• Omg! Ik kom er nu pas achter dat ik al mijn verhalen kwijt ben.. Behalve de stukken die op Q staan..
    Een tijd geleden is mijn oude laptop overleden en ik was echt al helemaal depri omdat ik daarbij duizenden foto's verloren was. Maar daar ben ik overheen gekomen.. Alleen, nu wilde ik verder schrijven aan mijn verhalen en kwam erachter dat deze ook allemaal gestorven zijn! Samen met mijn laptop.
    En nu baal ik best wel!

    Ik wéét dat je altijd je bestanden ergens anders op moet slaan. En dat deed ik ook ééns in de zoveel tijd, op een externe schijf. Maar daar staan ze niet op! ;(
    Mwehh.. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

    Ik baal nu echt ontzettend.. :'(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ken het gevoel, begin augustus is mijn laptop ook overleden en op mijn nieuwe staat ook helemaal niets meer. :-(


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    O, zo fijn! Een Lotgenoot!
    Nee, maar ik báál echt verschrikkelijk! :l


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb dat ooit eens gehad, een 7 jaar geleden nu. Toen ben ik overgestapt op een externe harde schijf (die dus wel altijd in m'n pc bak steekt via de usb poort zodat ik er ten alle tijden gebruik van kan maken), en ik heb er nooit geen problemen meer mee gehad, ook al is m'n pc al meerdere keren gecrasht.
    Nu, mocht dat ding iets overkomen, dan is dat ook echt wel het einde van de wereld voor mij, aangezien er gewoon 7 jaar van m'n leven op dat ding staat.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb dat ooit eens gehad, een 7 jaar geleden nu. Toen ben ik overgestapt op een externe harde schijf (die dus wel altijd in m'n pc bak steekt via de usb poort zodat ik er ten alle tijden gebruik van kan maken), en ik heb er nooit geen problemen meer mee gehad, ook al is m'n pc al meerdere keren gecrasht.
    Nu, mocht dat ding iets overkomen, dan is dat ook echt wel het einde van de wereld voor mij, aangezien er gewoon 7 jaar van m'n leven op dat ding staat.


    Jaa, ik ben nu dus ook echt súper bang dat mijn schijf het binnenkort ook begeeft.. Want daar staat ook voor jaren en jaren foto's en dingen van me op.. :l
    Mwehh.. Kan beter weer gewoon op papier schrijven! Haha. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zet de meest belangrijke dingen op Dropbox of Google Drive. Op Drive sla ik zelf mijn boek op, zodat ik dat sowieso niet kwijtraak.


    Your make-up is terrible

    Stapper schreef:
    (...)

    Jaa, ik ben nu dus ook echt súper bang dat mijn schijf het binnenkort ook begeeft.. Want daar staat ook voor jaren en jaren foto's en dingen van me op.. :l
    Mwehh.. Kan beter weer gewoon op papier schrijven! Haha. x]

    Echt schrik dat m'n externe harde schijf er de geest aan geeft, heb ik (nog) niet, gelukkig. Wat ik wel met regelmaat doe, is m'n foto's op een cd branden, zodat ik die echt niet zomaar kwijtraak, want die zijn me nog een tikkeltje dierbaarder dan m'n schrijfsels.

    Inderdaad, we moeten gewoon weer met pen en papier gaan schrijven, al is dat ook geen garantie. Vroeger schreef ik dus schriften vol met een verhaal waaraan ik werkte, en dat was ook niet denderend afgelopen xD
    Heb maar een broertje die dus met veel liefde en plezier je leven zuur maakt en dus enkele schriften te grazen had genomen. Ik kon echt wel sterven van verdriet bij het zien van al die papiersnippers op de grond :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh wow, dat is echt een nachtmerrie denk ik. Ik probeer alles op een usb te zetten.


    16 - 09 - '17

    Ik heb gelukkig mijn laptop gekocht bij iets wat automatisch overal een back-up van maakt, mocht mijn laptop dan crashen hebben hun alle bestanden nog en krijg ik zo snel mogelijk een nieuwe van hun. :3

    Maar ik snap dat het echt klote is. :c


    wat was dit ookalweer

    Ik heb dat al weleens meerdere keren gehad, maar het meeste zat ik nog met de foto's samen met vrienden en familie waarmee ik toen een leuke tijd tegemoet ging. Allemaal weg D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had nog het geluk dat het vooral foto's waren die je weer over kunt maken.. Zoals bijv. een bezoekje aan de kinderboerderij, of een wandeling met de hond. Ze worden natuurlijk nooit meer hetzelfde als de eerste, maar het is iets wat je opnieuw kunt maken. Maar van de foto's baal ik ook wel. En gewoon vooral al mijn verhalen. Ook andere geschreven dingen, zoals dromen of iets wat ik heb meegemaakt enz. Allemaal... Foetsie! :'(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ken het :(
    Ken je iemand die goed is met computers? Bij mij had iemand de harde schijf omgewisseld of zoiets waardoor ik weer al mijn spul terug had.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik was een keer bijna álles kwijt wat ik had geschreven. Gelukkig kreeg ik mijn pc weer aan de praat. Heb daarna meteen alles opgeslagen op een usb :')


    Not all those who wander are lost.