• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Pura schreef:
    Nikki, als je nog iemand zoekt: I volunteer. :Y)


    Graag, zelfs. ;3


    Your make-up is terrible

    En toen was niet meer bezig met het opruimen van mijn slaapkamer, maar met lol maken met de kat. :W


    26 - 02 - '16

    Goedemorgen- bijna middag. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAHAHAHA
    Ik ben een telefoonhoesje aan het maken jah. En nu is het dus zo dat je je hoesje niet kunt zien met een witte achtergrond. En nu ben ik zo'n chat aan gegaan met zo'n gast van die website. Te genius. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hallooooo Yolan. (krul)

    Hoooooi Merel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is er iemand die mij geld wilt geven voor jurken? (cat)


    Your make-up is terrible


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    Is er iemand die mij geld wilt geven voor jurken? (cat)

    Had ik maar geld D:

    Ik word echt op momenten, dat ik geen geld heb, compleet onder gespamd door reclame voor kleding kopen. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Handles schreef:
    Is er iemand die mij geld wilt geven voor jurken? (cat)


    Nope, sorry. Al mijn verdiende centjes gaan al op aan accordeonlessen. I can't help you. Vind een bijbaantje als je die niet al hebt? Of probeer zelf of je een jurk kunt maken? Zuo ik dus echt nooit kunnen maar oke. x) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Nope, sorry. Al mijn verdiende centjes gaan al op aan accordeonlessen. I can't help you. Vind een bijbaantje als je die niet al hebt? Of probeer zelf of je een jurk kunt maken? Zuo ik dus echt nooit kunnen maar oke. x) haha


    Niemand wilt me aannemen. ;c Ik heb al heel lang geen geld voor kleding en ik baal echt. Ik moest zelfs mijn winterjas voor kerst vragen omdat ik de vorige al 4 jaar droeg. ;x
    Mijn moeder kan het misschien nog wel, maar ze heeft er echt geen tijd voor omdat ze het werkt van haar collega met kanker op moet vangen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Niemand wilt me aannemen. ;c Ik heb al heel lang geen geld voor kleding en ik baal echt. Ik moest zelfs mijn winterjas voor kerst vragen omdat ik de vorige al 4 jaar droeg. ;x
    Mijn moeder kan het misschien nog wel, maar ze heeft er echt geen tijd voor omdat ze het werkt van haar collega met kanker op moet vangen.


    Als je jas nog goed is, is het toch niet erg dat je 'm al zo lang draagt? Als ie tenminste dan gewoon nog past etc. :p

    Een krantenwijkje kan altijd toch wel? Of ga oppassen oid?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Als je jas nog goed is, is het toch niet erg dat je 'm al zo lang draagt? Als ie tenminste dan gewoon nog past etc. :p

    Een krantenwijkje kan altijd toch wel? Of ga oppassen oid?


    Ik heb in de zomervakantie wel iemands krantenwijk overgenomen, ja. Enige baantje dat ik kon krijgen, haha.

    De jas paste ook nog wel, maar raakte versleten. De wind begon er doorheen te waaien.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik heb in de zomervakantie wel iemands krantenwijk overgenomen, ja. Enige baantje dat ik kon krijgen, haha.

    De jas paste ook nog wel, maar raakte versleten. De wind begon er doorheen te waaien.


    Oh dat is minder.


    Hmmm is het een idee om op (rommel)marktjes te gaan staan? Misschien door spul weg te doen waar je toch niets meer aan hebt, verdien je een beetje geld? Ga vooral bij ''kofferbakmarkten'' kijken. Staanplaats kost slechts 5 euro! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •