• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 4 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten mogen ! Spreek het af.


    Hier is de plattegrond.

    Lijstje
    De rollen moeten trouwens best lang zijn AUB ;)
    Naam :
    Leeftijd : tributen 12-20 jaar, mentors 22 +
    District :
    Innerlijk :
    Uiterlijk + foto :
    Goed in :
    Slecht in :
    Bondgenoot(en) :
    Vijand(en) :
    Extra :

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Rose Natalia Clarke | Levinia
    - Pyralis 'Pyr' fianna Velarde | XY390
    - Kris Dion| Nuevo
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Sofia Natalia Horsell | Phortion
    - Skyler Jordan Mouthen | Mevalina
    - Lucas 'Luke' Schneider | Caeden
    - Thormund “Thor” Odius Beorn |Asmodom
    District 3 - Technologie:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annalynn Jeane Aegers | Piaffe
    - Gereserveerd | StoryWriterx

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | Torquay
    - Matthew ''Matt' Tyler Jones. | LoveHemmings

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | StoryWriterx
    - Joseph 'Josh' Gerrans |Lenny_jwz

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Callie ”Cal” Selenia Bennett | Mashtonx
    - Oliver Ivar Nelsons | Phortion

    District 7 - Hout:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Vanessa Megan McAllister | LoveHemmings
    - Gereserveerd | Torquay

    District 8 - Textiel:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annabeth Kane | CharmedPaige
    -

    District 9 - Graan:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Dawnelle “Dawn” Eguskine | Asmodom
    - Alicia Menarc Dhor | Levinia
    - Flynn Poynter | XY390

    District 10 - Vee:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Olivia Heather Colton | Solise
    - Cole Granger | WillNotLearn

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Makela Clairson| Nuevo
    - Noah Hirriss | Ring

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Yva "Yv" Gray. | Quamar
    - Xy Arias |Sketches



    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa


    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 8:59 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Hee sorry voor deze super mega late reactie, ik ben heel druk met school geweest geen excuus en dat weet ik, maar ik denk dat ik maar 1 rol wil doen in plaats van twee. Door te weinig tijd gaat twee rollen misschien teveel worden. Ik zal morgen laten weten welke van de twee, want ik wil zeker weten nog mee doen, ik moet alleen even kijken met welk district/geslacht. Sorry voor mensen die een van mijn districten/geslachten in dat district wouden. Ik wil niemand ophouden :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga nog een personnage maken uit district 9, heb een klein ideetje ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Torquay schreef:
    Hee sorry voor deze super mega late reactie, ik ben heel druk met school geweest geen excuus en dat weet ik, maar ik denk dat ik maar 1 rol wil doen in plaats van twee. Door te weinig tijd gaat twee rollen misschien teveel worden. Ik zal morgen laten weten welke van de twee, want ik wil zeker weten nog mee doen, ik moet alleen even kijken met welk district/geslacht. Sorry voor mensen die een van mijn districten/geslachten in dat district wouden. Ik wil niemand ophouden :S


    Ok, doe dan toch wat snel alsjeblieft ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alicia Menarc Dhor




