• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Je staat er al bij. c;


    Ik zag het nadat ik mijn berichtje had getypt :X thanks :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heeft Baka gaan echte naam? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nee. :')
    Die wist ik niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Nee. :')
    Die wist ik niet.


    Haha. Dan moeten we 'm maar gewoon Baka noemen! x]
    Dat klinkt sneu..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    OMG ik wil zooooo graag naar alle twee maar ik ga eerst nog een moeten kijken hoe dat zit met mijn lessen en wel voor de laatste film moet ik ook nog bekijken waar de premières zijn en wanneer hij in België uitkomt aangezien ik dan ook al met wat friend-fans ga ;p

    Maar het aangezien we die marathon pas in April ofzo doen mag je mij wel opschrijven daarvoor dat moet maar lukken ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    OMG ik wil zooooo graag naar alle twee maar ik ga eerst nog een moeten kijken hoe dat zit met mijn lessen en wel voor de laatste film moet ik ook nog bekijken waar de premières zijn en wanneer hij in België uitkomt aangezien ik dan ook al met wat friend-fans ga ;p

    Maar het aangezien we die marathon pas in April ofzo doen mag je mij wel opschrijven daarvoor dat moet maar lukken ;p


    Ja, je moet naar de marathon. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Screw me, vrijdag 12 december is m'n zusje jarig D:, dus ik weet niet wat ze zaterdag doet :'). Misschien moet ze toch werken, dus opzich maakt het niet uit als ik dan weg ben denk ik xD.

    Nou ja, het is geen hele dag, toch? (A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ok ik heb dus veel stage in April maar leerkrachten werken enkel in de week dus hey ze moeten mij maar met rust laten en vrij geven in het weekend! En jullie helpen mij wel met de lesvoorbereidingen toch? De les zal gaan over Hobbits! Ja ja, er leven echt hobbits in Midden Aarde kindjes zeg eens hoe ziet een hobbit eruit volgens jullie? Ziezo dat komt goed ;p

    Aan alle Belgjes die gezelschap zoeken om mee te reizen op dit avontuur, ik zal er zijn! hehe dus uhm Faelain, Mysterieus en ik heb geen idee wie nog let's do this! The fellowship of the Marathon is unstoppable! ;p

    OMG Leoraaaaa! Ik bedoel Naomi jij moet er echt bij zijn! Serieus dearie ik heb je nodig! Wie anders gaat mij een kussen in het gezicht duwen en mijn handen en voeten vastbinden tijdens de battle? Ik bedoel enkel jij weet me kalm te houden geloof ik strak haal ik nog mijn zwaard boven ofja pijl en boog en wordt ik kei agressief en zo en shiiiit ik heb teveel fantasie ;p
    Gewoon komen lieve Naomi!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 11:17 ]


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Voor de film op zaterdag 13 December zal ik er jammer genoeg niet kunnen bij zijn, tja het is Taylor Swift's verjaardag en ik ben uitgenodigd en dat moet je echt niet geloven, het zijn gewoon examens dus ik kan me niet echt permitteren om dan gezellig films te gaan kijken denk ik aangezien ik dat al hier in Belgie ga doen en een premiere wil bijwonen...Het zou een beetje teveel van het goede zijn sorry daarvoor i never meant to let the fellowship down ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    Voor de film op zaterdag 13 December zal ik er jammer genoeg niet kunnen bij zijn, tja het is Taylor Swift's verjaardag en ik ben uitgenodigd en dat moet je echt niet geloven, het zijn gewoon examens dus ik kan me niet echt permitteren om dan gezellig films te gaan kijken denk ik aangezien ik dat al hier in Belgie ga doen en een premiere wil bijwonen...Het zou een beetje teveel van het goede zijn sorry daarvoor i never meant to let the fellowship down ;p


    Hahaha :')
    Anyway, we kunnen dan samen vanuit Antwerpen reizen? Of rijdt jouw trein langs Sint-Niklaas of je gaat met de bus/auto/whatever. In dat eerste geval probeer ik dezelfde te nemen :Y)
    Ik zet mijn kerstmuts op en het wordt onmogelijk me te missen.




    Faelain -> Karenina en ik ga vermoedelijk mee naar de marathon ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Asmodom -> MissSwan


    Happy Birthday my Potter!

    LynnBlack schreef:
    Ok ik heb dus veel stage in April maar leerkrachten werken enkel in de week dus hey ze moeten mij maar met rust laten en vrij geven in het weekend! En jullie helpen mij wel met de lesvoorbereidingen toch? De les zal gaan over Hobbits! Ja ja, er leven echt hobbits in Midden Aarde kindjes zeg eens hoe ziet een hobbit eruit volgens jullie? Ziezo dat komt goed ;p

    Aan alle Belgjes die gezelschap zoeken om mee te reizen op dit avontuur, ik zal er zijn! hehe dus uhm Faelain, Mysterieus en ik heb geen idee wie nog let's do this! The fellowship of the Marathon is unstoppable! ;p

    OMG Leoraaaaa! Ik bedoel Naomi jij moet er echt bij zijn! Serieus dearie ik heb je nodig! Wie anders gaat mij een kussen in het gezicht duwen en mijn handen en voeten vastbinden tijdens de battle? Ik bedoel enkel jij weet me kalm te houden geloof ik strak haal ik nog mijn zwaard boven ofja pijl en boog en wordt ik kei agressief en zo en shiiiit ik heb teveel fantasie ;p
    Gewoon komen lieve Naomi!


    Ik denk dat ik een schild ga kopen voor tijdens de marathon. Hmm...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    IK STA HIER NOG STEEDS ALS NAHARIS.

    Naharis -->> Omnom

    Ben een beetje hyper, sorry.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Karenina schreef:
    (...)

    Hahaha :')
    Anyway, we kunnen dan samen vanuit Antwerpen reizen? Of rijdt jouw trein langs Sint-Niklaas of je gaat met de bus/auto/whatever. In dat eerste geval probeer ik dezelfde te nemen :Y)
    Ik zet mijn kerstmuts op en het wordt onmogelijk me te missen.




    Faelain -> Karenina en ik ga vermoedelijk mee naar de marathon ^^


    :Y)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 17:09 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]