• Sinds kort houd ik de top 50 bij om te kijken of er iets tussenzit wat me aanstaat. Een band, een nummer, een album e.d. (:
    Zo kom ik elke keer aan nieuwe muziek, maar nu vroeg ik me af of je ergens kunt zien welke muziek net is uitgekomen en het dan ook meteen kan luisteren zoals bovenstaande link. Of hou houden jullie dit anders in de gaten? Op fb like ik een paar bands en van hen zie ik dus wel het één en ander verschijnen, maar ik wil natuurlijk ook graag nieuwe artiesten en bands ontdekken (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik volg meestal afspeellijsten op Spotify, zoals van radiozenders, en volg inderdaad artiesten op Facebook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen idee, maar ik ben er wel benieuwd naar, dus voor nu een MT (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik klik gewoon willekeurige video's aan op Youtube, dan ontdek ik genoeg muziek waar ik eigenlijk nooit naar luister.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Ik klik gewoon willekeurige video's aan op Youtube, dan ontdek ik genoeg muziek waar ik eigenlijk nooit naar luister.


    Haha, dat deed ik vroeger ook vaak, maar nu zoek ik een nieuwe, 'handigere' manier (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Spotify radio. Zo heb ik best wat nieuwe artiesten en bands "ontdekt".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered