• Wie is Loesje?
    Wie is toch dat snoesje?
    Loesje is het poesje uit cafe de Har-mo-nie!

    Dit, is Loesje
    Ze is een heel lief poesje
    Ja dat is ze echt, en Loesje is haar naam!


    We hebben er een huisgenootje bij: Loesje!
    De overburen hebben haar langs de weg gevonden, en ze is heel erg mager. Dat valt wel te merken wanneer je haar oppakt.
    De dierenarts zegt dat ze tussen de 6 en 8 weken is, maar dit is moeilijk te zeggen, aangezien Loesje dus zo mager is. Ook door de magerte heeft ze last van luizen.
    Maar wij denken zelf dat ze al wat ouder is, aangezien ze al heel goed weet hoe ze haar nageltjes moet in- en uittrekken. En dit krijgen ze pas door na acht weken.

    Maar hoe oud Loesje precies is, doet er niet toe. Ze is gewoon ontzettend lief! En knorren dat ze doet! Echt de hele tijd door. c: Ze vind het geloof ik wel leuk bij ons, hahaha.
    Sheila vind het ook heel erg leuk, maar ze is nu wel bang dat ze te weinig aandacht krijgt. Dus dat moet ze dan leren om wat geduldiger te worden. En Snoepie (onze 5 jarige poes) moet nog heel erg wennen. Het is niet niks als je 's avonds naar binnen wordt gebracht (en je muis die je wilde opeten buiten moet laten staan daardoor!) en je daar plotseling een jong kitten ziet staan!
    Maar Snoepie doet niet heel erg vervelend, dus we verwachten dat het allemaal wel goed komt. :3

    Dusja, dit nieuwtje wilde ik eventjes met jullie delen. Hier zijn een paar foto's van Loesje (die je misschien al op mijn faceboek hebt zien staan):










    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohhhh zo schattig :333 :9~:9~

    Nawh, wat een cutieputie (H)


    Happy Birthday my Potter!