• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Alain Thomassen - Margot
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Linde
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Isa de Vries - Marjanne
    Jamie Chase - Linde
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kaylee van Driel - Hannah
    Layla Caspers - Natas
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Raegan Verhoeven -
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Jamie Chase – Linde
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Drew Chase – Linde
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Doris Barnes - Margot
    Elin van Haspengouw Hesbaye

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Alain Thomassen – Margot
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn topics


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thomas was lichtelijk aangeschoten en had mazzel dat hij lopend was gekomen, omdat hij het nogal saai vond worden besloot hij ook maar te vertrekken. Hij pakte een sigaret uit zijn zak en lichtte die op terwijl hij een kort gedag mompelde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isa riep een luide 'We gaan, tot morgen!' door de groep en pakte Mia bij de arm om haar tussen de menigte door te loodsen. Het was koud geworden buiten en ze was blij dat ze een jas mee had genomen. 'Vond je het wel leuk?' vroeg ze, toen ze weer op de fiets zaten.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [MT]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    'Ja hoor,' antwoordde ze een beetje afwezig. Haar gedachten waren bij Qaasim en ze vroeg zich af wat hij nu van haar zou denken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze fietsten in de richting van Isa's huis. 'Vond je het echt wel leuk?' vroeg Isa aarzelend. Mia was stil, stiller dan de middag. Misschien was ze ook wel gewoon moe, maar het was nog helemaal niet zo heel erg laat.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het was best oké. Geen geweldig feest maar ik ben wel blij dat ik wel gegaan ben hoor.' Ze glimlachte. 'Hoe vond jij het?'
    Ze vroeg zich onwillekeurig af of Isa vaker met jongens zoende op zo een avond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik ben het met jou eens,' zei Isa. 'Ik heb wel leukere feestjes meegemaakt en hoop eigenlijk dat de klas wel wat losser gaat komen.' Ze glimlachte. 'Maar ik denk dat dat wel komt als we elkaar op het kamp beter leren kennen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jiang en Phoebe zeiden hun klasgenootjes uiteindelijk ook gedag en fietsten naar huis.
    'Ik blijf er bij dat je iets had moeten zeggen,' zei Phoebe, toen ze stil stonden voor haar huis. 'Je moet eens voor jezelf op leren komen Jiang.'
    Die haalde alleen zijn schouders op. 'Het maakt het toch alleen maar erger. Het zal tegen me gebruikt worden.'
    'Niet waar.' Phoebe zuchtte en stapte van haar fiets. 'Ik spreek je morgenochtend. Kom je langs?'
    'Natuurlijk.'
    Phoebe glimlachte even kort en verdween enkele minuten later haar huis in. Jiang fietste een klein stukje door. Hij woonde maar een paar huizen van Phoebe af. Zijn moeder wachtte hem al op bij de deur en ze glimlachte vriendelijk.
    'Mooi op tijd, jongen. Hoe was het feestje?'
    'Het was wel oké,' antwoordde Jiang. 'Ik ga gauw naar bed.'
    'Ja, je moet er morgen weer vroeg uit!' Ze liep met hem mee naar boven. 'Ik heb je tas voor je ingepakt.'
    Jiang knikte dankbaar en ging op zijn bed zitten. 'Ik heb niet heel veel zin in het kamp,' gaf hij toe. 'Ik was liever naar school gegaan.'
    Zijn moeder keek hem bedenkelijk aan. 'Er zit niets anders op, lieverd. Ga nu maar gauw slapen. Anders ben je morgen niet fit.'
    Jiang knikte weer en wenste zijn moeder welterusten.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Maya moest na een tijdje toegeven dat ze behoorlijk afgepeigerd was. Ze keek Darius met een schuldig gezicht aan en hoopte dat hij het niet erg zou vinden om al te vertrekken en hopelijk zou Jordy ook gewoon meekomen. Het liefst ging Maya zonder haar, zodat ze meteen naar het h uis van Darius konden gaan, maar durfde dat laatste niet voor te stellen.
    'Eh - zullen we gaan?' vroeg ze voorzichtig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ben je het zat?' grinnikte Darius.

    Maya haalde haar schouders op. Ze wilde niet dat hij haar stom vond.
    'Jij niet?'
    Als hij nee zei... misschien zou ze dan nog wel even blijven. Ze had dat wel voor hem over, maar wist ook dat ze dat niet te lang zou kunnen volhouden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het maakt mij niet uit,' zei Darius met een glimlach.

    'O... Nou, ik wilde wel gaan,' zei Maya zacht. 'Sorry.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes