• Hello there,

    zoals sommige tumblerende Supernatural fans misschien wel weten, bestaat er op Tumblr een blog genaamd Supernatural Imagines. Hier sturen mensen een zogenoemde 'imagine' in en de makers van de blog, die posten daar reaction gifs. Nu is daar ook een speciale afdeling voor one shots, gebaseerd op de gepubliceerde imagines.

    Nu lijkt het mij wel interessant om een story te maken op Quizlet waarin ik allemaal one shots maakt die dus gebaseerd zijn op die Imagines. Het is niet de eerste keer dat ik er one shots over heb geschreven, dus tja, waarom niet? Nu vroeg ik me af of er ook maar enige animo is hiervoor. De one shots zullen hoogstwaarschijnlijk in het Engels geschreven worden en ik was van plan om hier dan ook een apart topic te openen waarin mensen one shots kunnen aanvragen (met een link naar een imagine of een zelfbedachte imagine).

    Zou ook maar iemand hier in geïnteresseerd zijn?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Awesome, gewoon doen ^^

    Hm, het klinkt wel interessant. Ik heb weleens one-shots van jou gelezen en ik weet dat die geweldig waren, en ik lees sowieso zo nu en dan Supernatural fanfic, dus ik zou het in ieder geval een kans geven. Het enige punt tegen is dat ik die Imagines soms een beetje raar vind, zeker als ze in de tweede persoon zijn geschreven, maar dat ligt aan mij. Ik zou het gewoon doen als ik jou was. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm, het klinkt wel interessant. Ik heb weleens one-shots van jou gelezen en ik weet dat die geweldig waren, en ik lees sowieso zo nu en dan Supernatural fanfic, dus ik zou het in ieder geval een kans geven. Het enige punt tegen is dat ik die Imagines soms een beetje raar vind, zeker als ze in de tweede persoon zijn geschreven, maar dat ligt aan mij. Ik zou het gewoon doen als ik jou was. ^^


    Haha, ik zou ze of in de eerste of in de derde persoon schrijven. Ik vind tweede persoon zelf ook maar raar ='D Dat zorgt er bij mij niet echt voor dat ik het lekker weglees ofzo.
    Ik ga gewoon uit van de imagines omdat ik dan in ieder geval een basisidee heb ^^ Als iemand heel graag een one shot ergens over zou willen, dan zouden ze dat in principe ook aan kunnen vragen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jaaa lijkt me keileuk!


    Vatican Cameos

    Het klinkt wel interessant, hoor. Ik zou het wel willen lezen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt voor de reactie ^^
    Ziet er steeds meer naar uit dat ik binnenkort een story ga beginnen hiervoor (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou het zeker lezen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lijkt me leuk :-D
    Al moet ik wel nog een aantal seizoenen inhalen voor ik die one shots ga lezen ö


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zou het lezen. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 13:19 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "