverwinnelijk acht en dus niet bang is dat iemand hem hoort.

    Bondgenoot(en): De beroeps bestaande uit Rose Natalia Clarke, Sofia Natalia Horsell, Skyler Jordan Mouthen en Kris Dion.

    Vijand(en): Iedereen die denkt van hem te kunnen winnnen, hoewel hij ze meer als prooi ziet dan als vijand. Hij heeft namelijk verder geen emoties bij de desbetreffende personen, dus eigenlijk is vijand de verkeerde benaming.

    Extra: Thormund zijn verleden is niet heel interessant. Hij is zijn hele leven getraind om de spelen te winnen en is hierdoor geworden wie hij nu is. Hij heeft geen hobbies en aangezien liefde een emotie is en hij daar dus niet aan doet, heeft hij nog nooit een vriendin gehad. Toch heeft hij wel een hart, want hij houdt veel van zijn jongere zusje van 12. Om zijn ouders geeft hij een stuk minder. Hij ziet ze eerder als zijn trainers. Zijn vader heeft dan ook zelf de spelen gewonnen. Zijn moeder is er nooit voor getraind en heeft ook nooit mee hoeven doen. Ze wonen dus wel in de overbevolkte winnaarswijk van het district en zijn er zeker van dat zijn zusje nooit mee zal hoeven doen. Er zijn toch altijd zat vrijwilligers. Hun zoon zien ze echter liever wel als winnaar. Gewoon om de eer hoog te houden en zo een soort familietraditie in gang te zetten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Pursuer schreef:
    Wat heb ik gemist qua extra tributen?


    Het is nu wel dubbel aantal, zodat we bloedbad doden hebben. De beroeps van 1 en 2 konden echter onmogelijk al voor de helft zijn uitgemoord. Dat zou onrealistisch zijn, dus die zijn erbij gekomen, zoals te zien is in het begintopic.


    Happy Birthday my Potter!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:11 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Moet er bij de beroeps ook een leider of leidster zijn ? Die zo'n beetje het gemeenst is ofzow ?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:31 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mevalina schreef:
    Moet er bij de beroeps ook een leider of leidster zijn ? Die zo'n beetje het gemeenst is ofzow ?


    Van mij mag het wel, maar ik denk niet echt dat Kris zich veel zal aantrekken van een leider.

    Moet ik nog een extra personage die kan worden vermoord maken? Dan kan ik wel een vrouwelijke tribuut uit 1 of een mannelijke voor 10. Hij/Zij is wel voor de moord want ik heb niet zo veel tijd om 2 personages constant omhoog te houden (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nuevo schreef:
    (...)

    Van mij mag het wel, maar ik denk niet echt dat Kris zich veel zal aantrekken van een leider.


    Als we dat dan doen zal Skyler dat ook niet echt doen. Daar is ze niet de beste voor volgens mij :x

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:55 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mevalina schreef:
    Moet er bij de beroeps ook een leider of leidster zijn ? Die zo'n beetje het gemeenst is ofzow ?


    Waarschijnlijk zou Thor diegene kei hard uitlachen... Ik zou het wel iemand willen zien proberen eigenlijk :') Maar hoort dit niet in het praattopic thuis?


    Happy Birthday my Potter!

    XY390 schreef:
    Moet ik nog een extra personage die kan worden vermoord maken? Dan kan ik wel een vrouwelijke tribuut uit 1 of een mannelijke voor 10. Hij/Zij is wel voor de moord want ik heb niet zo veel tijd om 2 personages constant omhoog te houden (:


    Als je dit zou willen, @Levinia, wil ik het graag weten want dan kan ik vanavond het personage maken. ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 20:15 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    Als je dit zou willen, @Levinia, wil ik het graag weten want dan kan ik vanavond het personage maken. ^^


    Ik vind het prima ;) kies zelf maar uit welk district c:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 20:31 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik pas denk ik morgen of vanavond Luke zijn karakter nog iets aan (; Of ik laat het leeg, aangezien het in de loop van het RPG toch wel anders word als het aan mij ligt.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik wil trouwens nog wel een meisje (beroeps) uit één als dat kan? (: Of is het teveel, hetzelfde persoon twee beroeps?


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 20:53 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Dit is de "definitieve" versie van Lucas.

    Naam: Lucas 'Luke' Schneider.



    Leeftijd:
    Lucas is afgelopen één September zestien jaar geworden, wat betekend dat hij bijna zeventien is.
    District: District twee.

