• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Handles schreef:
    (...)

    Whaaat, ik zou echt een andere willen zoeken dan. x_x Vinden je ouders dat niet heel slecht, dan?

    M'n moeder vindt haar geweldig, maar ze is echt verschrikkelijk - naar mijn weten heeft ze nog niet één keer een juiste diagnose gesteld. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Yeah, die had ik tijdens m'n opname. Moesten we allemaal plannen maken om uit te voeren als we ons rot voelden, als we problemen hadden, als dit en dat niet ging, enzovoort. Alsof je op crisisopname gaat om stomme plannetjes te leren maken, lol. :')


    Alsof het gaat helpen als ik mijn eigen plannen ga bedenken. Als het aan mij ligt zit ik alleen maar op mijn slaapkamer te janken of antisociaal te zijn. Alsof ik me daar beter door ga voelen, hahaha.


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    (...)

    Waarover gaat dat spel?


    Je moet steden uitroeien door iedereen te veranderen in zombies. :Y) En om ze uit te roeien moet je vier objectives halen. Je kan allerlei upgrades kopen waardoor de zombies langer leven en zo.


    Your make-up is terrible

    Juanita schreef:
    Ik moet dit nog even zeggen: ik mis Dobby :'( Ik heb zo gehuild toen hij doodging :c :c


    Ik heb niet gehuild, maar ik ben vrij gevoelloos op dat gebied.


    26 - 02 - '16

    Juanita schreef:
    Ik moet dit nog even zeggen: ik mis Dobby :'( Ik heb zo gehuild toen hij doodging :c :c

    Dobby is gewoon geweldig. Maar ook echt geweldig. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Alsof het gaat helpen als ik mijn eigen plannen ga bedenken. Als het aan mij ligt zit ik alleen maar op mijn slaapkamer te janken of antisociaal te zijn. Alsof ik me daar beter door ga voelen, hahaha.


    Psychologen en psychiaters zijn echt vervelend, ze snappen er vaak geen ruk van. Meestal moet je echt lang zoeken naar eentje die je echt kan helpen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Psychologen en psychiaters zijn echt vervelend, ze snappen er vaak geen ruk van. Meestal moet je echt lang zoeken naar eentje die je echt kan helpen.


    Yep. Daarom ben ik gekapt met therapie. Ik voel me nu zoveel beter dat mijn medicijnen zelfs ietsje afgebouwd mogen worden.


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Alsof het gaat helpen als ik mijn eigen plannen ga bedenken. Als het aan mij ligt zit ik alleen maar op mijn slaapkamer te janken of antisociaal te zijn. Alsof ik me daar beter door ga voelen, hahaha.

    Had ik ook. Ik had overal gewoon in grote letters "NIKS" geschreven, hahaha. :'D

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 22:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Ik heb niet gehuild, maar ik ben vrij gevoelloos op dat gebied.


    Ik ben dan ook weer té gevoelig. Vooral sinds ik TFIOS heb gezien :/ Ik huil om bijna alles.
    Kennen jullie het televisieprogramma How To Rock? Het is een kinderprogramma dat wordt uitgezonden op Nickelodeon. Een meisje zei: 'Je bent een goede vriendin, ik ben trots op je.' En dan krijg ik tranen in mijn ogen en huil ik bijna :s

    Novoselic schreef:
    (...)
    Had ik ook. Ik had overal gewoon in grote letters "NIKS" geschreven, hahaha. :'D


    (Y)

    Na tig apps die ik toch niet meer gebruik te hebben verwijderd, is Infectonator tóch geinstalleerd. Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat mij nu pas opvalt ik ben erg lang niet actief geweest bij de forumspelletjes is dat er helemaal niks gebeurt bij de forumspelletjes. Het is er zo stil als het maar kan D: Toen ik daar nog actief was, werd er bijna altijd binnen vijf minuten wel gereageerd :s Waarom nu niet? D:

    Juanita schreef:
    Wat mij nu pas opvalt ik ben erg lang niet actief geweest bij de forumspelletjes is dat er helemaal niks gebeurt bij de forumspelletjes. Het is er zo stil als het maar kan D: Toen ik daar nog actief was, werd er bijna altijd binnen vijf minuten wel gereageerd :s Waarom nu niet? D:


    Dat is me ook al opgevallen.


    16 - 09 - '17

    Juanita schreef:
    Wat mij nu pas opvalt ik ben erg lang niet actief geweest bij de forumspelletjes is dat er helemaal niks gebeurt bij de forumspelletjes. Het is er zo stil als het maar kan D: Toen ik daar nog actief was, werd er bijna altijd binnen vijf minuten wel gereageerd :s Waarom nu niet? D:


    Het valt mij ook op D:


    26 - 02 - '16

    Is er een nieuw "leukste username van de drie boven je" topic? Ik kan het niet vinden, maar dat kon ik ook niet bij de leukste profielfoto van de twee boven je" en toen was ie er wel :'D