    Leeftijd :
    16 jaar
    District :
    Ze komt uit district 9, graan.
    Innerlijk :
    Alicia is een meisje die snelt vertrouwt. Ze vreest niet en durft veel. Je ziet haar nauwelijks bang ook al is ze dat vanbinnen al heel erg lang. Sinds haar geboorte werd ze mishandeld en ze is steeds bang. Voor niets. Ze verbergt haar gevoelens ook altijd voor anderen. Alleen als ze alleen is kan ze zichzelf helemaal zijn. Alicia is erg naïf en gelooft mensen zeer snel. Daar kunnen andere haar mee kwetsen of in de val lokken. Je kan haar dus zeer snel iets wijsmaken. Alicia heeft een apart gevoel voor humor. Ze is zoals sommige het zouden noemen ' een dom blondje'. Ze is niet erg slim en dat geeft haar geen voordelen om de spelen te winnen. Maar Alicia is niet zwak, ze heeft een eigen mening en durft die ook te delen. Ze zorg ervoor dat haar mening bij haar vrienden niet te hard overkomt maar bij vreemden maakt het haar niets uit. Ze kan bij mensen die ze niet leuk vindt een echte bitch zijn. Ze vindt altijd de woorden om mensen te kwetsen. Toch gebruikt ze deze kant alleen als het nodig is. Soms komt hij bij niet de beste momenten terug. Zo zet ze zichzelf vaak in gevaarlijke en moeilijke situatie's. Alicia is niet bang voor de toekomst gevaar. In haar district had ze nooit goed gehad. Ze woonde in een gezin met 5 jongens die haar alleen maar uitlachten. Ze vond het feit dat ze met deze spelen moest meedoen zelf niet zo erg. Niemand in haar district leek echt van haar te houden. Ze is de dochter van de burgemeester. Mensen zijn daardoor jaloers of doen dingen die jij het liefst niet wilt doen. Alicia heeft het allemaal meegemaakt. Toch heeft ze geen moeite om naar anderen te stappen. Ze krijgt makkelijk vrienden en is erg sociaal. Ook al duurt vriendschap met haar nooit zo erg lang. Alicia haat vroeg opstaan en als je haar dan wakker maakt kan ze een hele dag skechtgehumeurd zijn.
    Uiterlijk + foto :
    Alicia is een mooi meisje. Ze heeft natuurlijke stijle haren die ze vaak wat krult. Ze vindt het beter bij zichzelf staan dan stijl. Haar haren zijn altijd al erg lang en blond geweest, net als haar overleden moeder. Ze had ook zo'n haren. Alicia heeft blauwe ogen die sommige als 'verleidend' beschrijven. Ze geeft toe dat ze hen best mooi vindt maar dat is dan het enige wat ze van zichzelf mooi vindt. Haar ogen zijn omringd door lange volle wimpers waar ze vaak veel mascara op doet. Ze heeft veel make-up op om haar pijn te verbergen en omdat ze de dochter is van de burgemeester kan ze dat wel kopen. Boven haar oog zit ook vaak een best dik lijntje eyeliner. Meestal zwart. Ze heeft volle lippen waar ze vaak nog wat blinkende lipgloss aan toevoegt. Haar neusje is klein en smal. Alicia houdt ervan om toch goed aangekleed te zijn. Ze heeft dus ook veel kleren die ze elke dag met een glimlach aandoet. Ze houdt van verschillende looks uit te proberen. Haar slank lichaampje wordt ook soms mager en kwetsbaar genoemd. Dit is niet zo, Alicia is sterk en dat kan je ook zien aan haar lichaam als ze in ondergoed is. Haar 1m70 groot maken haar niet de grootste maar klein kan je haar ook niet noemen. Ze heeft een blanke huid die nauwelijks bruind tot haar spijt.

    Goed in :
    Alicia heeft nog nooit een wapen in handen gehad maar ze heeft er wel al een paar gezien. Ze weet veel over planten en kan goeie valstrikken maken. Wat handige kan zijn dat iemand zou denken. Maar ze is toch het best in klimmen. Alicia heeft niet veel gewicht en geraakt snel in bomen. Ze heeft in haar district elke dag een wandeling gemaakt in het bos waar ze in de bomen speelde en zich amuseerde. Ze is erg lenig en geraakt in de kleinste plekjes. Het enige wapen waar Alicia toch goed mee omkan zijn de messen. Ze heeft geen idee waarom maar ze is het eens te weten gekomen toen ze vlees aan het snijden was voor haar grote familie.

    Slecht in :
    Alicia is niet de beste met de meeste wapens. Ze zou dan ook niet meteen aan een wapen denken bij de hoorn. Maar wat haar echte zwakke plek is, is haar sterkte. Ze is nooit erg sterk geweest en kan zich niet goed verdedigen met haar lichaam. Met woorden vind ze dat een stuk gemakkelijker.

    Bondgenoot(en) : Mensen die tegen de beroeps zijn ?

    Vijand(en) : Ze haat de beroeps, wilt iemand ?

    Extra : Alicia kan niet tegen de mensen uit district 1 en 2. Ze vindt hun arrogant en zou hen het liefst doodwillen.



    Rest komt zo !

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 16:45 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    Alicia Menarc Dhor




    Leeftijd :
    16 jaar
    District :
    Ze komt uit district 9, graan.
    Innerlijk :
    Alicia is een meisje die snelt vertrouwt. Ze vreest niet en durft veel. Je ziet haar nauwelijks bang ook al is ze dat vanbinnen al heel erg lang. Sinds haar geboorte werd ze mishandeld en ze is steeds bang. Voor niets. Ze verbergt haar gevoelens ook altijd voor anderen. Alleen als ze alleen is kan ze zichzelf helemaal zijn. Alicia is erg naïf en gelooft mensen zeer snel. Daar kunnen andere haar mee kwetsen of in de val lokken. Je kan haar dus zeer snel iets wijsmaken. Alicia heeft een apart gevoel voor humor. Ze is zoals sommige het zouden noemen ' een dom blondje'. Ze is niet erg slim en dat geeft haar geen voordelen om de spelen te winnen. Maar Alicia is niet zwak, ze heeft een eigen mening en durft die ook te delen. Ze zorg ervoor dat haar mening bij haar vrienden niet te hard overkomt maar bij vreemden maakt het haar niets uit. Ze kan bij mensen die ze niet leuk vindt een echte bitch zijn. Ze vindt altijd de woorden om mensen te kwetsen. Toch gebruikt ze deze kant alleen als het nodig is. Soms komt hij bij niet de beste momenten terug. Zo zet ze zichzelf vaak in gevaarlijke en moeilijke situatie's. Alicia is niet bang voor de toekomst gevaar. In haar district had ze nooit goed gehad. Ze woonde in een gezin met 5 jongens die haar alleen maar uitlachten. Ze vond het feit dat ze met deze spelen moest meedoen zelf niet zo erg. Niemand in haar district leek echt van haar te houden. Ze is de dochter van de burgemeester. Mensen zijn daardoor jaloers of doen dingen die jij het liefst niet wilt doen. Alicia heeft het allemaal meegemaakt. Toch heeft ze geen moeite om naar anderen te stappen. Ze krijgt makkelijk vrienden en is erg sociaal. Ook al duurt vriendschap met haar nooit zo erg lang. Alicia haat vroeg opstaan en als je haar dan wakker maakt kan ze een hele dag skechtgehumeurd zijn.
    Uiterlijk + foto :
    Alicia is een mooi meisje. Ze heeft natuurlijke stijle haren die ze vaak wat krult. Ze vindt het beter bij zichzelf staan dan stijl. Haar haren zijn altijd al erg lang en blond geweest, net als haar overleden moeder. Ze had ook zo'n haren. Alicia heeft blauwe ogen die sommige als 'verleidend' beschrijven. Ze geeft toe dat ze hen best mooi vindt maar dat is dan het enige wat ze van zichzelf mooi vindt. Haar ogen zijn omringd door lange volle wimpers waar ze vaak veel mascara op doet. Ze heeft veel make-up op om haar mijn te verbergen en omdat ze de dochter is van de burgemeester kan ze dat wel kopen.

    Goed in :

    Slecht in :

    Bondgenoot(en) : Wie wilt.

    Vijand(en) :

    Extra :



    Rest komt zo !


    Joseph wil wel, ze passen redelijk bij elkaar denk ik.


    ~ On a scale of 1 to 10, you're a 9 and I'm the 1 you need.

    Mag mijn personage ook in het beginnbericht?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 16:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lenny_jwz schreef:
    (...)

    Joseph wil wel, ze passen redelijk bij elkaar denk ik.


    Prima vind je het dan goed dat ze tegen de beroeps zijn ?

    Vinden de beroeps het trouwens goed als ze elkaars vijanden zijn en wie wilt bondgenoten zijn met Alicia en Joseph ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Prima vind je het dan goed dat ze tegen de beroeps zijn ?

    Vinden de beroeps het trouwens goed als ze elkaars vijanden zijn en wie wilt bondgenoten zijn met Alicia en Joseph ?


    Skyler vindt het goed :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 16:59 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Levinia schreef:
    (...)

    Prima vind je het dan goed dat ze tegen de beroeps zijn ?

    Vinden de beroeps het trouwens goed als ze elkaars vijanden zijn en wie wilt bondgenoten zijn met Alicia en Joseph ?


    Mag Annabeth bij het bondgenootschap??
    Ze staat op blz 5


    be gay do crimes

    Levinia schreef:
    (...)

    Prima vind je het dan goed dat ze tegen de beroeps zijn ?

    Vinden de beroeps het trouwens goed als ze elkaars vijanden zijn en wie wilt bondgenoten zijn met Alicia en Joseph ?


    Tuurlijk zijn we tegen de beroeps! :Y)


    ~ On a scale of 1 to 10, you're a 9 and I'm the 1 you need.

    Iedereen die tegen de beroeps is, mag wat mij betreft zelf bepalen Lucas bij zijn vijanden te zetten of niet ;p Ik heb er geen moeite mee dat hij daar zonder dat ik het weet tussen word geplaatst ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Iedereen die tegen de beroeps is, mag wat mij betreft zelf bepalen Lucas bij zijn vijanden te zetten of niet ;p Ik heb er geen moeite mee dat hij daar zonder dat ik het weet tussen word geplaatst ^^


    Hij staat sowieso hij sofia ^^ diepgaande haat enzo...


    We've lived in the shadows for far too long.



    klik - klik - klik

    "In the moment when I truly understand my enemy, understand him well enough to defeat him, then in that very moment I also love him."

