• Ik had wel eens zin om een meeting te houden in december, dus hier is dan het topic (:
    Ik ben er nog niet volledig over uit wat we kunnen gaan doen, misschien ijsschaatsen of iets anders wat de stad waar we in afspreken te bieden heeft.

    Plaats:
    In plaats van één meeting zullen er twee meetings gehouden worden, één in Nederland (Rotterdam) en één in België (Gent)


    De kaart is niet echt nuttig maar dient gewoon om wat lege ruimte te vullen
    Meeting Nederland (Rotterdam)
    Zeker:
    Kilicious (22) - Lisa
    JamesPotter (17)
    Aidan (16) - Iris
    Elladan (24) - Natascha
    Metamorphmagus (19) - Alicia
    BattousaiDKM/
    Ignatius
    WenseKronik (19) - Maartje
    Bamboe (14) - Julia

    Misschien:
    AnKa (14) - Andrea
    Aletheia (14)
    Scribe (19) - Tialda
    Saltzman - Rick
    Scandal (...)
    Artanis (17) - Evelien
    LynnBlack (18)
    Dandy (20) - Margot
    Andria

    Datum: 22 December.

    Meeting Gent
    Zeker:
    Artanis (17) - Evelien
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Iluvatar (14)
    BardTheBowman (14)
    alae

    Misschien:
    LynnBlack (18)
    Grizzly (18) - Lauren

    Datum: 27 december


    Mensen die misschien wel meewillen (+leeftijd) (+woonplaats) - naam:

    België
    Artanis (17) (Belsele) - Evelien
    LynnBlack (18) (Kruisbeek)
    Grizzly (18) (Gent) - Lauren
    Iluvatar (14) (Gent)
    Bardthebowman (14) (Erps Kwerps)
    Haerolin (19) (Antwerpen) - Kim
    Scandal (...) (Arendonk)
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Alptraum (21 ) (Diest) - Indra

    Nederland
    AnKa (14) (Zoetermeer) - Andrea
    Aletheia (14) (Amsterdam)
    Naharis (14) (Amsterdam) - Julia
    Aidan (16) (Rotterdam)
    Elladan (24) (Amsterdam) - Natascha
    Scribe (19) (Friesland) - Tialda
    Corday (19) (Limburg)
    JamesPotter (17) (Dronten)
    Saltzman (Enschede) - Rick
    Kilicious (22) (Almere) - Lissa
    Dandy (20) (Groningen) - Margot
    Oakenshield (...) (Amsterdam) - Alicia




    Wat we kunnen gaan doen:

    In Rotterdam:

    Winter is coming, dus daar moeten we onze activiteit wat op aanpassen. Ik ben momenteel wat aan het klooien op deze site om wat leuks te vinden, maar ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of die alles aanbiedt wat er te beleven valt. Dus als je toevallig echt een activiteit weet in de buurt van Rotterdam die we moeten doen, mag je het me altijd laten weten. Ik zet nu gewoon wat dingen op een rijtje.

    Midgetgolf. Geen idee wat dat is, maar als het lijkt op approach golf is het misschien wel leuk.
    Kangoo Jumpen. Wordt erg interessant als er ijs ligt.
    Trotseer de Euromast. Een soort Divergent-kabelbaan? Lijkt wel leuk, maar de prijs valt misschien wel wat tegen.

    In Gent:

    Grizzly had heel wat leuke voorstellen, dus ik heb ze schaamteloos gekopieerd en geplakt (:

    In Gent heb je natuurlijk de winkelstraten Veldstraat en Lange Munt, maar je hebt ook een paar parkjes - Baudelo, Zuid, Citadelpark,... Euhm, het historisch centrum met de groentemarkt enzo (daar hebben ze trouwens de lekkerste frietjes van heel Gent), Korenlei!! Altijd leuk! (dat is aan het water), Gravensteen, Vrijdagsmarkt en Sint Jacobs, de Overpoort/Sint Pieters Nieuwstraat (ze hebben daar een chocoladebar, trouwens de studentenbuurt)), het Zuid, euhm MSK en Smak (aan het Citadelpark, twee grote leuke musea, msk is voor klassiekere kunst en smak is actuele kunst, altijd erg leuk!), Ik kan jullie ook meenemen naar mijn favoriete pub uiteraard, en ik geef gratis rondleiding aan quizletters ;)
    Ook kunnen we echte toeristen uithangen en bootjes varen, of we kunnen naar het Design musem, Dr Ghuislain museum dat vroeger een krankzinnigen gesticht is, nu deels museum met kunst rond mentale stoornissen en deels een PVT en psychiatrisch ziekenhuis. in de Sint Pieters Abdij is er ook altijd wel iets te zien, en anders kun je gewoon de abdij zelf bezichtigen. Ik denk ook dat er kerstmarkt gaat zijn in December, vaak is er dan ook zo'n grote schaatsbaan onder de stadshal.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 8:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Neemt iemand morgen nog een fototoestel mee? Anders wil ik wel foto's maken, maar dat worden dan wel mobiel-kwaliteit foto's


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit wordt wel een duur grapje. 29 euro retour D:
    Kijken of ik een sponsor kan vinden, en anders ga ik er nog even extra goed over na denken cx


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    Flikkentour?


