• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Ik zie net op de website dat je helemaal niet kunt reserveren via internet. Het kan wel via de telefoon, maar je kunt maar voor acht mensen reserveren.
    Ik zoek dus nog iemand die voor een paar mensen wilt reserveren, want we zijn nu al met zijn dertienen.


    Zolang ik voor niemand hoef voor te schieten, wil ik het best doen...
    Kan er niet telefonisch gereserveerd worden?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 15:21 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Zolang ik voor niemand hoef voor te schieten, wil ik het best doen...
    Kan er niet telefonisch gereserveerd worden?


    Er kan alleen telefonisch gereserveerd worden en er staat nadrukkelijk bij voor maximaal acht personen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Er kan alleen telefonisch gereserveerd worden en er staat nadrukkelijk bij voor maximaal acht personen.


    Ik zie het ja. Dan moeten we even afspreken wie welke kaarten reserveert en moeten we ook goed weten welke plekken we pakken.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, precies. Ik ga van tevoren wel even informeren welke informatie we precies moeten doorgeven, want dat scheelt best wel gedoe. En dan moeten we maar gelijk na elkaar bellen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Er kan alleen telefonisch gereserveerd worden en er staat nadrukkelijk bij voor maximaal acht personen.


    WTF Pathé. Das belachelijk. Ik ben een keer met like de hele klas naar HP 7 part one geweest en bij de bioscoop bij mij in de buurt kon dat wel gewoon in één keer, mits je telefonisch reserveerde :8


    Happy Birthday my Potter!

    Elladan schreef:
    Ja, precies. Ik ga van tevoren wel even informeren welke informatie we precies moeten doorgeven, want dat scheelt best wel gedoe. En dan moeten we maar gelijk na elkaar bellen.


    Jup, wel handig. Moeten we even goed overleggen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb ook studentenkaart

    Wát! VIJFTIEN euro? Het is ook echt niet meer normaal.. Denk je 'gezellig' naar de bioscoop te gaan...


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb even een screenshot gemaakt.


    Even rechts klikken en bekijken. Ik weet niet hoe je een afbeelding aanklikbaar maakt...
    Dit zijn de ticketprijzen. Zover ik weet zijn de prijzen incl. toeslag voor 3D en bril. Voor de bril geldt volgens mij een euro.
    Normale tickets zijn volgens mij namelijk ongeveer een 10tje. Ik bel er morgen wel even achteraan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 21:35 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmm, kijkend naar de dag dat we gaan zullen mn ouders niet blij zijn. Zij willen namelijk met mij voor de eerste keer, hahahahaha. Hebben ze maar lekker pech ;')


    Stenenlikker

    Even zonder grappen, maar toen ik keek waren de prijzen echt hetzelfde als die ik doorgaf! :o
    Maar goed, beter dit, daar niet van. Maar wel vreemd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Even zonder grappen, maar toen ik keek waren de prijzen echt hetzelfde als die ik doorgaf! :o
    Maar goed, beter dit, daar niet van. Maar wel vreemd.


    Heel erg vreemd. Nou vond ik die prijzen wel heel hoog, gezien utrecht dan een heel stuk duurder zou zijn dan groningen (en daar kom ik al een tijdje). Misschien heeft iemand toen een fout gemaakt, en hebben ze die ondertussen opgelost.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, ik had ze ooit nog nooit zo hoog gezien. Nou ja, hopen dat deze prijzen dan zo blijven.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is hij 3D? Nee toch?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja. Hij draait alleen maar in 3D.


    Every villain is a hero in his own mind.