• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nah ik niet, alleen therapie, maar dat werkt voor geen meter. :'D
    And yeah. :Y)


    Bij mij ook niet, dus ben ik naar de huisarts geweest en die vond het slimmer om medicatie voor te schrijven in plaats van therapie te blijven volgen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Mijn mobiel wil ''wegens een fout'', Infectinator niet installeren. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soe schreef:
    (...)

    Schaam je! Nee grapje, dat kan he (:

    Ook als het geen grapje was, zou ik me alsnog niet schamen.
    Ik ben totaal geen Potterhead of een Tribute, maar een Jedi/Sith all the way.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Escapism schreef:
    Mijn mobiel wil ''wegens een fout'', Infectinator niet installeren. :c


    ;o
    Dat is balen, het is echt een leuk spel.


    Your make-up is terrible

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Voor mij werken therapieën al niet meer. Ik heb er echt heel veel geprobeerd, maar ja, ben er niet veel beter op geworden. :W

    Neh, ik mag die man die 't geeft ook niet. Is gewoon een domme vent die denkt dat er voor alle problemen in de wereld een oplossing is. Zo kan ik ook psycholoog worden. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Handles schreef:
    (...)

    ;o
    Dat is balen, het is echt een leuk spel.


    Het gebeurt met wel meer spellen de laatste tijd, helaas. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet, dus ben ik naar de huisarts geweest en die vond het slimmer om medicatie voor te schrijven in plaats van therapie te blijven volgen. :Y)

    Mijn huisarts is zo'n "niets aan de hand, gewoon Paracetamol nemen"-huisarts, if you know what I mean. (cat) Echt waar, ik snap niet hoe al die mensen hier aan hun diploma's raken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Mijn huisarts is zo'n "niets aan de hand, gewoon Paracetamol nemen"-huisarts, if you know what I mean. (cat) Echt waar, ik snap niet hoe al die mensen hier aan hun diploma's raken.


    Wat een sukkel. Gelukkig heb ik een huisarts die de tijd neemt om een oplossing te bedenken. Hij is nieuw, maar erg goed.


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    (...)
    Neh, ik mag die man die 't geeft ook niet. Is gewoon een domme vent die denkt dat er voor alle problemen in de wereld een oplossing is. Zo kan ik ook psycholoog worden. :'D


    Ik had zo'n dom wijf die vond dat ik zelf alle problemen maar op moest lossen met zelf bedachte oplossingen


    26 - 02 - '16

    Het moment dat je een YouTube filmpje vindt van twee klasgenoten, waarvan één niet meer bij je in de klas zit, waarbij ze rappen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Handles schreef:
    (...)

    Wat een sukkel. Gelukkig heb ik een huisarts die de tijd neemt om een oplossing te bedenken. Hij is nieuw, maar erg goed.

    Ik ben blij voor je dat je zo'n goeie huisarts hebt. Toen ik diabetes had, stuurde ze me terug naar huis met als boodschap dat ik op doorverwijzing moest omdat ik anorexia had. .__.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ben blij voor je dat je zo'n goeie huisarts hebt. Toen ik diabetes had, stuurde ze me terug naar huis met als boodschap dat ik op doorverwijzing moest omdat ik anorexia had. .__.


    Whaaat, ik zou echt een andere willen zoeken dan. x_x Vinden je ouders dat niet heel slecht, dan?


    Your make-up is terrible

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Ik had zo'n dom wijf die vond dat ik zelf alle problemen maar op moest lossen met zelf bedachte oplossingen

    Yeah, die had ik tijdens m'n opname. Moesten we allemaal plannen maken om uit te voeren als we ons rot voelden, als we problemen hadden, als dit en dat niet ging, enzovoort. Alsof je op crisisopname gaat om stomme plannetjes te leren maken, lol. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Handles schreef:
    (...)

    ;o
    Dat is balen, het is echt een leuk spel.


    Waarover gaat dat spel?


    16 - 09 - '17

    Ik moet dit nog even zeggen: ik mis Dobby :'( Ik heb zo gehuild toen hij doodging :c :c