• Hallo allemaal! Oakenshield en ik schrijven samen een nieuw verhaal: Battlescars! We zouden het leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen en hopelijk ons verhaal willen lezen!

    http://www.quizlet.nl/stories/142858/battle-scars---op/





    The world we knew won't come back, the time we've lost can't get back, the life we had won't be ours again.





    Even if I say It will be alright Still I hear you say You want to end your life Now and again we try To just stay alive Maybe we willl turn it all around Because it's not too late It's never too late


    Brian en June zijn niet meer wie ze geweest zijn. Na een traumatische ervaring tijdens de zomervakantie kan June de draad niet meer oppakken en gaat het van kwaad tot erger. Machteloos ziet Brian toe hoe zijn zusje, met wie hij altijd zo close was, compleet vervreemd raakt van iedereen met wie ze eens een band had. Hij probeert tevergeefs een manier te vinden om haar zelfhaat een halt toe te roepen, terwijl hij eveneens hun gezin bij elkaar tracht te houden en een poging doet zich staande te houden nu zijn steun en toeverlaat uit zijn leven is verdwenen.

    De tekst is afkomstig uit het lied Never Too Late van Three Days Grace De cover is gemaakt door Edward_Elric

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 19:59 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Een link is misschien ook wel handig, haha.

    Battle Scars


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt erg mooi om te lezen. Maar ik denk dat het nu niet goed is voor mij om te doen. Ik zal hem zeker onthouden voor later


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lovely (heart2)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mau schreef:
    Klinkt erg mooi om te lezen. Maar ik denk dat het nu niet goed is voor mij om te doen. Ik zal hem zeker onthouden voor later


    Oké, leuk. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mau schreef:
    Klinkt erg mooi om te lezen. Maar ik denk dat het nu niet goed is voor mij om te doen. Ik zal hem zeker onthouden voor later


    No time D:


    Not all those who wander are lost.

    Ahsoka schreef:
    (...)

    No time D:


    Er zal niet heel veel gepost worden, 1-2 hoofdstukken in de week. Just so you know. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    De proloog staat erop, voor wie eerst een stukje willen lezen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.