    De serie waar ik dol verslaafd aan ben is opgenomen in Flikken. Vandaar.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Bamboe schreef:
    Dit wordt wel een duur grapje. 29 euro retour D:
    Kijken of ik een sponsor kan vinden, en anders ga ik er nog even extra goed over na denken cx


    bij mij is een enkele reis 21 euro, maar goed dat ik de rest van de vakantie ga werken, hahaha (Ook op kerstavond en oudejaarsdag, dus dat betaalt flink door)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bamboe schreef:
    Dit wordt wel een duur grapje. 29 euro retour D:
    Kijken of ik een sponsor kan vinden, en anders ga ik er nog even extra goed over na denken cx


    Zodra ik zag dat Evelien niet zou komen, verwachtte ik al zo'n berichtje. :'D
    Je kunt voor 18 p.p reizen als je nog iemand vindt die met je mee wilt. :'P
    (Actie)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    (...)

    Zodra ik zag dat Evelien niet zou komen, verwachtte ik al zo'n berichtje. :'D
    Je kunt voor 18 p.p reizen als je nog iemand vindt die met je mee wilt. :'P
    (Actie)


    Ik ben wel van plan te komen hoor :'p
    Alleen schrikt het toch een beetje af, aangezien ik het pas net zie xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haha. Oké dan.
    Ja, het is duur. Ik heb de mazzel dat ik als begeleider mee kan van Alicia, want anders had ik een dagkaart moeten kopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    (...)

    Zodra ik zag dat Evelien niet zou komen, verwachtte ik al zo'n berichtje. :'D
    Je kunt voor 18 p.p reizen als je nog iemand vindt die met je mee wilt. :'P
    (Actie)


    Ik zou dat kaartje ook voor mijn eentje kunnen bestellen(dat ik er dus wel twee koop, want dat moet, maar dat ik gewoon in mn eentje ermee reis.) Dat scheelt ook weer zes euro.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo. Ik heb het op mijn kerstverlanglijstje staan :Y)
    "Gesponsord worden voor de Meeting op 22-12-2014"
    Hehehe :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Yaay, ik mag. ^^
    Ik ben Loeka en ik kom samen met mijn buurmeisje aka Jellal.
    Was er al een definitieve tijd? c:

    Bamboe schreef:
    Zo. Ik heb het op mijn kerstverlanglijstje staan :Y)
    "Gesponsord worden voor de Meeting op 22-12-2014"
    Hehehe :3


    Je zou ook met 40% korting kunnen meereizen met iemand die een studentenOV heeft. Nu weet ik dat Maartje/WenseKronik dat ook heeft en zij moet overstappen op Amsterdam CS. Jij woont ook in Amsterdam toch? Of is dat niet handig? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gwych schreef:
    Yaay, ik mag. ^^
    Ik ben Loeka en ik kom samen met mijn buurmeisje aka Jellal.
    Was er al een definitieve tijd? c:


    Om één uur bij de Starbucks tegenover het station (toch?), als je tenminste Rotterdam bedoelt.:'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    (...)

    Om één uur bij de Starbucks tegenover het station (toch?), als je tenminste Rotterdam bedoelt.:'p


    Oh okay, ik vond het nog een beetje onduidelijk, haha.

    Murtagh schreef:
    (...)

    Je zou ook met 40% korting kunnen meereizen met iemand die een studentenOV heeft. Nu weet ik dat Maartje/WenseKronik dat ook heeft en zij moet overstappen op Amsterdam CS. Jij woont ook in Amsterdam toch? Of is dat niet handig? :'p


    Ja, ik woon in Amsterdam ja.
    Dus het zou een oplossing kunnen zijn :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    (...)

    Ja, ik woon in Amsterdam ja.
    Dus het zou een oplossing kunnen zijn :'p


    Dan zou ik haar even contacten. ^^
    Hoewel wij (samen met Alicia en Lisa) wel een uur eerder hebben afgesproken omdat ik nog speciaal papier moet halen voor schoool.. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.