• Ik had wel eens zin om een meeting te houden in december, dus hier is dan het topic (:
    Ik ben er nog niet volledig over uit wat we kunnen gaan doen, misschien ijsschaatsen of iets anders wat de stad waar we in afspreken te bieden heeft.

    Plaats:
    In plaats van één meeting zullen er twee meetings gehouden worden, één in Nederland (Rotterdam) en één in België (Gent)


    De kaart is niet echt nuttig maar dient gewoon om wat lege ruimte te vullen
    Meeting Nederland (Rotterdam)
    Zeker:
    Kilicious (22) - Lisa
    JamesPotter (17)
    Aidan (16) - Iris
    Elladan (24) - Natascha
    Metamorphmagus (19) - Alicia
    BattousaiDKM/
    Ignatius
    WenseKronik (19) - Maartje
    Bamboe (14) - Julia

    Misschien:
    AnKa (14) - Andrea
    Aletheia (14)
    Scribe (19) - Tialda
    Saltzman - Rick
    Scandal (...)
    Artanis (17) - Evelien
    LynnBlack (18)
    Dandy (20) - Margot
    Andria

    Datum: 22 December.

    Meeting Gent
    Zeker:
    Artanis (17) - Evelien
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Iluvatar (14)
    BardTheBowman (14)
    alae

    Misschien:
    LynnBlack (18)
    Grizzly (18) - Lauren

    Datum: 27 december


    Mensen die misschien wel meewillen (+leeftijd) (+woonplaats) - naam:

    België
    Artanis (17) (Belsele) - Evelien
    LynnBlack (18) (Kruisbeek)
    Grizzly (18) (Gent) - Lauren
    Iluvatar (14) (Gent)
    Bardthebowman (14) (Erps Kwerps)
    Haerolin (19) (Antwerpen) - Kim
    Scandal (...) (Arendonk)
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Alptraum (21 ) (Diest) - Indra

    Nederland
    AnKa (14) (Zoetermeer) - Andrea
    Aletheia (14) (Amsterdam)
    Naharis (14) (Amsterdam) - Julia
    Aidan (16) (Rotterdam)
    Elladan (24) (Amsterdam) - Natascha
    Scribe (19) (Friesland) - Tialda
    Corday (19) (Limburg)
    JamesPotter (17) (Dronten)
    Saltzman (Enschede) - Rick
    Kilicious (22) (Almere) - Lissa
    Dandy (20) (Groningen) - Margot
    Oakenshield (...) (Amsterdam) - Alicia




    Wat we kunnen gaan doen:

    In Rotterdam:

    Winter is coming, dus daar moeten we onze activiteit wat op aanpassen. Ik ben momenteel wat aan het klooien op deze site om wat leuks te vinden, maar ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of die alles aanbiedt wat er te beleven valt. Dus als je toevallig echt een activiteit weet in de buurt van Rotterdam die we moeten doen, mag je het me altijd laten weten. Ik zet nu gewoon wat dingen op een rijtje.

    Midgetgolf. Geen idee wat dat is, maar als het lijkt op approach golf is het misschien wel leuk.
    Kangoo Jumpen. Wordt erg interessant als er ijs ligt.
    Trotseer de Euromast. Een soort Divergent-kabelbaan? Lijkt wel leuk, maar de prijs valt misschien wel wat tegen.

    In Gent:

    Grizzly had heel wat leuke voorstellen, dus ik heb ze schaamteloos gekopieerd en geplakt (:

    In Gent heb je natuurlijk de winkelstraten Veldstraat en Lange Munt, maar je hebt ook een paar parkjes - Baudelo, Zuid, Citadelpark,... Euhm, het historisch centrum met de groentemarkt enzo (daar hebben ze trouwens de lekkerste frietjes van heel Gent), Korenlei!! Altijd leuk! (dat is aan het water), Gravensteen, Vrijdagsmarkt en Sint Jacobs, de Overpoort/Sint Pieters Nieuwstraat (ze hebben daar een chocoladebar, trouwens de studentenbuurt)), het Zuid, euhm MSK en Smak (aan het Citadelpark, twee grote leuke musea, msk is voor klassiekere kunst en smak is actuele kunst, altijd erg leuk!), Ik kan jullie ook meenemen naar mijn favoriete pub uiteraard, en ik geef gratis rondleiding aan quizletters ;)
    Ook kunnen we echte toeristen uithangen en bootjes varen, of we kunnen naar het Design musem, Dr Ghuislain museum dat vroeger een krankzinnigen gesticht is, nu deels museum met kunst rond mentale stoornissen en deels een PVT en psychiatrisch ziekenhuis. in de Sint Pieters Abdij is er ook altijd wel iets te zien, en anders kun je gewoon de abdij zelf bezichtigen. Ik denk ook dat er kerstmarkt gaat zijn in December, vaak is er dan ook zo'n grote schaatsbaan onder de stadshal.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 8:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik kom uit het mooie Groningen trouwens ;)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik pas voor paintballen, maar de rest vind ik wel leuk. (:
    Je mag mij wel op zeker zetten hoor. Ik heb toch geen school en me werk kan ik zelf inplannen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zou het een idee zijn de meeting in Belgie in Gent te doen? Er is overlaatst nog een meeting in Antwerpen geweest. Het is trouwens niet dat ik daar niet kan raken, maar het lijkt me leuker nu een andere stad te doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    als de afspraak bereikbaar is met de trein zou ik kunnen komen
    voor de rest hangt het er ook vanaf of mijn ouders het toelaten en wanneer en wat

