• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Yay, mijn lied in de beginpost *O*


    -

    Aldea schreef:
    Yay, mijn lied in de beginpost *O*


    We hebben beiden ons liedje gehad. Ik zojuist eerst Rette Mich, en nu jij met Wie Sterben Niemals Aus. :Y) Whoopwhoop!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Harry Potter kijkeeeen. Voor de honderdste keer of zo, maar dat maakt niet uit, het is en blijft Harry Potter. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een vraagje, ik weet niet of jullie mij kunnen helpen. Maar ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Wat voor intel versie zouden julli mij aanraden? Ik heb nu intel Atom. Het zegt mij eigenlijk niet zoveel, maar er zijn ook mensen die zeggen dat intel celeron eigenlijk niet zo goed is, maar ik snap er niets van :'D

    Juanita schreef:
    Ik heb een vraagje, ik weet niet of jullie mij kunnen helpen. Maar ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Wat voor intel versie zouden julli mij aanraden? Ik heb nu intel Atom. Het zegt mij eigenlijk niet zoveel, maar er zijn ook mensen die zeggen dat intel celeron eigenlijk niet zo goed is, maar ik snap er niets van :'D


    Die zijn nog redelijk oud, de i3, i5 en i7 zijn allemaal de nieuwste, op redelijke hoogte. i7 is natuurlijk de beste, maar dat heb je waarschijnlijk niet nodig. Ik raad een i5 aan aangezien de prijs tussen een i3 en i5 vaak erg dicht bij elkaar liggen en je dan beter voor de nieuwere kan gaan, uiteraard.

    Atom komt uit 2008 en Celeron is zo'n 9 jaar eerder uitgekomen, dus veel slechter.


    Your make-up is terrible

    En toen was Dobby dood. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    En toen was Dobby dood. :c

    Wie is Dobby? *vindt het alsnog verschrikkelijk om te horen*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Wie is Dobby? *vindt het alsnog verschrikkelijk om te horen*


    Meen je dat? ;o


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    En toen was Dobby dood. :c


    :c


    26 - 02 - '16

    Ik ben weer terug van een dag sociaal doen en daardoor overprikkeld raken. Ugh. Ik zit toch liever hele dagen op m'n slaapkamer.


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    Ik ben weer terug van een dag sociaal doen en daardoor overprikkeld raken. Ugh. Ik zit toch liever hele dagen op m'n slaapkamer.

    Ik ook.


    Your make-up is terrible

    Barlliams schreef:
    (...)
    Wie is Dobby? *vindt het alsnog verschrikkelijk om te horen*


    Ken jij Dobby niet? Iedereen kent Dobby toch wel? Ö
    Dit is Dobby, hij komt uit Harry Potter.


    16 - 09 - '17

    Handles schreef:
    (...)
    Ik ook.


    Ik ga gewoon een club oprichten voor mensen die het liefst antisociaal achter hun laptop/computer op hun kamer zitten. Yeah. c;


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    (...)

    Ken jij Dobby niet? Iedereen kent Dobby toch wel? Ö
    Dit is Dobby, hij komt uit Harry Potter.



    DOBBEH!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 21:45 ]


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Ik ga gewoon een club oprichten voor mensen die het liefst antisociaal achter hun laptop/computer op hun kamer zitten. Yeah. c;


    Ik word lid, haha.


    16 - 09 - '17