• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Escapism schreef:
    (...)

    Oh dat is minder.


    Hmmm is het een idee om op (rommel)marktjes te gaan staan? Misschien door spul weg te doen waar je toch niets meer aan hebt, verdien je een beetje geld? Ga vooral bij ''kofferbakmarkten'' kijken. Staanplaats kost slechts 5 euro! (:


    Doe ik al, alleen om geld om te halen voor het fietsen, dat kost ook behoorlijk wat. Alle rommelmarkten hier in de buurt beginnen pas weer in september vanwege de vakantie. Er was ook een rommelmarkt waar je meer dan 20 euro moest betalen voor een kraampje, die kunnen ze lekker in hun hol steken, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Doe ik al, alleen om geld om te halen voor het fietsen, dat kost ook behoorlijk wat. Alle rommelmarkten hier in de buurt beginnen pas weer in september vanwege de vakantie. Er was ook een rommelmarkt waar je meer dan 20 euro moest betalen voor een kraampje, die kunnen ze lekker in hun hol steken, haha.


    Oh wauw, 20 euro is wel heel duur inderdaad! D:
    Hmm verder misschien een supermarkt, of ander soort winkel? Of horeca. Horeca heeft vaak wel personeel nodig. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Oh wauw, 20 euro is wel heel duur inderdaad! D:
    Hmm verder misschien een supermarkt, of ander soort winkel? Of horeca. Horeca heeft vaak wel personeel nodig. (:


    Supermarkten sowieso niet, die zoeken alleen mensen van 15 of 16, haha. Ik heb echt minstens 50 sollicitaties voor van alles en nog wat verstuurd, zelfs schoonmaak werk, maar ik krijg gewoon geen antwoord.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Supermarkten sowieso niet, die zoeken alleen mensen van 15 of 16, haha. Ik heb echt minstens 50 sollicitaties voor van alles en nog wat verstuurd, zelfs schoonmaak werk, maar ik krijg gewoon geen antwoord.


    Stap gewoon eens ergens binnen met je sollicitatieformulier/brief/hoehetookhetenmag en vraag aan ze of ze iemand zoeken? En of je anders je cv (ah, dat was het woord!) achter mag laten? Toont in ieder geval een betere inzet dan wanneer je het per email verstuurd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nikki, zoek je nog steeds iemand die je verhaal kan lezen of heb je genoeg aan drie? Want het lijkt mij ook erg leuk :3

    Iedereen mag wel, vind ik. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik vind het zo stom dat enkele leeftijdsgenoten er zo ontzettend mee te koop lopen dat ze een rijbewijs hebben dankzij hun rijke pappie en mammie. Daardoor voel ik me alleen maar slechter, omdat ik er nog geen een heb. :c


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    Ik vind het zo stom dat enkele leeftijdsgenoten er zo ontzettend mee te koop lopen dat ze een rijbewijs hebben dankzij hun rijke pappie en mammie. Daardoor voel ik me alleen maar slechter, omdat ik er nog geen een heb. :c


    Van de mensen in mijn buurt die ik ken ben ik juist een van de weinigen wiens ouders het betalen. :'D Iedereen moet er zelf voor sparen. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Van de mensen in mijn buurt die ik ken ben ik juist een van de weinigen wiens ouders het betalen. :'D Iedereen moet er zelf voor sparen. x)


    Mijn leeftijdsgenoten niet. Ze hebben allemaal een rijke pappie en mammie, gaan drie keer paar jaar ik-weet-niet-hoe-duur op vakantie en moeten elke dag weer laten weten hoe geweldig hun leven is. Onder andere door selfies te maken in de super luxe auto van pappie en mammie waar ze in mogen rijden en weet ik veel wat. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    Als ik het ooit ga uitgeven, komen jullie zeker weten op de bedankpagina!


    Oh, hoe lief (:
    Als het ooit uitkomt, ga ik het kopen en promoten, haha.


    16 - 09 - '17

    Mweh, ik wil mijn rooster en stamklas weten. D:

    Ik ben echt blij met jullie, jullie zijn echt enorm snel en zien zoveel kleine dingetjes!


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand een goed werkende, met goed kwaliteit, link van de film Divergent? You would make me so happy with it. (bloos)

    Nvm, ik heb er na lang zoeken eentje gevonden die het wél doet. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:17 ]

    Pura schreef:
    Heeft iemand een goed werkende, met goed kwaliteit, link van de film Divergent? You would make me so happy with it. (bloos)

    Nvm, ik heb er na lang zoeken eentje gevonden die het wél doet. :Y)


    Omg, op welke site? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Omg, op welke site? _O_

    Typ "divergent watch online" in en dan de link van emoviestv. Hij werkt op de iPad, dus ik denk het ook wel op de computer. :]