    Naam
    Cole Granger

    Leeftijd
    14 jaar oud
    Jarig op 19 November

    District
    District 10

    "The gentle lowing of cattle is the first thing a visitor to District 10 hears. This region raises strong, healthy livestock, which becomes the meat that helps us raise strong, healthy children of Panem."
    - Description from The Hunger Games: Tribute Guide

    Innerlijk
    Van kleins af aan heeft hij altijd tegen zijn oudere broers en zussen op gekeken, geprobeert zich net zo te gedragen, net zo slim te worden, net zo sterk. Met de hele familie heeft hij een goede band, maar het meeste plezier had hij toch altijd met zijn oudste broer gehad. Toen hij overleed (zie extra leek de wereld eventjes vreugdloos, tot hij het punt bereikte waar hij begon in te zien dat het geen zin had hele dagen te zitten mokken, dat had zijn broer toch ook niet gewilt? Over het algemeen is Cole een jongen die het liefst van de ene op de andere dag leeft, niet te veel nadenkend over morgen en niet te veel nadenkend over gisteren. Hij heeft een goed hart en helpt wanneer hij graag anderen, de mensen in het district die verhongeren, ziek zijn, mensen die het veel minder hebben dan hij en cijfert zichzelf soms een beetje weg. Hij leest veel, in iedergeval wanneer hij de kans krijgt, je zou hem kunnen beschrijven als boek slim; wat hij weet weet hij niet omdat hij het zelf meegemaakt heeft maar door de boeken die hij leest.

    (word waarschijnlijk nog uitgebreid)

    Uiterlijk
    Cole is ongeveer 1.70 heeft donker bruin haar dat vaak waarig op zijn hooft zit en blauwe ogen die glinsteren als hij lacht, op zowel zijn gezicht als op zijn kleren zijn vaak moddervleken te vinden door zijn regelmatige wandelingen door de weilanden in district 10.
    Hij is niet iemand die zich druk maakt om hoe hij eruit ziet, waarom zou hij ook? Er was geen reden om er op je best uit te zien, het had geen zin om je 's morgens helemaal op te tutten om vervolgens aan het einde van de dag de jongen die je 's morgens in de spiegel had gezien niet meer te kunnen herkennen. Zijn gekamde haar dan helemaal in de war en zijn nette kleren met nieuwe gaten. Zijn kleren bestaan uit veel van de oude kleren van zijn oudere broers van toen zij zijn leeftijd waren. Ook heeft hij de neiging zijn toch uit te steken wanneer hij ergens druk mee bezig is

    Goed in
    Opserveren, inplaats van meedoen is hij meer de persoon die op de zijlijn toekijkt terwijl andere mensen bezig zijn. Daarbij leert hij ook snel. Het enigste wapen dat hij enigsinds kan hanteren is een mes aangezien deze in de slagerij van zijn familie overal te vinden zijn.

    Slecht in
    Cole heeft hoogtevrees, ook heeft hij veel wapens nog nooit vast gehad laat staan gehanteerd.

    Bondgenoot(en)
    Op het moment is hij niet van plan een bondgenootschap te sluiten al zou dit in de arena nog kunnen gebeuren.

    Vijand(en)
    De beroeps, in iedergeval het beeld dat hij heeft van de beroeps door wat er met zijn broer gebeurt is.

    Extra
    De familie Ganger beheert een kleine slagerij in district 10, hoewel het grootste deel van het geld direct naar het kapitool gaat heeft de familie het in het algemeen niet slecht. In tegendeel tot de echt arme en uitgehongerde gezinnen in district 10 krijgt de familie toch elke dag drie maaltijden op tafel, ook staat de familie altijd klaar voor de andere families in het district wanneer ze hulp nodig hebben. Op het moment bestaat de familie naast de ouders uit 4 kinderen; Aiden, Chase, Fayne en Thane. Maar als je de hoofden van de kinderen 2 jaar geleden had geteld was je op 5 uit gekomen, Trevor, de oudste zoon van de familie overleed op 19 jarige leeftijd in de honger spelen. Dagen lang zat de familie voor de tv gekluisterd, het lot van hun zoon en broer afwachtend. Halverwege de vierde dag in de arena vonden de beroeps de plaats waar hij aan het herstellen was van de wond aan zijn been die hij de dag daarvoor opgelopen had, ondanks de pijn in zijn voet rende hij zo hard als hij kon al had hij niet veel kans tegen de jongen van discrict 2.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ^ Olivia heeft een leuke district genoot. ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam: Tyler Sunfield
    Leeftijd: 18 geboren op 21 augustus
    District: 3
    Innerlijk; Komt
    Uiterlijk: [FC: Asthon Irwin] Beschrijving komt





    Goed in: Tyler is goed met een pijl en boog en kan super goed in bomen klimmen.
    Slecht in: Tyler is erg slecht in dingen zonder kleerscheuren te ontwijken
    Bondgenoten Matthew
    Vijanden
    Extra: x

    Wie wil Tyler'sbontgenoot zijn en wie zijn Vijand?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 19:00 ]


    We all just wanna be somebody