• Hey ,
    Dus voor ongeveer een jaar ging het kapot slecht met mij , en ja ik begon te snijden en nu heb ik zo verl littekens op mijn bovenbeen , het is gewoon afschuwelijk en ik schaam mij kapot . Maar ik snij mij ong al een 6 tal maanden niet meer en ze zijn al een heel klein beetje vervaagd . Maar mijn vraag is nu hoe kan ik ervoor zorgen dat de littekens sterk vervagen , want er zijn er zo veel en pfft als ik ernaar kijk , word ik weer slechtgezind. Die littekens maken mij kapot omdat ik er zoveel spijt van heb.


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Ben ik de enigste die dacht dat de titel ging over hoe je littekens door moet snijden? ;$

    Anyways, ik heb er totaal geen verstand van. Maar zo te merken schijnt bio oil te helpen. Probeer het eens uit, zou ik zeggen! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Ben ik de enigste die dacht dat de titel ging over hoe je littekens door moet snijden? ;$

    Anyways, ik heb er totaal geen verstand van. Maar zo te merken schijnt bio oil te helpen. Probeer het eens uit, zou ik zeggen! ;D
    Ik dacht dat eerst ook. :$


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Probeer eens bio-olie of iets anders van bij de herborist :')

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 17:38 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Vaagt dat niet na een tijdje weg?
    Ik heb zelf namelijk best een grote litteken van een operatie maar dat zie je amper, en dat na een jaartje ongeveer.
    Is het niet logischer dat littekens van het snijden na een tijdje onzichtbaar zijn? Omdat die natuurlijk wat minder diep zitten?
    Correct me if I'm wrong.

    Maar bio-oil kan je inderdaad wel kopen. Dat is speciaal voor littekens!
    Proberen kan geen kwaad ;)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Vaagt dat niet na een tijdje weg?
    Ik heb zelf namelijk best een grote litteken van een operatie maar dat zie je amper, en dat na een jaartje ongeveer.
    Is het niet logischer dat littekens van het snijden na een tijdje onzichtbaar zijn? Omdat die natuurlijk wat minder diep zitten?
    Correct me if I'm wrong.

    Maar bio-oil kan je inderdaad wel kopen. Dat is speciaal voor littekens!
    Proberen kan geen kwaad ;)


    Sommige litteken van snijden gaan helemaal niet meer weg, zoals een paar van de mijne. Als je jezelf snijd kan je ook gemakkelijk best diep snijden :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bio-oil werkt wel voor een groot gedeelte!

    Maar helaas voor sommige littekens niet.
    Je kunt het gewoon proberen. Het is te koop bij de kruidvat ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Sommige litteken van snijden gaan helemaal niet meer weg, zoals een paar van de mijne. Als je jezelf snijd kan je ook gemakkelijk best diep snijden :3.


    Aha!
    Klinkt pijnlijk ;(


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Littekens van operaties zijn ook anders, gehecht, betere verzorging etc


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Littekens van operaties zijn ook anders, gehecht, betere verzorging etc


    Ja daar heb je gelijk in


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb gelukkig geen littekens om die reden. Maar ik heb er wel behoorlijk wat want ik was een redelijk roekeloos kind. Glas in mijn pols, brand wonden etc. En door dat ik heel bang was voor naalden na in het ziekenhuis gelegen te hebben als klein kind zijn er ook veel geplakt wat ook de kans op littekens verhoogd.
    Sommige worden minder maar ze gaan vaak nooit helemaal weg. Ik heb mij er bij neer gelegd en het is bij mij ook een soort van teken dat wat er ook gebeurt het, het verleden tijd is. Al snap ik dat het moeilijker is om deze reden. Je kunt crème proberen maar misschien moet je ook maar gewoon kijken hoe je er bij neer kan leggen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Het ligt heel erg aan de plek, is het meer aan de buitenkant dan vervaagt het volgens mij sneller dan een de binnenkant en je hebt ook van dat spul bij de drogist


    Firm believer of all that is magic

    Dysphoria schreef:
    Bio oil werkt heel goed en anders eens bij de apotheek/dokter langsgaan.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    ik heb er op mijn bovenbeen van dezelfde reden een hele lange tijd terug, en ik ga bloedeerlijk zijn maar die gaan niet weg meid. Al die crèmes en olies helpen niet. Ja, ze maken de huid wel lekker zacht maar je littekens gaan niet verdwijnen. Dus je hebt twee opties.
    1. Je accepteert ze als een deel van jezelf, als de gevechten die je gestreden hebt
    2. make up, make up, make up, lange shortjes, of, bonus punt:
    3. je zet er een tattoo over :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ten eerste, ontzettend knap dat je gestopt bent.
    Ik heb geen littekens om die reden, maar wel een aantal op mijn benen van operaties en valpartijen. Ik zweer bij de littekencreme van Biodermal. Ik heb een gigantisch litteken van mijn kuit tot aan mijn knie, en die is nu aardig weggevaagd door dat spul.
    Maar ze gaan nooit helemaal weg, en ik heb geen idee of het ook voor jou werkt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Grizzly schreef:
    ik heb er op mijn bovenbeen van dezelfde reden een hele lange tijd terug, en ik ga bloedeerlijk zijn maar die gaan niet weg meid. Al die crèmes en olies helpen niet. Ja, ze maken de huid wel lekker zacht maar je littekens gaan niet verdwijnen. Dus je hebt twee opties.
    1. Je accepteert ze als een deel van jezelf, als de gevechten die je gestreden hebt
    2. make up, make up, make up, lange shortjes, of, bonus punt:
    3. je zet er een tattoo over :)



    Accepteren zal ik ze nooit doen , maar toch danku wel


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn