• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, zo rond april denk ik.
    Het lijkt me leuk om in december eerst met z’n allen naar de film te gaan. We hebben immers nog maar één kans om dat met andere fans te doen. :’)
    Ook leuk voor degenen die niet naar een marathon zullen mogen of die daar überhaupt geen trek in hebben.

    We zullen naar de bioscoop in Utrecht gaan, op zaterdag 13 december[/u. De film draait om 14:10]!

    Anyway, laat maar even of je geïnteresseerd bent in de film en/of marathon. (:

    Film:
    OakenshieId - 24 - Natascha [Studentenkaart]
    Buddy - 16 - Sarita
    Pantomime - 19 - Natasja
    Armitage - 15 - Lieke
    KnightofFlowers - 18 - Anne
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Frerin - 16 - Eline
    Starlord - 18 - Anna [Studentenkaart]
    Curuxa - 13 - Chris
    Lizor - 17 - Lisa [Tienerkaart]
    Baka - 17
    Kanda - 22 - Daniela [Unlimited Gold]
    Dierikx - 13 - Leah
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    ponyhallo1 - Melissa
    AgentLove - Sophie
    WenseKronik - 19 - Maartje [Studentenkaart]

    Marathon:
    Cyrith - 24 - Natascha
    Stapper - 19 - Natasja
    Mau - 18 - Anne
    Assassin - 21 - Nikki
    Runner - 21 - Mirte
    Elrohir - 17 - Belle
    mysterieus - 22 - Stefanie
    Kilicious - 22 - Lisa
    Dauth - 20 - Mitchell
    MissSwan - 18 - Anna
    Leora - 18 - Naomi
    Lizor - 17 - Lisa
    Omnom - 14 - Julia
    Baka - 17
    LynnBlack - 18 - Lynn
    ChetUbetcha - 16 - Lilyan
    Kanda - 22 - Daniela
    Twisty - 17 - Michelle




    Van tevoren reserveren is niet mogelijk! Tot Sinterklaasavond hebben jullie de tijd om het bedrag over te maken. Laat me even weten als je het hebt gedaan en vertel dan meteen wat voor soort kaartje ik moet bestellen. Mijn gegevens vind je onder de spoilerknop.

    NL50RABO0380174650 op naam van N.D. van Limpt



    Prijzen en tickets

    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent. (10,00)
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt. (10,50)
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt (10.50)
    - Een normale kaart (12,50)
    - Een unlimited pas (2,50)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kanda schreef:
    (...)

    Is studentenkorting niet alleen tot vrijdags 18:00?


    Volgens mij niet. Toen ik op deze datum en uur klikte, gaf hij die optie wel aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Volgens mij niet. Toen ik op deze datum en uur klikte, gaf hij die optie wel aan.


    Ik heb even gekeken...was even nieuwsgierig...studentenkorting is niet vrijdags en zaterdags na 18:00. Ze zeggen het gewoon verwarrend tijdens de reclames in pathe...

    Ik stuur je even mijn gegevens door. Het is HFR 3D...YAY


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgens mij heb ik dan nog niks (:. Hebben ze bij de bioscoop geen jongeren korting (t/m 17 jaar)? Bij ons bij de pathe in Breda hebben ze dat wel.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 13:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Volgens mij heb ik dan nog niks (:. Hebben ze bij de bioscoop geen jongeren korting (t/m 17 jaar)? Bij ons bij de pathe in Breda hebben ze dat wel.


    Staat er toch bij ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Staat er toch bij ;)


    Ik zie alleen studentenkorting staan hoor. Wat ik bedoel is wat anders.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 13:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Ik zie alleen studentenkorting staan hoor. Wat ik bedoel is wat anders.


    Het bericht van Elladan. Eerste streepje, dat is toch wat je bedoeld?

    Elladan schreef:
    De tijden zijn bekend! De film draait om 14:10 uur! Ik stel voor dat we daarna dan nog even gaan maccen ofzo, voor wie willen. (:
    Verder moet ik voor iedereen weten wat voor kaart ik moet reserveren.
    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent.
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt.
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt
    - Een normale kaart


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)


    Ik had niet alle reacties gelezen. Maar ja die bedoel ik ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elladan schreef:
    De tijden zijn bekend! De film draait om 14:10 uur! Ik stel voor dat we daarna dan nog even gaan maccen ofzo, voor wie willen. (:
    Verder moet ik voor iedereen weten wat voor kaart ik moet reserveren.
    - Een kaart met korting omdat je onder de 18 jaar bent.
    - Een kaart met korting omdat je een CJP pas hebt.
    - Een kaart met korting omdat je een studentenkaart hebt
    - Een normale kaart

    De eerste drie gelden voor mij, ik ben onder de achttien, ik studeer aan de HKU en ik heb een CJP pas, dus ik heb geen idee wat het meeste korting oplevert haha (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    De eerste drie gelden voor mij, ik ben onder de achttien, ik studeer aan de HKU en ik heb een CJP pas, dus ik heb geen idee wat het meeste korting oplevert haha (:


    Volgens mij is jongeren korting en cjp even goedkoop (7,50). Bij studenten heb ik opgezocht, is het 8,00.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Volgens mij is jongeren korting en cjp even goedkoop (7,50). Bij studenten heb ik opgezocht, is het 8,00.

    Ohh dat is wel chill want ik moet ook nog met de trein best ver reizen - gelukkig heb ik dan ook korting. Yay voor student zijn haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, lees dan in elk geval de dikgedrukte berichten. :'p

    De prijzen zijn als volgt:
    Normaal - 15,00
    Student - 13,00
    CJP - 13,00
    Tiener - 12,50
    Unlimited - 5,00

    Dus ja. Als je onder de achttien bent heb je eigenlijk geen CJP nodig. ;D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 14:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er zit best een dikke toeslag op, zeg. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Er zit best een dikke toeslag op, zeg. D:


    Het is 3D. Dus als je een eigen bril hebt, gaat er al een euro vanaf. Ik weet niet of de HFR ook nog een toeslag geeft, maar het is dus HFR 3D.
    Ik heb nog wel een 3 a 4 brillen thuis. Ik mag ook weer een nieuwe Pathe Gold Bril ophalen, dus ik kan wel een aantal brillen meenemen. Ik zal dit weekend even tellen hoeveel brillen ik werkelijk heb.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee, dit is helaas zonder de toeslag van de bril. Daar komt nog 1,50 voor bij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zie net op de website dat je helemaal niet kunt reserveren via internet. Het kan wel via de telefoon, maar je kunt maar voor acht mensen reserveren.
    Ik zoek dus nog iemand die voor een paar mensen wilt reserveren, want we zijn nu al met zijn dertienen.


    Every villain is a hero in his own mind.