    Innerlijk: Luke is een type dat niet veel vrienden maakt.
          Doordat hij vaak chagrijnig en emotieloos over komt laten veel mensen hem met rust. Hij is elke dag bezig met zich zo goed mogelijk voorbereiden op de spelen. Het was zijn doel die te winnen en dat zou gebeuren ook.
          Naast zijn trainingen is hij veel bezig met boeken lezen, om zowel zijn plantenkennis als overlevingstechnieken te verbeteren. Ook schets hij regelmatig situatie's na, om een zo perfect mogelijke techniek te ontwikkelen.
          Lucas is erg gedreven en laat niemand hem in de weg staan wanneer hij een doel voor ogen heeft. Mensen die hem willen helpen zijn prima, maar als ze hem in de weg zullen staan in de spelen, word dat hoogstwaarschijnlijk hun dood. Hij is dan ook niet snel van vertrouwen en heeft een goed oog voor hoe mensen nou precies in elkaar zitten.
          Luke spreekt niet veel, lacht vrijwel nooit en laat zijn emotie's en pijn eigenlijk nooit zien. In zijn kindertijd werd het er altijd door zijn ouders ingestamt dat emotie's of pijn tonen slecht is, wat hij dan ook heilig geloofde.
          Lucas is niet snel echt kwaad, maar je zal hem snel chagrijnig zien. Zeg iets verkeerds en je kan een botte opmerking verwachten. Toch is hij redelijk aardig wanneer je zijn vertrouwen krijgt. Hij zal zich langzamerhand aan iemand hechten en zich steeds vriendelijker gaan gedragen, tot je uiteindelijk een jongen voor je hebt waar je mee kan lachen en alles aan kwijt kunt.

    Uiterlijk + foto: Luke is niet heel erg lang, tot zijn grote ergernis.
          Door zijn lengte en bouw is hij altijd het buitenbeentje geweest tussen alle grote jongens in zijn district, die allemaal op kracht werden getraind. Hij daar in tegen moest deelnemen aan de diciplines waarin de meeste meisjes worden getraind: Snelheid, uithoudingsvermogen, schieten en messenwerpen.
          Het enige beetje kracht dat hij heeft zit in zijn armen, die licht gespierd zijn. Voor de rest is hij gewoon een kleine, tengere jongen. Hij heeft kort, blond haar en heldere, blauwe ogen. Hij is zo'n 1.65 lang en daarmee aardig klein voor zijn leeftijd.

    Goed in: Luke is één van de beste schutters in zijn district, maar is met messen nog beter.
          Met beide wapens kan hij een vlieg nog uit de lucht krijgen, maar zijn voorkeur gaat uit naar het messenwerpen. Door zijn kleine lengte kan hij zich gemakkelijk verstoppen en door zijn behendigheid en snelheid, zit hij binnen no-time in de hoogste boom van de arena zonder dat iemand hem ook maar gehoord heeft.
          Door alle boeken die hij las heeft hij een grote plantenkennis, en door het vele sporten ook een redelijke conditie. Zijn doorzettingsvermogen werkt hier ook voor een groot deel aan mee.
          Lucas zijn reflexen zijn eng goed. Hij heeft een snel reactievermogen en vertrouwt grotendeels op zijn gehoor.

    Slecht in: Eigenlijk alles waar je kracht voor nodig hebt.
          Man op man gevechten zijn iets waar hij gewoon vervloekt slecht in is. Misschien dat hij het nog uit houd tegen iemand uit twaalf. - Met heel veel geluk.
          Ook zwaardvechten, speerwerpen en al het andere met redelijk zware wapens is hij zeker niet de beste in. Hij houd het echt wel uit tegen iemand uit tien, maar de mensen uit zijn eigen district?... Nee, forget it.
          Ook praten is iets waar Lucas verschrikkelijk in is. Hij is altijd jaloers geweest op de mensen waarbij de woorden zo makkelijk komen, maar bij hem merk je gewoon dat hij na moet denken voordat hij wat zegt.

    Bondgenoot(en): Matt.

    Vijand(en): De andere uit de Careers, lijkt me.

    Extra: Hij besloot zijn eigen spel te spelen, en de careers te verlaten.
          Bij de hoorn speelt hij nog mee, om makkelijk een tas met spullen, een boog, een stel pijlen en messen te pakken te krijgen, maar wanneer hij alles heeft vlucht hij weg op zoek naar zijn eigen bondgenoten. De careers... Die heeft hij niet nodig.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 21:13 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes