• Ahh wat was het gisteren toch heerlijk weer, en vandaag ook weer.
    Ik heb nu echt de zomer in mijn bol. Gisteren na scouting zijn we met zijn alle op ons terrein gaan picknicken en kletsen in de zon. Ik ben gigantisch verkleurd. Na de picknick zijn we in de avond op scouting blijven bbqen wat super chil en gezellig was.

    Vandaag hebben we een scouting uitje vanwege ons 25 jarig jubileum en gaan we een escape the city spelen in de stad en uit eten en misschien nog door naar het bierfestival. Dus weer een heerlijk dagje buiten genieten van de zon.

    wat hebben jullie gedaan? Genoten van de zon, of jezelf binnen opgesloten ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vandaag is het hier helaas nogal bewolkt, maar voor de rest wel lekker warm (:
    Ik heb gisteren geleerd in de tuin en nog een ijsje wezen eten, vandaag ook weer leren en lekker even wandelen, helaas wel lichtelijk verbrand :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zit momenteel nog opgesloten. Ik had nog wat werk met de modverkiezing. =)
    Maar ik plan nog wel om naar buiten te gaan. Ik moet de ramen nog wassen en ik wil misschien nog gaan inline skaten. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb gister s'avonds buiten gezeten, en vandaag hadden we gepland om ijs te gaan eten. Maar het regent nu hier :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gisteren ben ik eigenlijk bijna niet uit huis of buiten geweest en vandaag ga ik in het zonnetje chillen met Rick (DarthDaddy) 🍻


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren ben ik naar Lauwersoog gegaan met de hond om heerlijk bij zee te wandelen en een visje te eten, daarna heb ik heerlijk in de tuin gezeten en de vuurkorf aangezet.
    Vandaag werd ik wakker en was ik van plan om de hele dag in bed te liggen, maar het zonnetje is zo heerlijk dat ik er wel uit moest, dus nu zit ik heerlijk buiten in mijn pyjama :W


    Life is a beautiful struggle

    Gisteren op scouting lekker buiten dingetjes gedaan aan de boot, en vandaag de lopers van de marathon water uitgedeeld en dingen daarvoor opgebouwd.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zit nu lekker in een korte broek en een hemdje op het balkon in de zon te leren :Y)


    Stenenlikker

    Ik heb gisteren nog een terrasje gepakt met wat vrienden tijdens shoppen in Duitsland. Vanmiddag heb ik ook buiten gezeten. Het weer is heerlijk.


    26 - 02 - '16

    Ja heerlijk! Gisteren het bos in geweest met de manegeles, dat was echt top! Vandaag lekker niks gedaan.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben gisteren alleen buiten geweest om in/uit de auto te stappen voor rijles. :')
    Voor de rest van gisteren had ik geen zin om naar buiten te gaan en nu ook niet. Morgen moet ik verplicht naar buiten, dus dan komt het wel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gisteren alleen naar buiten geweest om eten te halen. Het was heerlijk warm buiten, die temperatuur wil ik graag houden voor zo lang mogelijk. Maar vrijdag was een lange dag dus ik was gaar en had een lichte hoofdpijn in de avond.

    Momenteel zit ik binnen en ik vind het tot nu toe wel een productief dagje. Bed verschoond en bijna de hele boven verdieping van het huis gestofzuigd. Misschien straks nog een avondwandeling en anders hoop ik dat morgen nog van de zon kan genieten.


    Physics is awesome

    Het is echt heerlijk! Ik ben ook veel buiten geweest in de zon (:


    And then we'll see it.

    Gisteren heb ik lekker in de tuin gezeten met mijn kat. (:
    Ik heb vandaag gehockeyd en daarna tijdens bardienst in de zon gezeten en thuis in de tuin weer.


    Take risks and conquer your fears.