• Vashton en ik schrijven aan een nieuwe story Love's mysterious ways - 5 seconds of summer.

    “Adel, hurry! We’ll miss our flight.” Mama’s koude stem zorgt voor kippenvel over mijn gehele lichaam. Ik versnelde mijn pas, hopend haar niet nog bozer te maken dan ze al was.
    Sinds ze wist dat er een wezentje in mijn zestienjarige lichaam groeide, kon ik niets meer goed doen. Ik was niet meer de perfecte dochter. Ik was veranderd en Asthon Irwin was hier de reden van, volgens haar.
    “Adelaide, I mean it.’ Een stille zucht verliet mijn gebarsten lippen, waarna ik een klein sprintje maakte en naast haar halt hield. “Why do we have to go?” fluisterde ik. Mijn vader keek me streng aan. Hij was nooit een man geweest van veel woorden en als hij wat zei moest er geluisterd worden. “I don’t want to leave.” Nors keek hij vooruit. “You should have thought about it earlier, young lady. I don’t want to hear one single word about that Irwin-boy anymore. Do you copy that?” Ik knikte stilletjes, wetende dat dit niet mijn keuze was en dat ik niets anders kon dan gehoorzamen. In gedachten beloofde ik mezelf en mijn ongeboren kind dat ik ooit terug zou gaan. Dat hij het ooit zou weten….

    Adel moet terug naar Australië voor de begrafenis van haar grootmoeder. Als ze daar aankomt merkt ze dat op die twee jaar tijd, veel veranderd is. Ze zijn allemaal opgegroeid en zij nog meer als de rest. Ze moet Ashton onder ogen komen en hem vertellen van zijn zoontje maar niet alles loopt als gepland. Verschillende gevoelens spelen in haar hoofd en al zeker als Luke komt opduiken. Luke en Adel hebben meer gemeen dan dat ze denken. Alles gebeurt zo automatisch tussen deze twee dat het bijna lijkt dat ze elkaar al jaren kennen. Maar haar liefde voor Ashton is nog te groot om meteen voor Luke te gaan. Wie zal Adel kiezen? En hoe gaat ze Ashton vertellen dat hij eigenlijk een tweejarig zoontje heeft, net nu zijn band bekend wordt?

    Je kan het allemaal ontdekken in onze story.


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Het is de moeite waaaaard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Made in China