• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Ik heb er één die ik vergeten ben, zo slim ben ik wel weer. Ik deed er namelijk nooit iets mee. Ik zal zo even een nieuwe aanmaken en anders morgen.


    16 - 09 - '17

    Ik heb je toegevoegd. ;3 Als je een fout vind of iets dergelijks, kan je een opmerking maken door de tekst te selecteren en dan op 'opmerkingen' te drukken en dan op 'toevoegen'. Het wordt dan geel en dan kan ik het zien. ;3 Weet je hoe je op Drive komt?

    @Sylvie, ooh slimmerd! Ik heb ook pas sinds een jaar gmail, maar eigenlijk vind ik het vaak zo handig! Vooral omdat je het kan koppelen met Drive.


    Your make-up is terrible

    Seriously, moet ik nu vanalles aan mijn naam gaan toevoegen voor het niet bezet is? -.-


    16 - 09 - '17

    Handles schreef:
    Ik heb je toegevoegd. ;3 Als je een fout vind of iets dergelijks, kan je een opmerking maken door de tekst te selecteren en dan op 'opmerkingen' te drukken en dan op 'toevoegen'. Het wordt dan geel en dan kan ik het zien. ;3 Weet je hoe je op Drive komt?

    @Sylvie, ooh slimmerd! Ik heb ook pas sinds een jaar gmail, maar eigenlijk vind ik het vaak zo handig! Vooral omdat je het kan koppelen met Drive.

    Ik heb 'm ontvangen, dank je! Ik zit er nu op, denk ik tenminste, haha, ik ga zo eens beginnen met lezen. ;3

    En ja, ik vind Gmail ook gewoon handiger dan Hotmail, die heb ik ook, maar die zeuren constant dat je een mobiel nummer moet toevoegen en Skype moet downloaden en blablabla.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb 'm ontvangen, dank je! Ik zit er nu op, denk ik tenminste, haha, ik ga zo eens beginnen met lezen. ;3

    En ja, ik vind Gmail ook gewoon handiger dan Hotmail, die heb ik ook, maar die zeuren constant dat je een mobiel nummer moet toevoegen en Skype moet downloaden en blablabla.


    Ik gebruik mijn outlook enkel voor spamdingen, haha. ;x


    Your make-up is terrible

    Soe schreef:
    Seriously, moet ik nu vanalles aan mijn naam gaan toevoegen voor het niet bezet is? -.-


    Vervelend hé?


    Your make-up is terrible

    Ik vind hotmail wel fijner eigenlijk, alleen gmail is handig voor de abonnementen die ik heb op youtube enz.


    16 - 09 - '17

    Handles schreef:
    (...)

    Vervelend hé?


    Ja nogal...


    16 - 09 - '17

    Nikki, je hebt een pb met mijn emailadres


    16 - 09 - '17

    Dankjewel!
    Jullie hebben echt geen idee hoe blij ik hiermee ben. ;3


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dankjewel!
    Jullie hebben echt geen idee hoe blij ik hiermee ben. ;3

    Ik ben zelf ook blij, nu heb ik iets om te lezen en ik houd best wel van je schrijfstijl nu ik het zo lees. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ben zelf ook blij, nu heb ik iets om te lezen en ik houd best wel van je schrijfstijl nu ik het zo lees. c:


    Thanks, dat is ook fijn om te horen. ;3


    Your make-up is terrible

    Je schrijfstijl is inderdaad fijn en de proloog is echt interessant, ik kan al niet stoppen met lezen, haha.


    16 - 09 - '17

    Yeah. *O* Begint goed!


    Your make-up is terrible

    Oh ja, nog een klein dingetje. Als ik de opmerking opgelost heb, kunnen jullie deze dan zelf verwijderen? Alleen de maker van de opmerking kan hem namelijk verwijderen en ik niet.


    Your make-up is terrible