    edit: antwerpen zou het handigste zijn. Sint-Niklaas zou ook nog kunnen maar Gent word wat moeilijk
    (Alhoewel... ik weet een treintje dat daar langsgaat vanuit brussel)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:07 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    O, leuk leuk allemaal! Ik wil wel! - afhankelijk van de datum... Dus zet mij maar bij Nederland, Amsterdam. Als dat mag (A)
    Mijn voornaam is trouwens Alicia n.n

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 23:00 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fae. Zeg me nou niet dat je mijn naam vergeten bent (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vind net een aanbieding van 17,7€ per persoon, maar het heeft iets met bitterballen te maken. Ik snap eruit dat ze de verfkogels in bitterbalgarnituur doppen, dus ik denk dat ik het verkeerd begrijp.


    Je bent zo droog, HAHAHAHAHAHAHA.
    Ik ga helemaal stuk, idioot dat je bent :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lasergamen lijkt me wel leuk ^^
    Al is gewoon door Rotterdam lopen, een parkje opzoeken en daar rond hangen ook niet verkeerd. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naharis schreef:
    (...)

    Fae. Zeg me nou niet dat je mijn naam vergeten bent (cat)


    Ik had geen zin om hem erin te zetten... Ik pas het zo wel aan.

    Naharis schreef:
    (...)

    Je bent zo droog, HAHAHAHAHAHAHA.
    Ik ga helemaal stuk, idioot dat je bent :')


    Dit stond letterlijk in het "Wat zit er in dit pakket"- stukje van die aanbieding:

    Bitterball Arrangement
    • 1 uur paintballen
    • 100 verfkogels p.p.
    • Bittergarnituur

    € 17,50 p.p.


    Scribe schreef:
    (...)

    Lasergamen lijkt me wel leuk ^^
    Al is gewoon door Rotterdam lopen, een parkje opzoeken en daar rond hangen ook niet verkeerd. (:


    Ik zag de activiteit ook eerder als een ijsbreker. Na bijvoorbeeld 20 minuten lasergamen hebben we nog zat tijd om wat anders te doen. (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Misschien een idee om een poll in de beginpost te zetten? Voor België dan toch he. Dat we ten minste al een stad hebben.

    Edit: alhoewel Gent echt leuk zou zijn want de vorige was in Antwerpen. En als ik me niet vergis, de gene daarvoor ook... De laatste meeting in Gent dateert denk ik van 3 jaar terug ofzo, als het al niet langer is :-p

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:16 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mag ik bij misschien? De België meeting.^^

    Jarne, 15 jaar en woonplaats zet ik liever niet openbaar.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:50 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Grizzly schreef:
    Misschien een idee om een poll in de beginpost te zetten? Voor België dan toch he. Dat we ten minste al een stad hebben.


    Ik was er al aan bezig, maar nu staat hij online (:

    Poll voor het afspreken van de stad in België


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sint-Niklaas zou voor mij perfect zijn, dat is slechts twintig minuten met de auto.:W
    En ik ga er naar school. Dus ik ken de stad door en door.

    Maar alle drie de mogelijkheden gaan. Alhoewel buiten Sint Niklaas mijn voorkeur naar Gent gaat. Omdat de vorige meeting al in Antwerpen was.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:25 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Sint-Niklaas zou voor mij perfect zijn, dat is slechts twintig minuten met de auto.:W
    En ik ga er naar school. Dus ik keb de stad door en door.

    Maar alle drie de mogelijkheden gaan. Alhoewel buiten Sint Niklaas mijn voorkeur naar Gent gaat. Omdat de vorige meeting al in Antwerpen was.


    Sint-Niklaas zou voor mij erg handig zijn, want dat is vier minuten met de fiets :Y)
    Maar ook Antwerpen of Gent maakt voor mij niet echt uit, want het duurt allebei ongeveer even lang om er met de trein te geraken.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Poll met de mogelijke data voor naar Rotterdam te gaan in.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."