• Ik had wel eens zin om een meeting te houden in december, dus hier is dan het topic (:
    Ik ben er nog niet volledig over uit wat we kunnen gaan doen, misschien ijsschaatsen of iets anders wat de stad waar we in afspreken te bieden heeft.

    Plaats:
    In plaats van één meeting zullen er twee meetings gehouden worden, één in Nederland (Rotterdam) en één in België (Gent)


    De kaart is niet echt nuttig maar dient gewoon om wat lege ruimte te vullen
    Meeting Nederland (Rotterdam)
    Zeker:
    Kilicious (22) - Lisa
    JamesPotter (17)
    Aidan (16) - Iris
    Elladan (24) - Natascha
    Metamorphmagus (19) - Alicia
    BattousaiDKM/
    Ignatius
    WenseKronik (19) - Maartje
    Bamboe (14) - Julia

    Misschien:
    AnKa (14) - Andrea
    Aletheia (14)
    Scribe (19) - Tialda
    Saltzman - Rick
    Scandal (...)
    Artanis (17) - Evelien
    LynnBlack (18)
    Dandy (20) - Margot
    Andria

    Datum: 22 December.

    Meeting Gent
    Zeker:
    Artanis (17) - Evelien
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Iluvatar (14)
    BardTheBowman (14)
    alae

    Misschien:
    LynnBlack (18)
    Grizzly (18) - Lauren

    Datum: 27 december


    Mensen die misschien wel meewillen (+leeftijd) (+woonplaats) - naam:

    België
    Artanis (17) (Belsele) - Evelien
    LynnBlack (18) (Kruisbeek)
    Grizzly (18) (Gent) - Lauren
    Iluvatar (14) (Gent)
    Bardthebowman (14) (Erps Kwerps)
    Haerolin (19) (Antwerpen) - Kim
    Scandal (...) (Arendonk)
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Alptraum (21 ) (Diest) - Indra

    Nederland
    AnKa (14) (Zoetermeer) - Andrea
    Aletheia (14) (Amsterdam)
    Naharis (14) (Amsterdam) - Julia
    Aidan (16) (Rotterdam)
    Elladan (24) (Amsterdam) - Natascha
    Scribe (19) (Friesland) - Tialda
    Corday (19) (Limburg)
    JamesPotter (17) (Dronten)
    Saltzman (Enschede) - Rick
    Kilicious (22) (Almere) - Lissa
    Dandy (20) (Groningen) - Margot
    Oakenshield (...) (Amsterdam) - Alicia




    Wat we kunnen gaan doen:

    In Rotterdam:

    Winter is coming, dus daar moeten we onze activiteit wat op aanpassen. Ik ben momenteel wat aan het klooien op deze site om wat leuks te vinden, maar ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of die alles aanbiedt wat er te beleven valt. Dus als je toevallig echt een activiteit weet in de buurt van Rotterdam die we moeten doen, mag je het me altijd laten weten. Ik zet nu gewoon wat dingen op een rijtje.

    Midgetgolf. Geen idee wat dat is, maar als het lijkt op approach golf is het misschien wel leuk.
    Kangoo Jumpen. Wordt erg interessant als er ijs ligt.
    Trotseer de Euromast. Een soort Divergent-kabelbaan? Lijkt wel leuk, maar de prijs valt misschien wel wat tegen.

    In Gent:

    Grizzly had heel wat leuke voorstellen, dus ik heb ze schaamteloos gekopieerd en geplakt (:

    In Gent heb je natuurlijk de winkelstraten Veldstraat en Lange Munt, maar je hebt ook een paar parkjes - Baudelo, Zuid, Citadelpark,... Euhm, het historisch centrum met de groentemarkt enzo (daar hebben ze trouwens de lekkerste frietjes van heel Gent), Korenlei!! Altijd leuk! (dat is aan het water), Gravensteen, Vrijdagsmarkt en Sint Jacobs, de Overpoort/Sint Pieters Nieuwstraat (ze hebben daar een chocoladebar, trouwens de studentenbuurt)), het Zuid, euhm MSK en Smak (aan het Citadelpark, twee grote leuke musea, msk is voor klassiekere kunst en smak is actuele kunst, altijd erg leuk!), Ik kan jullie ook meenemen naar mijn favoriete pub uiteraard, en ik geef gratis rondleiding aan quizletters ;)
    Ook kunnen we echte toeristen uithangen en bootjes varen, of we kunnen naar het Design musem, Dr Ghuislain museum dat vroeger een krankzinnigen gesticht is, nu deels museum met kunst rond mentale stoornissen en deels een PVT en psychiatrisch ziekenhuis. in de Sint Pieters Abdij is er ook altijd wel iets te zien, en anders kun je gewoon de abdij zelf bezichtigen. Ik denk ook dat er kerstmarkt gaat zijn in December, vaak is er dan ook zo'n grote schaatsbaan onder de stadshal.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 8:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb geen datum ingevuld op de poll, maar 22/23 en de ma en di daarop past me het meest. (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb geen datum ingevuld op de poll, maar 22/23 en de ma en di daarop past me het meest. (:


    Dat schrijf ik dan snel even op (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Voor Rotterdam hebben momenteel 21, 22, 23, 29 en 30 december het meeste stemmen en voor de meeting in België staat Antwerpen op kop met drie punten.

    Edit: 23 december heeft het meeste stemmen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:24 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik kan sowieso niet in het weekend en ik weet niet de precieze datum dat ik op vakantie ben, maar ik ben er sowieso de eerste week doordeweeks, dus ik zal even de poll invullen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb nog een vriendin die misschien ook wel mee wil. En als zij mee wil/kan/mag is de kans dat ik mag groter! Haar quizlet naam is missaimee en ze heet esmee. Ik ga haar eind van de ochtend vragen of ze wil!


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    ^Jaa, jullie moeten ook komen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga nog niet stemmen op een data. Het duurt nog maanden tot december xd
    Toen ik de laatste keer een meeting ging afspreken, besloten we pas 5 dagen voor de meeting waar en wanneer.
    Maar dat was dan ook een kleine meeting tussen mij en vier vrienden van Q.
    Bij zo'n grote als deze is langer van tevoren handiger. Alhoewel dit wel erg veel van het goede is ;p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoe eerder hoe meer mensen het kunnen vrijhouden, lijkt me...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmmm. Ik verwacht zaterdag mijn repetitierooster te krijgen - dat dus waarschijnlijk doorgaat in de kerstvakantie - is het goed om dan de oll in te vullen? Ik denk dat ik over het algemeen toch wel elke dag kan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik was toch pas van plan om na mijn uitwisseling me echt op de datum te bekommeren (:. Hij staat gewoon nu al online zodat iedereen zeker tijd genoeg gaat hebben om er eens over na te denken en een stem uit te brengen.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Voor de plaats in België hebben Antwerpen en Gent even veel stemmen, dus ik ben eerder geneigd om Gent te opteren aangezien het al een tijdje geleden is sinds daar een meeting werd gepland (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    Voor de plaats in België hebben Antwerpen en Gent even veel stemmen, dus ik ben eerder geneigd om Gent te opteren aangezien het al een tijdje geleden is sinds daar een meeting werd gepland (:


    Ja! Gent! Gent is superleuk! Ik weet veel dingen die daar te doen zijn!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    Ja! Gent! Gent is superleuk! Ik weet veel dingen die daar te doen zijn!


    Prima (: Je mag altijd voorstellen doen. Ik pas het nu even aan in de beginpost en ga alvast de poll online zetten.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Zet mij maar bij misschien voor Gent :D
    Indra - (21 jaar) (Diest)
    Ik kom als ik die dag kan :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Poll voor het kiezen van de data in Gent.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."