• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omnom schreef:
    (...)

    :Y)


    Vermoedelijk. :p


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Karenina schreef:
    (...)

    Vermoedelijk. :p


    (A)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    (A)


    Met jou praten voelt soms aan als meerdere malen tegen een ijzeren paal knallen.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Karenina schreef:
    (...)

    Met jou praten voelt soms aan als meerdere malen tegen een ijzeren paal knallen.


    Mooie vergelijking.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Mooie vergelijking.


    Ik heb er dan ook erg lang over nagedacht :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Karenina schreef:
    (...)

    Ik heb er dan ook erg lang over nagedacht :')


    Gek kind ;p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil ev. meegazn naar de film. Ik moet juist nog zien of ik mag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okee. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh - mijn nazm is Leah, trouwens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    moet ff kijken of ik 13 december kan en mag
    maar weet dat pas eind november omdat ik zit met mijn werk het rooster


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    LynnBlack schreef:
    Ok ik heb dus veel stage in April maar leerkrachten werken enkel in de week dus hey ze moeten mij maar met rust laten en vrij geven in het weekend! En jullie helpen mij wel met de lesvoorbereidingen toch? De les zal gaan over Hobbits! Ja ja, er leven echt hobbits in Midden Aarde kindjes zeg eens hoe ziet een hobbit eruit volgens jullie? Ziezo dat komt goed ;p

    Aan alle Belgjes die gezelschap zoeken om mee te reizen op dit avontuur, ik zal er zijn! hehe dus uhm Faelain, Mysterieus en ik heb geen idee wie nog let's do this! The fellowship of the Marathon is unstoppable! ;p

    OMG Leoraaaaa! Ik bedoel Naomi jij moet er echt bij zijn! Serieus dearie ik heb je nodig! Wie anders gaat mij een kussen in het gezicht duwen en mijn handen en voeten vastbinden tijdens de battle? Ik bedoel enkel jij weet me kalm te houden geloof ik strak haal ik nog mijn zwaard boven ofja pijl en boog en wordt ik kei agressief en zo en shiiiit ik heb teveel fantasie ;p
    Gewoon komen lieve Naomi!


    Lynn :'D Top dat jij naar NL komt voor marathon ^^. Als ik mee kan zorg ik dat ik genoeg touw mee neem om je vast te binden en ik zorg wel dat je ontwapend ben voordat je de films gaat kijken want anders ben ik al onze levens niet zeker. Je weet maar nooit wat je gaat doen; blind van woede wat Thorin allemaal aangedaan word D';.

    - Voor als ik kan; reist er iemand vanuit Gelderland/ Utrecht?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Factionless --> Kuekuatsu

    LynnBlack schreef:
    Ok ik heb dus veel stage in April maar leerkrachten werken enkel in de week dus hey ze moeten mij maar met rust laten en vrij geven in het weekend! En jullie helpen mij wel met de lesvoorbereidingen toch? De les zal gaan over Hobbits! Ja ja, er leven echt hobbits in Midden Aarde kindjes zeg eens hoe ziet een hobbit eruit volgens jullie? Ziezo dat komt goed ;p

    Aan alle Belgjes die gezelschap zoeken om mee te reizen op dit avontuur, ik zal er zijn! hehe dus uhm Faelain, Mysterieus en ik heb geen idee wie nog let's do this! The fellowship of the Marathon is unstoppable! ;p

    OMG Leoraaaaa! Ik bedoel Naomi jij moet er echt bij zijn! Serieus dearie ik heb je nodig! Wie anders gaat mij een kussen in het gezicht duwen en mijn handen en voeten vastbinden tijdens de battle? Ik bedoel enkel jij weet me kalm te houden geloof ik strak haal ik nog mijn zwaard boven ofja pijl en boog en wordt ik kei agressief en zo en shiiiit ik heb teveel fantasie ;p
    Gewoon komen lieve Naomi!


    Wat nou als wij samen 'n half uur aan lesvoorbereidingen gaan werken? Dan kan ik ze ook gaan geven in mijn stageklas :Y)


    •

    Jammer, 13 december is de dag na mijn verjaardag (die op een vrijdag valt dus hoera!) en dan heb ik denk ik niet de energie om mijzelf ook nog naar Utrecht te slepen (aangezien mijn vrienden al hebben aangekondigd dat ik na bijna 4 jaar niks gedaan te hebben dit jaar toch echt iets voor mijn verjaardag ga doen.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 21:50 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ach, misschien draait de film om 16:00 uur ofzo en kun je heel lang uitslapen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.